Startpagina
erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5830
Geregistreerd: 27-07-2003

- ID/DS D-Super
Gepost: 09 augustus 2003 05:27 PM

ik ben nog steeds een beetje aan het zoeken om de start pagina vorm te geven. Ik wil het graag simpel houden, maar wil wel alle club links en forum links erop hebben. in de allereerste test ging het een en ander mis met het gebruik van frames. ik heb ze nu toch weer gebruikt, en ik denk dat het zo beter is.Het enige probleem blijft dat als je moet in of uitloggen hij niet in een frame opent, maar als je eenmaal ingelogd bent, en je hebt het vinkje automatisch inloggen aanstaan, dan werkt het prima.
Nemen de links bovenaan niet te veel ruimte in zo?
graag hoor ik wat jullie van deze test vinden, en geef dan ook even op met welke browser en reolutie je werkt.
de test opstelling kun je hier vinden http://www.citroen-forum.nl/citroenforum/

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 09 augustus 2003 08:58 PM
  [ # 1 ]

Ik vindt de texten e.d. boven het feitelijke forum erg onhandig ivm de layout. Ik werk met een I-mac 800 x 600 scherm.

Trouwens, het valt mij op dat het forum en alles er omheen heel vaak erg traag laadt. Erg onprettig.

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5830
Geregistreerd: 27-07-2003

- ID/DS D-Super
Gepost: 09 augustus 2003 09:27 PM
  [ # 2 ]

dat trage laden merk ik ook ja, ik zal eens met mijn webhost bellen…
als je op 800x600 werkt is alles al snel teveel in je scherm, als ik nou een knop met link naar full screen forum erbij stop?

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 11 augustus 2003 05:02 PM
  [ # 3 ]

Dat is een mogelijkheid, mar die links heb je (denk ik) niet constant nodig, dus dan kan je juist die beter achter een knop ‘verstoppen’.

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook