Gezien het feit dat mijn collega Higgy van de Xantiaclub hier reclame heeft gemaakt voor http://www.xantiaclub.net vind ik dat hier dan ook wel even gewezen mag worden op het al bestaande forum van de XMclub nederland dat te vinden is bij Yahoo! en gelinkt word vanaf de homepage
www.xmclub.nl
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Ja dat zeker maar we hebben toch ook een paar picasso rijder en xm’rs en zelfs c5 coureurs op het xantia forum hangen?
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Re: Yahoo!!
M&M schreef:Ja klopt , daar kun je wel meer vinden , de 2cv ,Cx ,BX , etc
Het wordt dus best lastig om al die mensen hun vertrouwde forum op te laten geven en hier te gaan posten….alhoewel ik zie toch een hoop medeXantiaforumgenoten….allemaal nieuwsgierig !Menno.
Ik geef ‘mijn’ vertrouwde fora niet op ! Ik heb nu alleen een forum meer om vol te posten
Schijt aan originaliteit.
Re: Yahoo!!
lelijke eend schreef:Ik geef ‘mijn’ vertrouwde fora niet op ! Ik heb nu alleen een forum meer om vol te posten
Niet te geloven wat eenrijders gemeen hebben…
niet alleen eendrijders ook Xantianen…
langleve het xantiaforum maar natuurlijk ook het citro forum
sorry… post hierboven was ook van mij…
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
hé simpele ziel,
heb je de optie “automatisch aanloggen” aanstaan?
ja die staat inmiddels aan, net moest hij uit anders kon ik hier niet inloggen(kzal wel weer de enige zijn die dat probleem heeft)
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
dat in en uitlog probleem is inmiddels opgelost.
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
je zal je maar vervelen en een pot paarse verf overhebben….
En toch maar in de ‘garagestand’ over de drempels!
Michaël,
Xantia 1.8 X, 1993,ORGA 5996,Opera Rouge, 185.000 km, http://www.xantiaclub.net lid, kentekenplaathouder,
Er is meer dan Xantia alleen…
hopelijk zijn de bumpers stevig genoeg…
als ie anders te lang niet draait… krak, erdoor…
(wie haalt het in zn hoofd?)
ook altijd vreselijk ok te zien wanneer er weer een xm of xantia o.i.d boven een hoge stoeprand parkeert met zijn neus en daarna een tijdje niet meer rijdt.
tis altijd zo pijnlijk om te zien dat hij (o nee Zij) haar voorwieltjes dan intrekt.
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Mijn pa heeft zo al enkele kentekenplaten (nummerplaten hier) versleten,
te dicht bij een betonblok ofzo geparkeerd (nét ervoor), en als de XM dan zakt, een hele kras op de plaat…