Google adwords.
erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5830
Geregistreerd: 27-07-2003

- ID/DS D-Super
Gepost: 18 juli 2004 05:14 PM

immer op zoek naar meer leden ben ik een kleine reclame campagne begonnen op google. met een van hun programma’s z.g. adwords.
https://adwords.google.nl/select/?hl=nl
dit betekend in het kort dat als je zoekt op b.v. citroen berlingo er een kans is dat we een soort extra vermelding krijgen aan de rechterkant.
het is niet zo dat bij elke zoekactie we voorkomen, dat heeft te maken met het budget wat ik er in pomp. dat heb ik nu zo minimaal mogenlijk gehouden. eeste aanslag is 5 euro en daarna kost het 5 eurocent per klik. en ik heb het dan zo ingesteld met een max van 25 cent per dag.
maximaal krijg ik dus nu 5 doorklikkers per dag, heb ik die gehad, dan komt de advertentie niet meer in beeld.
dit betekend dus ook: als een reeds geregistreerd lid op die advertentie klikt het eigenlijk 5 weggegooide eurocents zijn. al met al denk ik uiteindelijk niet dat dit de manier is om mensen te trekken met het forum, maar ik vind het wel een leuk experiment.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook