2 van de 6
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »
   
ZX-Sloop_Meeting
gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206
Geregistreerd: 30-04-2004

Gepost: 16 juli 2004 01:46 AM
  [ # 16 ]
Tom Duckpower schreef:

wat is er mis met die zakken, die vind ik mooier als die japanse rubberen….

helemaal NIETS, harry weet het nog niet, maar hij gaat zeer waarschijnlijk zijn leren zak wisselen met mijn rubberen Razz

Profiel  
 
Tom Duckpower
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2487
Geregistreerd: 27-03-2004

Gepost: 16 juli 2004 01:46 AM
  [ # 17 ]

die dingen zijn typisch voor japanse auto’s, in mijn ogen dan!

Profiel  
 
gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206
Geregistreerd: 30-04-2004

Gepost: 16 juli 2004 02:02 AM
  [ # 18 ]
ZX_2L_16V schreef:

*roept…

radioklep ding Razz
centrale vergrendeling motor kofferslot.
achterlichten.

kosten delen lijkt me het handigst, maar hoe wil je dat doen??

en ik begrijp dat het strippen in Leerdam gaat gebeuren?

De kosten delen… Tsja eerlijk gezegt, hoop ik dat we daar ter plekke uit gaan komen.. We weten allemaal dat hoe goedkoop de sloop tov nieuw ook is, de tientjes heel snel oplopen. Deze kost 75 eurie. Wat er aan kosten nog bij komt weet ik niet. Ligt eraan wat eraf gaat. kan hij nog rollen en sturen na stripperij, dan trekken we um naar een sloop.

Ligt er ook aan hoe de verkoper er tegenover staat. Als hij eerst op een van ons, mijn naam ws, moet worden overgeschreven dan komt er iets bij.  gene idee wat overschrijven kost.
Als de verkoper het leuk vind en mee doet, dan is hij er bij als we um bij de sloop afleveren, daar krijgt hij van de sloop de vrijwaring en van ons de 75 eurie. Vervolgens rijd iedereen met z’n onderdelen naar huis….

heb hier ook geen ervaring mee, dus ... met de inzet van iedereen houden we er allemaal wat aan over, hebben een leuke dagje en leren er weer wat van…

Toch ?

PS, net f fje website bekeken ZX_2L_16V, Hoop ergens nog een keer een dergelijk interieur op de kop te kunnen tikken….

Profiel  
 
Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7097
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 16 juli 2004 04:58 AM
  [ # 19 ]

Met de XCNL hebben we ook zoiets gedaan..

Er was iemand die een oude Xantia had met motorproblemen…
Zelf had hij een andere en keek hij nauwelijks nog om naar dat oude ding….
Totdat we het idee kregen een sleutel meeting te organiseren….
We sleepten de auto naar een hobbiegarage waar je je eigen auto maken kan…en daar hebben we hem ontdaan van de onderdelen die we nodig hadden…
Later op de dag is die auto opgehaald en had de voormalige eigenaar quite gespeeld…
inkomsten: sloperij, onderdelen
uitgaven: garagehuur…

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  
 
gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206
Geregistreerd: 30-04-2004

Gepost: 16 juli 2004 04:02 PM
  [ # 20 ]
ZX_2L_16V schreef:

@gompy58 Interieur is wel mooi , maar waarschijnlijk gaat er van de winter leer in….dus als ik het het onthoud (en het wordt vervangen?) dan laat ik je het wel weten, mocht je dan nog interesse hebben


Ik beloof je dat ik er aan ga herinneren Cool  Cool  Razz Razz

Profiel  
 
ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12434
Geregistreerd: 15-04-2004

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 17 juli 2004 05:36 AM
  [ # 21 ]

Ik heb wel interesse in het instrumenten paneel, met de sensor voor de toerenteller.

Ik neem ook wel een wat gereedschap mee en een tray frisdrank om de dorst te lessen.

Profiel  
 
giellie
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 98
Geregistreerd: 03-06-2004

Gepost: 17 juli 2004 02:43 PM
  [ # 22 ]

Ik heb wel interesse voor de portier,achterklep- sloten. Mits de sleutels erbij zitten uiteraard.
Helaas ga ik woensdag op vakantie en kan dus niet dat weekend, maar er valt dan toch wel wat te regelen?????

Giel

Profiel  
 
gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206
Geregistreerd: 30-04-2004

Gepost: 19 juli 2004 02:11 AM
  [ # 23 ]
giellie schreef:

Ik heb wel interesse voor de portier,achterklep- sloten. Mits de sleutels erbij zitten uiteraard.
Helaas ga ik woensdag op vakantie en kan dus niet dat weekend, maar er valt dan toch wel wat te regelen?????

Giel

Is in principe best te regelen, maar ik ga wel uit van de stelling dat als er iemand aanwezig is die er ook belabgstelling voor heeft, hij of zij voorgaat. Neem aan dat iedereen zich daar wel wat bij kan voorstellen. Wink

Profiel  
 
Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7097
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 19 juli 2004 02:37 AM
  [ # 24 ]

Exacte datum en locatie is?
Waarschijnlijk zit ik in Zoetermeer dat weekend en kan ik wellicht mijn vader zover krijgen om mee te komen….
Niet voor de onderdelen maar gewoon voor de gezelligheid Very Happy
Owjah…Chevronnetjes e.d. apart houden als het kan…Zal leuk staan op mijn scooter Very Happy
(ik heb namelijk weer het plan om hem net zo te spuiten als de Peug)

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  
 
ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12434
Geregistreerd: 15-04-2004

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 19 juli 2004 04:10 AM
  [ # 25 ]

Exacte datum en locatie is?
Waarschijnlijk zit ik in Zoetermeer dat weekend en kan ik wellicht mijn vader zover krijgen om mee te komen….

En anders kun je wel met mij of een andere Citrofiel uit de buurt meerijden. Ik kan je wel oppikken, is geen probleem voor mij.

Profiel  
 
Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7097
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 19 juli 2004 04:11 AM
  [ # 26 ]

Hé dat zou tof zijn…
Eerst maar even kijken of mijn pa wil…

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  
 
gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206
Geregistreerd: 30-04-2004

Gepost: 19 juli 2004 05:48 AM
  [ # 27 ]

Ik zeg niets, maar volgens mij….

ja ja volgens mij

gaan wij de eerste sleutelmeeting mee maken!! Wink

Profiel  
 
ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12434
Geregistreerd: 15-04-2004

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 19 juli 2004 12:30 PM
  [ # 28 ]

Ehh daar ziet er er wel naar uit Razz . Als iedereen nou ook wat te eten en drinken meeneemt, word het een leuke dag lijkt mij.

Profiel  
 
DirkJan2004
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 103
Geregistreerd: 12-07-2004

Gepost: 19 juli 2004 12:47 PM
  [ # 29 ]

Ik zou er ook graag bij zijn! Is er nog plaats??

Citroën ZX 1.4i, Citroën ZX 1.9 Volcane, Citroën ZX 1.6i Aura. Nu tijdelijk even een Panda (sorry!) tijdens het sparen voor een nieuwe Citroën….

Met een Panda lacht iedereen je uit! (of…hoe ging die slogan ook alweer?) Wink

Profiel  
 
giellie
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 98
Geregistreerd: 03-06-2004

Gepost: 19 juli 2004 01:25 PM
  [ # 30 ]
gompy58 schreef:
giellie schreef:

Ik heb wel interesse voor de portier,achterklep- sloten. Mits de sleutels erbij zitten uiteraard.
Helaas ga ik woensdag op vakantie en kan dus niet dat weekend, maar er valt dan toch wel wat te regelen?????

Giel

Is in principe best te regelen, maar ik ga wel uit van de stelling dat als er iemand aanwezig is die er ook belabgstelling voor heeft, hij of zij voorgaat. Neem aan dat iedereen zich daar wel wat bij kan voorstellen. Wink

Ja dat lijkt me inderdaad wel logisch. Als er nou iemand is uit de buurt van Haarlem, dan kan die misschien de sloten meenemen als ze overblijven uiteraard.
Jammer dat ik niet bij kan zijn, maar ik wens jullie allemaal heeel gezellige dag en uiteraard ook veel sleutel plezier. Nu maar hopen dat er veel bruikbare onderdelen opzitten…..

De volgende sleutel dag ga ik zekers van de partij zijn!!!
Giel

Profiel  
 
 
2 van de 6
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook