3 van de 6
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »
   
ZX-Sloop_Meeting
DirkJan2004
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 103
Geregistreerd: 12-07-2004

Gepost: 19 juli 2004 07:24 PM
  [ # 31 ]

Ik ga voor het 1600 blok…tenzij er andere gegadigden zijn…. Cool

Citroën ZX 1.4i, Citroën ZX 1.9 Volcane, Citroën ZX 1.6i Aura. Nu tijdelijk even een Panda (sorry!) tijdens het sparen voor een nieuwe Citroën….

Met een Panda lacht iedereen je uit! (of…hoe ging die slogan ook alweer?) Wink

Profiel  
 
gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206
Geregistreerd: 30-04-2004

Gepost: 19 juli 2004 08:28 PM
  [ # 32 ]
DirkJan2004 schreef:

Ik ga voor het 1600 blok…tenzij er andere gegadigden zijn…. Cool

Wat mij betreft prima als Simpele Ziel er niets mee doet, maar dat moeten jullie onderling maar uitmaken.

Denk je er wel aan je dat blok er dus wel direct uit moet halen en mee moet ?

Profiel  
 
Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7097
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 19 juli 2004 10:53 PM
  [ # 33 ]

Dirkjan krijgt wel voorrang van mij hoor, die heeft er op het moment meer aan dan ik…
Mijn pa vind het een leuk idee maar heeft niet zoveel zin om te komen…
Ik daarin tegen wel en ik ben dan waarschijnlijk de enige die meer is dan alleen lid van het forum ( ik ben namelijk MOD)
Dus mocht er iemand even zo vriendelijk willen zijn om even langs Zoetermeer te komen met de Toet dan laat het mij even weten d.m.v. een PB’tje…
Bij voorbaat dank…

Ik heb geen emoticon’s, vreemd maarja vandaar dat mijn post zo kaal is

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  
 
ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12434
Geregistreerd: 15-04-2004

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 20 juli 2004 12:02 AM
  [ # 34 ]

Dus mocht er iemand even zo vriendelijk willen zijn om even langs Zoetermeer te komen met de Toet dan laat het mij even weten d.m.v. een PB’tje…

Geen probleem ik cross wel effe langs Zoetermeer om je op te halen is toch niet zo ver van Rotterdam. Ik zal je effe een PBtje sturen met mijn tel nr.

Profiel  
 
giellie
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 98
Geregistreerd: 03-06-2004

Gepost: 20 juli 2004 03:52 PM
  [ # 35 ]

Was de achterpijp van de uitlaat al gereserveerd voor iemand? Mochten er mensen zijn die deze er voor mij af willen halen en een paar weken thuis bewaren Surprisedops:  Surprisedops: dan heeeeeeel graag. Maar ik weet het, eigenlijks moet ik er gewoon voor zorgen dat ik dan ben Confused  Crying or Very sad

Giel

Profiel  
 
DirkJan2004
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 103
Geregistreerd: 12-07-2004

Gepost: 20 juli 2004 04:02 PM
  [ # 36 ]

Tof van je Simpele Ziel!

Maar ik besef nu dat ik geen trekhaak op mijn nieuwe Aura heb Surprisedops:
En om nu een motorblok in de achterklep te leggen…naaah.

Bovendien ziet mijn vriendin me al weer aan komen…“Kijk schat….” enz enz.

Ik ben nog wel op zoek naar een goede linkerspiegel.

Maar ik ben er wel bij, zou het niet willen missen!

(Wel raar trouwens dat een exacte kopie van mijn wagen ten prooi valt aan onze klauwen haha!)

Citroën ZX 1.4i, Citroën ZX 1.9 Volcane, Citroën ZX 1.6i Aura. Nu tijdelijk even een Panda (sorry!) tijdens het sparen voor een nieuwe Citroën….

Met een Panda lacht iedereen je uit! (of…hoe ging die slogan ook alweer?) Wink

Profiel  
 
ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12434
Geregistreerd: 15-04-2004

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 20 juli 2004 11:12 PM
  [ # 37 ]

(Wel raar trouwens dat een exacte kopie van mijn wagen ten prooi valt aan onze klauwen haha!)

Ja he Confused:  Het doet wel pijn doen om het mes in deze ZX te zetten Wink

Profiel  
 
Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7097
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 20 juli 2004 11:28 PM
  [ # 38 ]

Tsja, een Xantia gesloopt zien worden deed mij ook wel een beetje zeer…
En die had meer problemen dan deze ZX…
Maarja, ik denk wel dat we er een gezellige dag van kunnen maken.
Iemand nog idëen wat we na het sleutelen kunnen doen? Very Happy Cool


Edit: Ik heb er maar even een link naartoe geplaats, mag vast wel en zo hebben we een indruk van wat er gebeurde

link2 link3

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  
 
ieksEmmu
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3779
Geregistreerd: 25-05-2004

- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Gepost: 21 juli 2004 12:21 AM
  [ # 39 ]
Simpele Ziel schreef:

link2 link3

Waarom hebben ze ook niet meteen de andere koplamp eruit gehaald als reserve? Of wil een sloperij dan het restant niet meer omdat er niks meer aan te verdienen valt?

Profiel  
 
gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206
Geregistreerd: 30-04-2004

Gepost: 21 juli 2004 12:34 AM
  [ # 40 ]
ieksEmmu schreef:
Simpele Ziel schreef:

link2 link3

Waarom hebben ze ook niet meteen de andere koplamp eruit gehaald als reserve? Of wil een sloperij dan het restant niet meer omdat er niks meer aan te verdienen valt?

Geen flauw idee.

Ik ben in ieder geval morgen ff bezig om te kijken hoe we die wagen weg kunnen krijgen na de pluk actie. Want daar wil ik wel ff duidelijk in zijn, iedereen is van harte welkom om z’n deel te halen en er een gezellig dagje van te maken. Voorwaarde is wel dat alles netjes geregeld word.

Input is dus van harte welkom. Ik heb ff een email gestuurd naar de jongens die die xantia sloop hadden gedaan, hoe ze dat geregeld hebben met het sloop bedrijf.


Voor iedereen die mee wil doen, kan me bellen op 06-43065067 om een verzamelpunt en het tijdstip te krijgen. Ik ga niet het adres van de huidige eigenaar hier posten…  Wink

Profiel  
 
erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5830
Geregistreerd: 27-07-2003

- ID/DS D-Super
Gepost: 21 juli 2004 01:18 AM
  [ # 41 ]

ik heb vluchtig het topic door zitten lezen .
eigenlijk moet er ff een afsplitsing gemaakt worden tussen de koppakking en het zx sloop treffen.  heb ik zojuist gedaan
maar waneer willen jullie dit nu exact gaan doen? en zonder het adres te noemen, in welke regio is het?  ohw ja, leerdam dus sorry
ik heb helemaal geen belang bij zx spul, maar het lijkt me wel erg gezellig.
waneer gaat het gebeuren? neem ik een garage krik mee en een takel Smile
ohw ja, als ie nog loopt kan ik ook mooi mijn co2 snuffelsetje showen…
en zorg dragen voor al het beeld materiaal natuurlijk

Profiel  
 
gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206
Geregistreerd: 30-04-2004

Gepost: 21 juli 2004 01:42 AM
  [ # 42 ]

okay dan, eric komt ook

Ik zou hier eigelijk ff graag een een reactie van iedereen willen hebben die komt. Geen heel verhaal alleen ff je naam en “ik kom ofzo”

Het gaat as zaterdag gebeuren. de meetingplek pb ik naar iedereen die de reactie geeft. Tijdstip ? geef ik dan ook door maar ga er maar vanuit dat het voor 10 uur zal zijn.

Profiel  
 
erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5830
Geregistreerd: 27-07-2003

- ID/DS D-Super
Gepost: 21 juli 2004 01:48 AM
  [ # 43 ]
Profiel  
 
Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7097
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 21 juli 2004 02:24 AM
  [ # 44 ]

IK KOM!!!!!! ZX1400 komt mij halen als het goed is Razz ....
Leuk dat erik ook komt.
Ik neem mee:mezelf…camera en misschien 2 bokken?(assteunendus)


Omdat niemand het nodig had en iedereen een bedrag per onderdeel moest betalen….
En ja, het stond idd netter als er nog wat onderdelen opzitten…

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  
 
gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206
Geregistreerd: 30-04-2004

Gepost: 21 juli 2004 03:22 AM
  [ # 45 ]

heb een pbeetje van Theiz gekregen dat hij er de voorkeur aan geeft om bij zijn mogelijke gezinsuitbreiding aanwezig te zijn.

Theiz,

GELIJK HEB JE, alvast mijn felicitaties in advance Wink  Laughing  Very Happy


bijdeweg, Theiz zou gereedschap meenemen, dat vervalt dus… trekt uw conclussie Wink

Profiel  
 
 
3 van de 6
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook