3 van de 4
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende > 
   
auto filosofie II Citroen clubje
ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12434
Geregistreerd: 15-04-2004

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 23 juli 2004 12:09 AM
  [ # 31 ]

Om maar niet te spreken van de stoelen die erin zitten en het veercomfort. Evil or Very Mad

Profiel  
 
winnetou
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2255
Geregistreerd: 20-04-2004

- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Gepost: 23 juli 2004 12:04 PM
  [ # 32 ]

Heeee, we zouden toch nokken?  Laughing  Laughing

Profiel  
 
Alcyone
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2485
Geregistreerd: 13-05-2004

- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
Gepost: 23 juli 2004 01:16 PM
  [ # 33 ]

Mijn moeder had voordat ik een andere auto* voor haar kocht een #&!@# Kadead station, 1.7 diesel. Wit. Dat ding had volgens mij dezelfde motor als die Astra 1.7 D. Ik weet dus wat voor herrie dat was. Daarbij kwam dat er een hitteschild op de uitlaat of een ander onderdeel bij stationair toerental ontzettend rammelde. Dat kon je dus 200 meter verderop horen. Interieur trilde ook als een waanzinnige en het plastic is werkelijk nog slechter dan dat van een BX. Ik had twee daagjes mijn rijbewijs en reed er in. Toen liep de waterpomp vast en had de distributieriem er ook geen zin meer in. Je zou kunnen zeggen dat ik ook een auto heb vermoord.

*Nu rijdt ze een rode 19 TZI Break Cool

Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 23 juli 2004 02:02 PM
  [ # 34 ]
Alcyone schreef:

#&!@# Kadead station

Hé heb jij ook hetzelfde toetsenbord als ik?

 

Profiel  
 
andre martinus
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 22
Geregistreerd: 23-03-2004

Gepost: 28 juli 2004 07:43 PM
  [ # 35 ]

Re: auto filosofie II citroën clubje

andre martinus schreef:

citroën rijden is geen autorijden alleen het is ook een manier van leven
Deze stelling kan ik onderschrijven Je gaat van dat merk houden je er in verdiepen Wij nederlanders hebben er iets mee en dat is niet zo gek als je bedenkt waar de grondlegger van dit merk vandaan kwam ,juist ja nederland Zoiets als CITROMOBIEL kan toch alleen hier ontstaan Lekker even met andre gekken wegzwijmelen ,ouwehoeren, kijken, onderdeeltje zoeken enz.
Citromobiel nivileerd ook De status van de persoon doet er niet zo meer toe Allemaal dezelfde passie citroën [kom daar eens om bij de Jaguar club]
Iets wat je bij mijn weten bij geen ander merk zal vinden en wat ik zo grappig vind is het grote aantal clubs van citroën. Werkelijk elk type heeft zo zijn aanhangers en die willen ook allemaal een eigen clubje en als dat niet genoeg is dan ook nog per streek Je vindt deze vorm van individualisme toch wel erg sterk terug bij ons merk Wij willen er wel bijhoren maar dan als clubje in een club Niet dat wij eenkennig zijn welnee we gunnen iedereen het zijne als het maar citroën is dat natuurlijk wel Maar verder hebben wij met ami bx 2cv ds sm,enz enz niets te maken als wij daar zelf niet in rijden   KOM NU ga naar je eigen soort
am

Wel je kan je hielen niet even lichten of het gesprek zit al weer in een of andere hoek
Ik ben er weer even en probeer de draad op te pakken
Ik ken geen andere merk[bij mijn weten] dat zoveel verschillende clubjes heeft dat is toch op zijn minst opmerkelijk   Heeft dat te maken met het feit dat citroen rijders individualistisch zijn [Andere automerken hebben toch ook een enorm aantal verschillende type’s dus daar ligt het m.i. niet aan zoals eerder geopperd is]
“Als het maar citroen is” en “eenkennig” want de haat van somige tegen andere merken   daar kan je op deze site genoeg van vernemen
tot een volgende keer
groet am

Profiel  
 
winnetou
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2255
Geregistreerd: 20-04-2004

- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Gepost: 29 juli 2004 01:39 PM
  [ # 36 ]

Och, individualistisch, eenkennig… ik heb de indruk dat het op deze site wel meevalt hoor. Als we het eens over een ander merk hebben word je heus niet direct afgebrand. En voor het geval er een misverstand ontstaan mocht zijn: ik heb absoluut niets tegen andere merken. Maar een beetje Opel-bashen vind ik wel vermakelijk om het doodsimpele feit dat er zo ontzettend veel van rondrijden terwijl het helemaal niet zulke goede auto’s zijn (d.w.z., de exemplaren vanaf pakweg 1985). Als je gewoon een vervoermiddel zoekt dat het altijd doet en daar verder geen emoties bij voelt, dan koop je toch een Toyota (gaat nooit kapot)? Alhoewel ik een @#$% Omega eigenlijk best een mooie auto vind hoor.  Wink

Maar eerlijk is eerlijk: sinds ik door een Astra in de vangrail ben gedrukt wat zo’n beetje het einde betekende van mijn geliefde BX 19 GTI ben ik nogal argwanend geworden t.a.v Opel-rijders. Vat dit svp niet persoonlijk op als je Opel hebt gereden, ik ben me ervan bewust dat ik erg aan het generaliseren ben.  Wink

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 29 juli 2004 05:39 PM
  [ # 37 ]

Over individualisme gesproken: als er 1 einzelganger op dees aardbol is ...

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
xm'metje
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2764
Geregistreerd: 19-07-2004

Gepost: 30 juli 2004 02:36 AM
  [ # 38 ]
Handjes schreef:

Ik heb in mijn leven alleen maar (!) Citroëns gehad. Wel andere auto’s gereden natuurlijk. Maar een Citroën rijdt je niet, dat is een levensstijl…

Zeker te weten !! ...levensstijl ,ben nu 22 jaar en ben inmiddels met mijn 9e citroen bezig ( laten we het een ziekte noemen !! ) bx 14, xm 20 comfort, BX SPORT ( pz-32-vb ), xm d12, xm 20 seduction, nog wat xm projectjes en nu snor ik nog steeds lekker in mijn xm v6 ‘je

O ja heb ook nog een groene eend !!!

Groet Roy XM V6 12V aut. 1990

Groet Roy

Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl

Profiel  
 
winnetou
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2255
Geregistreerd: 20-04-2004

- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Gepost: 30 juli 2004 12:42 PM
  [ # 39 ]

Jeemig… Shocked  Ik rij inmiddels ook in mijn 9e voiture (niet allemaal Citroen), maar ben wel al 15 jaar bezig…. Confused  De huidige BX gaat inmiddels al weer dik 2 jaar mee.  Very Happy

Profiel  
 
***
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671
Geregistreerd: 24-04-2004

Gepost: 30 juli 2004 02:05 PM
  [ # 40 ]
winnetou schreef:

Alhoewel ik een @#$% Omega eigenlijk best een mooie auto vind hoor.  Wink

Ik vind de Opel TIGRA wel een leuk karretje….qua model. Cool

Profiel  
 
winnetou
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2255
Geregistreerd: 20-04-2004

- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Gepost: 30 juli 2004 02:30 PM
  [ # 41 ]

GRRRR… TIGRA!!  Mr. Green  Mr. Green  En nou on topic blijven he?... (De pot verwijt de ketel.. ik weet het..) Laughing

Profiel  
 
zandvoorta
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2039
Geregistreerd: 14-02-2004

- BX 14E
- C1 C1 Selection
Gepost: 30 juli 2004 03:42 PM
  [ # 42 ]
Bram schreef:

Ik vind de Opel TIGRA wel een leuk karretje….qua model. Cool

Getver…....... Wink

Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl

Profiel  
 
***
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671
Geregistreerd: 24-04-2004

Gepost: 30 juli 2004 05:25 PM
  [ # 43 ]

Ach….het heet hier Auto-’‘phylosofie’’ clubje…..dus van mij mogen de Citroen’s best met andere *vervoermiddelen* vergeleken worden, hoor. Cool

Ik ben niet zo moeilijk. Wink

Is PHylosofie trouwens zo wel goed geschreven….(met PH dus).....net als Therapie zal ik maar zeggen ? Confused

Of schrijf je : Fylosofie….of Fhilosofie….Filosofie,,,,zeg het maar Shocked

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 30 juli 2004 05:32 PM
  [ # 44 ]

Nummer 3 Very Happy

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
winnetou
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2255
Geregistreerd: 20-04-2004

- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Gepost: 30 juli 2004 05:50 PM
  [ # 45 ]

Nou, als het dan toch een Opel zou moeten worden…. doet mij dan maar een Admiral V8 met bullbar. Kan ik Tigraatjes mee van de weg vegen… Twisted Evil  Twisted Evil  Cool  Laughing

Profiel  
 
 
3 van de 4
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook