1 van de 5
 1 2 3 Volgende >  Laatste »
   
Muziektips
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 24 juli 2004 04:27 AM

Als ik in mijn Eend rondscheur (minder vaak dan ik zou willen, maar das een ander verhaal) vindt ik het wel leuk een muziekkie te draaien. DAt lukt nu eindelijk dankzij een radio + een adapter zodat ik tijdens het rijden mijn discman via de autoradio kan horen. Ik neem altijd mijn complete collectie mee: Queen, Abba, Fryske muziek, Talking Heads en Jelle (die van die cavia). Maar ik wil er ook wel wat anders. Wie heeft er tips voor mij? Ik wil 2 CD’s maken: 1 met oude muziek (meer dan 10 jaar oud) en 1 met nieuwe muziek (minder dan 10 jaar oud). Ik wil zowieso Liquido van Narcotic en wat Anastasia (hoespeljeda?) mee, maar heeft iemand meer tips ? Ik hou wel van een beetje rock, muziek met power, maar niet herrie zoals heavy metal ofzo.

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
ieksEmmu
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3779
Geregistreerd: 25-05-2004

- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Gepost: 24 juli 2004 01:28 PM
  [ # 1 ]

Mijn favorieten van dit moment:

Radiohead Cool  Alhoewel ik dan soms wel denk dat er iets mis is met mn auto…

En voor tropische temperaturen: Bebel Gilberto   Razz

Profiel  
 
erwt
> 1800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1890
Geregistreerd: 19-04-2004

- Xantia 1.6 Allure
Gepost: 24 juli 2004 02:47 PM
  [ # 2 ]

ik luister gewoon altijd radio. is altijd wel iets leuks op te vinden.

Profiel  
 
Alcyone
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2485
Geregistreerd: 13-05-2004

- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
Gepost: 24 juli 2004 02:49 PM
  [ # 3 ]

Waarom zoiets uit de oertijd als een discman? Met een harddisk MP3 speler ben je vele malen flexibeler. Je kunt je totale muziekcollectie + veel meer meenemen. Kwaliteit door kwantiteit. En de prijs valt ook mee tegenwoordig.

Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY

Profiel  
 
Wimmie
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 218
Geregistreerd: 10-08-2003

Gepost: 24 juli 2004 04:34 PM
  [ # 4 ]

Vette Aanrader: alles van Ayreon. Geweldige symfonische rock (of progrock), op zijn tijd lekker bombastich maar ook met rustige nummers of passages.

Mijn zevende Citroen is een C5 2.0i 16v break exclusive automaat gris iceland van 09-2006 met lederen zetels en KPH van de C5club

http://wim-horse.hyves.nl
http://c5club.hyves.nl

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 24 juli 2004 08:33 PM
  [ # 5 ]
ieksEmmu schreef:

Mijn favorieten van dit moment:

Radiohead Cool  Alhoewel ik dan soms wel denk dat er iets mis is met mn auto…

En voor tropische temperaturen: Bebel Gilberto   Razz

Die kenniknie, geen van beiden. Maar ik zal eens zien of ik er wat van kan downloaden (zuslief heeft er 1 of ander programma voor op de PC). Wel jammer dat die site van Radiohead nogal irritant is.

erwt schreef:

ik luister gewoon altijd radio. is altijd wel iets leuks op te vinden.

Op 1 of andere manier heb ik maar 1 of 2 zenders op mijn radio. Als ik op de pijltjesknoppen druk (jawel, modern !) dan krijg ik telkens dezelfde zender.

Alcyone schreef:

Waarom zoiets uit de oertijd als een discman? Met een harddisk MP3 speler ben je vele malen flexibeler. Je kunt je totale muziekcollectie + veel meer meenemen. Kwaliteit door kwantiteit. En de prijs valt ook mee tegenwoordig.

Die radio kon ik gratis krijgen. Tis een digitaal geval met frontje, beveiligingscode’s en heel veel waar ik weinig van snap (oftewel: een duur ding). Die discman had ik al. Verder heb ik alleen een adaptertje, wat moertjes en boutjes en wat stekkertjes gekocht en op die manier heb ik voor 27 pleuro een complete radio met CD speler in mijn Eend, inclusief boxen. Dan ben ik wel gek als ik nog eens een andere radio koop.

erwt schreef:

ik luister gewoon altijd radio. is altijd wel iets leuks op te vinden.

renz schreef:

wat dacht je van Evanescence ??? zitten ook hele mooie rustige nummers bij, is vooral Rock maar dan met de prachtige vrouwenstem van zangeres Amy-Lee Cool  Laughing

Ik heb er wel eens wat van gehoord ja. Ik ben er niet wild van, maar voor de variatie kan het best leuk zijn.

Wimmie schreef:

Vette Aanrader: alles van Ayreon. Geweldige symfonische rock (of progrock), op zijn tijd lekker bombastich maar ook met rustige nummers of passages.

Die ken ik ook weer niet, maar ik zal eens wat downloaden.

Thanx voor de tips allen ! Meer tips zijn altijd welkom !

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
Tom Duckpower
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2487
Geregistreerd: 27-03-2004

Gepost: 24 juli 2004 10:17 PM
  [ # 6 ]

ik heb momenteel in mn eend liggen:

Sean Paul, Flogging Molly (ierse muziek…), Alien Ant Farm, Cd-tje met Limp Bizkit en een hoop andere, ergens onder een stoel ligt een verdwaalde Def Rhymz cd Surprisedops: .... was het wel!

kortom: een uitgebreide muzieksmaak…..Very Happy, maar ben een grote fan van muziek met veel getrommel….. lekker meetrommelen op het stuur en met het linkse voetje…:D

Profiel  
 
Wimmie
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 218
Geregistreerd: 10-08-2003

Gepost: 24 juli 2004 10:33 PM
  [ # 7 ]
Tom Duckpower schreef:

ik heb momenteel in mn eend liggen:

Sean Paul, Flogging Molly (ierse muziek…), Alien Ant Farm, Cd-tje met Limp Bizkit en een hoop andere, ergens onder een stoel ligt een verdwaalde Def Rhymz cd Surprisedops: .... was het wel!

kortom: een uitgebreide muzieksmaak…..Very Happy, maar ben een grote fan van muziek met veel getrommel….. lekker meetrommelen op het stuur en met het linkse voetje…:D

In het geval van veel getrommel kan ik je Dream Theater aanraden; heftig maar met een te gekke drummer. Hij presteert soms het onmogelijke (ook live) op zijn drumkit. Ayreon heeft ook een goeie drumpartij in zijn muziek.

Mijn zevende Citroen is een C5 2.0i 16v break exclusive automaat gris iceland van 09-2006 met lederen zetels en KPH van de C5club

http://wim-horse.hyves.nl
http://c5club.hyves.nl

Profiel  
 
Tom Duckpower
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2487
Geregistreerd: 27-03-2004

Gepost: 24 juli 2004 10:37 PM
  [ # 8 ]

ik zal eens wat gaan zoeken…..

en mocht het goed zijn: mn broer ff wat laten branden….. Very Happy

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 26 juli 2004 07:17 PM
  [ # 9 ]

Die zet ik ook op het lijstje dan ! Over ongeveer een week is m’n zussie terug, dan kan ze aanwijzen met wel programmaatje zij muziek downloadt.

Kent iemand trouwens de naam van de groep die dat ANWB-muziekje speelt ? Volgens mij heet dat nummer ‘I’ll be there’.

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 26 juli 2004 07:34 PM
  [ # 10 ]

Ik geloof van niet, maar ik kijk nooit Friends.

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 26 juli 2004 07:41 PM
  [ # 11 ]

DAn ga ik daar eens een kijkje nemen! Bedankt voor de tip !

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 27 juli 2004 02:51 AM
  [ # 12 ]

Gevonden !

Adverteerder/merk: ANWB
Product: Hulp bij Pech
Titel commercial: Wegenwacht
Reclamebureau: onbekend
Eerste uitzending: 10 Oktober 1998
Afkomst muziek: Bestaande muziek
Oorspronkelijke titel: Reach out I’ll be there
Componist: onbekend
Uitvoerende(n): The Four Tops (org.)

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 27 juli 2004 11:08 PM
  [ # 13 ]

Gevonden via http://www.ster.nl/muziek Dat stond weer op het forum waar je mij over tipte Very Happy

Eind deze week is m’n zusje weer terug, dan zal ik eens vragen hoe ik die muziek moet downloaden.

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 28 juli 2004 01:38 AM
  [ # 14 ]

M’n zusje heeft een programma. Geen idee wat voor programma. Ik zal haar eens vragen Very Happy

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 28 juli 2004 03:42 AM
  [ # 15 ]
ZX_2L_16V schreef:
leujel schreef:

[..]

uuuh even heeeeel erg offtopic….
downloaden mag….je mag het alleen niet aanbieden

Ik vindt het niet zo offtopic hoor Wink Het is handig om te weten als je (auto) muziek-CD’s samenstelt Very Happy

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
 
1 van de 5
 1 2 3 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook