Probleempje centrale deurvergrendeling
HDI
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 114
Geregistreerd: 24-07-2004

Gepost: 24 juli 2004 02:35 PM

Ik heb een probleempje met de centrale deurvergrendeling. In mijn Berlingo kun je instellen dat de deuren automatisch dichtgaan als je harder dan 10 km/h gaat. Meestal doet ie dat ook, maar tot nu toe 4 keer ineens niet meer en moest ik het opnieuw instellen. Na de garantiebeurt bij de dealer hebben ze er de software voor de “anti car jacking” er opnieuw ingezet, maar helaas merkte ik deze week weer dat de deuren niet meer automatisch dichtgingen. Dus moest ik opnieuw instellen dat de deuren dichtgaan bij het aanrijden. Nu doet hij het dus wel weer, voor eventjes vrees ik.

Iemand enig idee waaraan dat kan liggen? Ze hebben de software er al opnieuw ingezet, maar dat heeft blijkbaar niet geholpen.

het gaat om een Berlingo 2 bestelwagen 2.0 hdi uit juni 2004

Gr. Rogier

Profiel  
 
Dirk DV
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 3
Geregistreerd: 12-08-2004

Gepost: 12 augustus 2004 05:16 PM
  [ # 1 ]

Ik heb dit met mijn Partner uit 2003 ook voor.
Telkens de deuren langetijd hebben opengestaan of de ecomode opgestart is.

Profiel  
 
HDI
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 114
Geregistreerd: 24-07-2004

Gepost: 13 augustus 2004 01:15 PM
  [ # 2 ]

Bij mij gebeurt het soms spontaan als de auto een nacht heeft stilgestaan. Laatst zag ik ook dat een keer het knipperlichtje van de centrale deurvergrendeling niet meer knipperde ten toon dat hij op slot was. Met de afstandsbediening weer open en dan weer dicht, en hij knipperde weer.

Binnenkort gaat ie een dag naar de garage, en dan gaan ze goed zoeken wat het kan zijn. Daarvoor heb je garantie toch?

Gr. Rogier

Profiel  
 
ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12434
Geregistreerd: 15-04-2004

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 13 augustus 2004 01:55 PM
  [ # 3 ]

Misschien is het volgende een geruststellende gedachte voor je Wink
Volgens een artikel uit het AD van vorig jaar worden VW en Opel het meest gestolen. Citroen en Hyundai laten de dieven het liefst staan.

Profiel  
 
HDI
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 114
Geregistreerd: 24-07-2004

Gepost: 13 augustus 2004 01:58 PM
  [ # 4 ]

Smile  Dat is idd geruststellend, alleen had ik me nog niet bedacht dat de deuren ook spontaan open konden gaan door die storing… Crying or Very sad 

Waarom hebben ze toch ook windows gekozen voor de software van auto’s…. Evil or Very Mad

Gr. Rogier

Profiel  
 
ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12434
Geregistreerd: 15-04-2004

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 13 augustus 2004 02:04 PM
  [ # 5 ]

Windows schijnt gebruiksvriendelijk en eigenwijs te zijn Evil or Very Mad

Ik heb weleens een verhaal gelezen over iemand met een Audi die soms spontaan alle ramen liet zakken.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook