remtrommel traction avant
jan hulsbergen
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2
Geregistreerd: 17-08-2004

Gepost: 17 augustus 2004 11:17 PM

Vraag en wie kan mij helpen. Bij het aanremmen klappert de voortrein van m’n traction. Nu hebben we de remtrommels van de voorwielen gecontroleerd en die zijn ovaal. Wat is de maximale diameter waarop de trommel uitgedraaid mag worden en wat is de minimale wanddikte die gehandhaaft dient te worden. Beide trommels worden uitgedraaid.
    Graag reactie op .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken) of op deze site b.v.b.                            hartelijk dank               Jan

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 17 augustus 2004 11:23 PM
  [ # 1 ]

Hoi Jan, wil je zo vriendelijk zijn slechts 1 onderwerp over een probleem te openen ? Ik heb er al 1 weggegooid (ik neem aan dat dat gewoon een vergissinkje was, no hard feelings), maar dit is al het 2e onderwerp dat je hierover opent (als je die ene die ik weggegooid heb meerekent zelfs de 3e). Het andere onderwerp gooi ik op slot (omdat dat minder uitgebreid is) en ik verzoek je bij deze om over dit onderwerp niet nog meer topics te openen.

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook