2 van de 3
 < Vorige 1 2 3 Volgende > 
   
gevolgen einde grijs kenteken ???
Tom Duckpower
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2487
Geregistreerd: 27-03-2004

Gepost: 21 augustus 2004 01:23 AM
  [ # 16 ]

idd, strax wordt er wegenbelasting voor de oldtimer (ouder als 25 jaar) ingevoerd…..

ik moet nog steeds niet zeiken over wegenbelasting…..

Profiel  
 
***
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671
Geregistreerd: 24-04-2004

Gepost: 21 augustus 2004 02:02 AM
  [ # 17 ]
Grimbo schreef:

Hoorde een minister vertellen op TV dat het voornamelijk ging om het feit dat de staat 275 miljoen misliep doordat particulieren in autootjes rijden op grijs kenteken…

Dus daar gaat het om, de particulier mag het bedrijfsleven weer eens sponsoren..

Je kunt het natuurlijk ook omdraaien en zeggen dat op dit moment het Bedrijfsleven de goedkope auto (grijs kenteken) van de particulier sponsort. Cool

Of zie ik dit verkeerd Laughing

Profiel  
 
ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12434
Geregistreerd: 15-04-2004

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 21 augustus 2004 03:13 AM
  [ # 18 ]

idd, strax wordt er wegenbelasting voor de oldtimer (ouder als 25 jaar) ingevoerd…..

Ik heb wel iets gehoord vorig jaar dat ze de vrijstelling voor oldtimers willen opheffen.

De regering Balken-ellende blijft de bevolking uitmelken, het word eens tijd voor een grote staking of een massale volks-opstand Mad

Profiel  
 
Grimbo
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 21
Geregistreerd: 30-07-2003

- CX 25 GTi Automatic
- C1 1.0 Ambiance 3drs
Gepost: 21 augustus 2004 03:34 AM
  [ # 19 ]
Bram schreef:
Grimbo schreef:

Hoorde een minister vertellen op TV dat het voornamelijk ging om het feit dat de staat 275 miljoen misliep doordat particulieren in autootjes rijden op grijs kenteken…

Dus daar gaat het om, de particulier mag het bedrijfsleven weer eens sponsoren..

Je kunt het natuurlijk ook omdraaien en zeggen dat op dit moment het Bedrijfsleven de goedkope auto (grijs kenteken) van de particulier sponsort. Cool

Of zie ik dit verkeerd Laughing

t’is maar hoe je ertegen aan kijkt Rolling Eyes
Op dit moment kost het het bedrijfsleven geen cent als particulieren gebruikmaken van een grijs kenteken, lijkt mij dat de automobielbranche er nu zelfs geld aan verdient.

Profiel  
 
friso
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 59
Geregistreerd: 05-08-2004

Gepost: 23 augustus 2004 02:24 PM
  [ # 20 ]

Ik ben net terug van vakantie en las het via de krant.  Evil or Very Mad  Ik heb sinds een week een berlingo 1.9d gekocht. Confused

Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat ze het zomaar zullen afschaffen. Er komt zo nl een hele stroom auto’s op de markt die veel moeilijker te verkopen zullen zijn.  daarnaast zal de consument gewoon opdraaien voor de hogere kosten van vervoer…..  Neem daarbij dat we in NL een sterke autolobbie hebben.

Gr

friso

Mini cooper, BX 1400 ‘86 BX ‘91 Chic XM v6


** Een Citroen slijt het meest door stilstand**

Profiel  
 
***
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671
Geregistreerd: 24-04-2004

Gepost: 23 augustus 2004 05:04 PM
  [ # 21 ]
Grimbo schreef:
Bram schreef:
Grimbo schreef:

Hoorde een minister vertellen op TV dat het voornamelijk ging om het feit dat de staat 275 miljoen misliep doordat particulieren in autootjes rijden op grijs kenteken…

Dus daar gaat het om, de particulier mag het bedrijfsleven weer eens sponsoren..

Je kunt het natuurlijk ook omdraaien en zeggen dat op dit moment het Bedrijfsleven de goedkope auto (grijs kenteken) van de particulier sponsort. Cool

Of zie ik dit verkeerd Laughing

t’is maar hoe je ertegen aan kijkt Rolling Eyes
Op dit moment kost het het bedrijfsleven geen cent als particulieren gebruikmaken van een grijs kenteken, lijkt mij dat de automobielbranche er nu zelfs geld aan verdient.

Nee….inderdaad kost het ‘t bedrijfsleven geen cent, maar omdat vele particulieren er nu ook dankbaar gebruik van maken, denken ze bij de overheid….”“” Hééé, daar valt ook nog wat te halen””’’ Confused .....zonder erbij na te denken, dat zo ongeveer het hele bedrijfsleven…Plus duizenden particulieren, woedend over hen heen zullen vallen.

Was weer zo’n Lucht-ballonnetje die opgelaten werd…..maar de kiezers zullen degenen die met dit soort plannetjes aan komen zetten, wel afstraffen.
Let maar op…..zodra er weer 2e kamerverkiezingen komen, is dit plan allang weer van tafel. Rolling Eyes

Profiel  
 
Bas
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1003
Geregistreerd: 13-07-2004

Gepost: 23 augustus 2004 07:48 PM
  [ # 22 ]

Ja maar die sukkels in de regering hadden het over 20.000 particulieren die een grijs kenteken hebben. Afgelopen zaterdag stond er dus in de volkskrant dat van die 20.000 er dus 10.000 gehandicapten zijn die dus een aparte regeling gaan krijgen.

Nu gaan ze dus iedereen straffen met een grijs kenteken omdat er 10.000 particulieren rondrijden met een grijs kenteken. Dus inderdaad, onze mooie regering doet eerst iets voordat ze denkt. Het wordt tijd voor nieuwe verkiezingen, dan kan Harry Potter weer op zijn bezemsteel weg vliegen.

“Life is what happens to you while you’re busy making other plans”

Citroen C5 SX 2.0 HDI BVA6 Estate Blanc Banguise
Toyota Landcruiser 4.5 GXL automaat

Profiel  
 
Grimbo
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 21
Geregistreerd: 30-07-2003

- CX 25 GTi Automatic
- C1 1.0 Ambiance 3drs
Gepost: 24 augustus 2004 03:00 AM
  [ # 23 ]

Voor een tractor hoef je geloof ik geen belasting te betalen of heb ik dat mis? Voor de snelheid maakt het niks uit, in de randstad is een tractor gemiddeld net zo snel als een auto Laughing

Profiel  
 
ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12434
Geregistreerd: 15-04-2004

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 24 augustus 2004 03:58 AM
  [ # 24 ]

En het schijnt dat ze je ook geen bekeuring kunnen geven voor fout parkeren of onbetaald parkeren, een tractor heeft geen kenteken Twisted Evil

Profiel  
 
Bas
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1003
Geregistreerd: 13-07-2004

Gepost: 24 augustus 2004 12:06 PM
  [ # 25 ]

Jammer maar een tractor heeft ook een kenteken. Is verplicht indien je van de openbare weg gebruik maakt. Anders kan je jezelf niet verzekeren. Zou wel mooi zijn ja.

Je kan natuurlijk gewoon je auto altijd in de laagste stand zetten zodat er geen wielklem omheen kan en je ruitenwissers er vanaf halen.

“Life is what happens to you while you’re busy making other plans”

Citroen C5 SX 2.0 HDI BVA6 Estate Blanc Banguise
Toyota Landcruiser 4.5 GXL automaat

Profiel  
 
***
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671
Geregistreerd: 24-04-2004

Gepost: 24 augustus 2004 01:38 PM
  [ # 26 ]
Bas schreef:

Je kan natuurlijk gewoon je auto altijd in de laagste stand zetten zodat er geen wielklem omheen kan en je ruitenwisserS er vanaf halen.

Bij mij maar 1 ruitenwisser Laughing

Wel een goede tip trouwens…..ha ha ha…. Smile

Alhoewel…..zouden ze de bon dan onder de Achter-ruitenwisser stoppen ? Confused

Profiel  
 
ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12434
Geregistreerd: 15-04-2004

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 24 augustus 2004 02:57 PM
  [ # 27 ]

Dat heb ik weleens gehoord van het in de laagste stand zetten, vooral bij een BX. Is het echt waar dat ze er dan geen wielklem erop krijgen Confused:
ZX heeft gelukkig ook maar één wisser Cool

Profiel  
 
***
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671
Geregistreerd: 24-04-2004

Gepost: 24 augustus 2004 03:10 PM
  [ # 28 ]
ZX1.4i schreef:

Dat heb ik weleens gehoord van het in de laagste stand zetten, vooral bij een BX.
Is het echt waar dat ze er dan geen wielklem erop krijgen Confused:
ZX heeft gelukkig ook maar één wisser Cool

Nee….als je hem helemaal in de laagste stand zet…is er volgens mij geen ruimte meer voor dat slot van die wielklem….ze krijgen hem er niet eens omheen… Cool
Daar hebben ze niet zo over nagedacht Razz

Als….ze al kunnen nadenken bij die ambtenaren. Rolling Eyes

Profiel  
 
Bas
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1003
Geregistreerd: 13-07-2004

Gepost: 24 augustus 2004 04:07 PM
  [ # 29 ]

Dan moet je een DS nemen, die heeft geen sleepoog, de voorwielen zitten te ver weg om er sleepwielen onder te zetten en omdat de handrem op de voorwielen zitten kun je dus ook niet via de achterwielen slepen.

“Life is what happens to you while you’re busy making other plans”

Citroen C5 SX 2.0 HDI BVA6 Estate Blanc Banguise
Toyota Landcruiser 4.5 GXL automaat

Profiel  
 
ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12434
Geregistreerd: 15-04-2004

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 25 augustus 2004 01:31 AM
  [ # 30 ]

Dan moet je een DS nemen, die heeft geen sleepoog, de voorwielen zitten te ver weg om er sleepwielen onder te zetten en omdat de handrem op de voorwielen zitten kun je dus ook niet via de achterwielen slepen.

Hehehe De DS is duidelijk een auto waar ze over nagedacht hebben Twisted Evil
Hoe zit het eigenlijk met eventuele schade die je auto oploopt bij het wegslepen of een poging tot wegslepen Confused:
Is de gemeente dan aansprakelijk en moeten ze dan de schade vergoeden of is het sleepbedrijf de l*l Confused:

Profiel  
 
 
2 van de 3
 < Vorige 1 2 3 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook