3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
   
MP3 in auto zonder cd?
gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206
Geregistreerd: 30-04-2004

Gepost: 27 april 2005 07:16 PM
  [ # 31 ]
leujel schreef:
CasparW schreef:
leujel schreef:

Moet je alleen wel handig zijn met pc’s en misschien zelf met software schrijven (al is het op windows voor dit soort doeleinden niet zo heel erg moeilijk)

Waarom handig zijn met software schrijven? Windows installeer je gewoon vanaf de setup, je zet er winamp op en je kan toch mp3’s afspelen of mis ik iets…

Als je kijkt wat ik ervoor schrijf zie je dat het gaat over een touchscreen met eventueel navigatei software, dvdspeler, mp3-speler enz. Als jij zo’n alles in een pakket vindt die te gebruiken is met touchscreen (winamp besturen met touch is onmogelijk) zal het aardig wat kosten terwijl het in Visual Basic niet echt moeilijk is om zoiets zelf te schrijven

daar heb je tegenwoordig toch die speciale xp versie voor ? voor zo’n multimedia gedoe-ding

Profiel  
 
gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206
Geregistreerd: 30-04-2004

Gepost: 27 april 2005 07:28 PM
  [ # 32 ]
leujel schreef:

die werkt inderdaad goed met een afstandbediening of met de muis, maar nog steeds geen touch…

bij mijn weten lukt dat dus wel he. zoek maar een sop het web . Er zijn van die rare golf vogels die op die manier complete pc’s hebben ingebouwd draaiend op xp met een touchscreen. Software drivers zitten volgens mij bij zo’n scherm.

Profiel  
 
CasparW
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 31
Geregistreerd: 12-04-2005

Gepost: 28 april 2005 12:47 AM
  [ # 33 ]

Dacht ik dus ook, maar goed het zou in mijn opzicht best kunnen dat winamp zich niet laat bedienen door een touchscreen hoewel ik me dat niet kan voorstellen. Ervaring?

Citroën ZX Image 1.4 ‘94

Profiel  
 
Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7097
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 28 april 2005 10:44 PM
  [ # 34 ]

Lijkt me ook een beetje afhankelijk van welke skin je ervoor gebruikt… niet?

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  
 
gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206
Geregistreerd: 30-04-2004

Gepost: 29 april 2005 12:47 PM
  [ # 35 ]
Simpele Ziel schreef:

Lijkt me ook een beetje afhankelijk van welke skin je ervoor gebruikt… niet?

Skin van een programma heeft er niets mee te maken. Hierbij hou ik ff een kleine slag om de arm hoor, maar bij elke skin zitten de knoppen die je nodig hebt om te bedienen en dus is de functionaliteit van een programma gelijk. Het is net als een jas, de kleur kan anders zijn maar er zitten nog steeds 2 mouwen aan om ‘m te dragen. En ja de ene jas zit beter dan de andere, maar das met een skin ook, de ene werkt prettiger dan de andere…

Profiel  
 
 
3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook