4 van de 8
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende >  Laatste »
   
27-mc bakkie in mijn Eend
punky
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 592
Geregistreerd: 30-07-2003

- 2CV 2cv6.5
- Ami 8 Break
Gepost: 01 februari 2005 11:02 PM
  [ # 46 ]
NoisemakeR schreef:

de voet van de antenne maakt de aarde!
Je auto werkt dus dan als de aarde !
Ik heb thuis wel zon swr meter liggen. met kabeltje.
Als je wilt dan kan ik die wel meenemen naar de meeting als ik ga!
Maar ik betwijfel het of je tegen woordig nog wat aan een bakkie hebt.
Volgens mij maakt niemand er meer gebruik van.
En dan is nog maar de vraag of het mag tijdens het rijden. OF hoef je niet handsfree te tokkelen?

een bakkie wordt nog gebruikt door sommige automobilsten al worden die erg zeldzaam en door truckers. Je mag deze gwoon gebruiken in het verkeer en vallen niet onder de handsfree wet. Dus je kunt lullen tijdens het rijden. Heb dit onderwerp al eens ooit aangehaald op het politie forum namelijk. Wink

"Breaker one, breaker one, might be crazy but I ain’t dumb, this is Crazy Cooter coming at ya…"

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 02 februari 2005 07:08 PM
  [ # 47 ]
NoisemakeR schreef:

de voet van de antenne maakt de aarde!
Je auto werkt dus dan als de aarde !
Ik heb thuis wel zon swr meter liggen. met kabeltje.
Als je wilt dan kan ik die wel meenemen naar de meeting als ik ga!
Maar ik betwijfel het of je tegen woordig nog wat aan een bakkie hebt.
Volgens mij maakt niemand er meer gebruik van.
En dan is nog maar de vraag of het mag tijdens het rijden. OF hoef je niet handsfree te tokkelen?

Neem maar mee dan, dan ga ik proberen op tijd een antenne e.d. te hebben.

punky schreef:

een bakkie wordt nog gebruikt door sommige automobilsten al worden die erg zeldzaam en door truckers. Je mag deze gwoon gebruiken in het verkeer en vallen niet onder de handsfree wet. Dus je kunt lullen tijdens het rijden. Heb dit onderwerp al eens ooit aangehaald op het politie forum namelijk. Wink

Onder welke naam ben je daar ingeschreven ?

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
Thijsvandebles
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2963
Geregistreerd: 10-01-2005

Gepost: 02 februari 2005 07:34 PM
  [ # 48 ]

Er is nog best wat te beleven op de bak hoor. Ik heb een bakkie in mijn auto, en een 2 meter en 70 centimeter set. (ook bakkie’s, maar dan op andere frequentie’s), en ik praat een hoop af. Vooral veel truckers ja, maar toch ook veel mensen vanaf huis. Blijft leuke hobby.
Mijn zwager en ik rijden ook veel met mekaar op, en hij heb ook zo’n apparaat in zijn TZD Turbo, altijd gezellig onderweg.
Wat mij betrefd wordt het weer mode. De mobieltjes aan de kant, en weer alla jaren 80 gezellig op de bak ouwehoeren.

Leuk idee voor meeting / tourtocht? Allemaal een bakkie in de Troen???

Test

Profiel  
 
punky
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 592
Geregistreerd: 30-07-2003

- 2CV 2cv6.5
- Ami 8 Break
Gepost: 03 februari 2005 12:31 AM
  [ # 49 ]
Lelijke Eend schreef:
punky schreef:

een bakkie wordt nog gebruikt door sommige automobilsten al worden die erg zeldzaam en door truckers. Je mag deze gwoon gebruiken in het verkeer en vallen niet onder de handsfree wet. Dus je kunt lullen tijdens het rijden. Heb dit onderwerp al eens ooit aangehaald op het politie forum namelijk. Wink

Onder welke naam ben je daar ingeschreven ?

Punky Wink

"Breaker one, breaker one, might be crazy but I ain’t dumb, this is Crazy Cooter coming at ya…"

Profiel  
 
Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7097
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 03 februari 2005 12:34 AM
  [ # 50 ]
Thijsvandebles schreef:

Leuk idee voor meeting / tourtocht? Allemaal een bakkie in de Troen???

lijkt me onwijs leuk om zo’n ding te hebben, ik heb een beetje rondgekeken en ik denk dat je voor 75 euro compleet moet zijn…


1 probleempje, zoveel heb ik er op het moment niet voor over…

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  
 
punky
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 592
Geregistreerd: 30-07-2003

- 2CV 2cv6.5
- Ami 8 Break
Gepost: 03 februari 2005 12:42 AM
  [ # 51 ]

Ik heb voor een 2dehands bak en een nieuwe antenne met magneetvoet ongeveer 65 euro mogen neertellen. Koop je een antenne die je moet vastbouten, dan kun je nog goedkoper uit zijn. Wink

"Breaker one, breaker one, might be crazy but I ain’t dumb, this is Crazy Cooter coming at ya…"

Profiel  
 
NoisemakeR
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 622
Geregistreerd: 10-08-2004

Gepost: 03 februari 2005 01:33 AM
  [ # 52 ]

Toen ik 15 was zwoer ik dat als ik 18 was en een auto had, dat er een bakkie in zou komen.
Ben nu inmiddels 21 en heb em nog nooit in de auto aangesloten gehad!
Ik denk niet dat je er nog wat aan hebt tegenwoordig!
En sjah. om nou zon dikke mega antenne op me auto te zetten voel ik ook weinig voor.

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 03 februari 2005 01:34 AM
  [ # 53 ]

Ik ben blij dat ik van die zooi afben!
Never again Twisted Evil

 

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 03 februari 2005 05:49 PM
  [ # 54 ]

Dan ben ik wel nieuwschierig naar die Aanpassings-unit André. Kan je daar wat meer over vertelen ?

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 03 februari 2005 05:50 PM
  [ # 55 ]
Lelijke Eend schreef:

Dan ben ik wel nieuwschierig naar die Aanpassings-unit André. Kan je daar wat meer over vertelen ?

Daar was ik al Surprisedops: bang voor

 

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 03 februari 2005 05:53 PM
  [ # 56 ]

Ik ben nieuwschierig naar alles René Wink

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
Thijsvandebles
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2963
Geregistreerd: 10-01-2005

Gepost: 03 februari 2005 07:23 PM
  [ # 57 ]

Ik wil er wel wat meer over vertellen:

NIET AAN BEGINNEN.

Het zal best wel een beetje werken, maar je gooit zoveel van je bereik in de sloot, dat is niet leuk.
Gewoon zo’n standaard magneetvoet antenne van nog geen 10 euro, doen het harstikke goed!!!

Test

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 03 februari 2005 09:18 PM
  [ # 58 ]

Als het bereik idd belabberd is, ga ik toch voor een losse antenne (staat ook wel stoer vindt ik).

Toch ben ik nog steeds nieuwschierig naar die aanpassingsunit. Wat kostte dat ding ? En hoe werkt het ?

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 03 februari 2005 09:24 PM
  [ # 59 ]

Overigens, ik heb net ff gebeld met de ‘leverancier’ van de antenne, ze hebben ook nog een antenne klaar liggen. Jahoe ! ! ! Very Happy Very Happy Very Happy

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 04 februari 2005 12:04 AM
  [ # 60 ]

Okay, leuk om in ieder geval te horen. Maar ik heb dus gelukkig een andere antenne. Die moet alleen de afsluitdijk nog even over Wink

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
 
4 van de 8
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook