voorruit vervangen
knolleman
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 40
Geregistreerd: 15-09-2004

Gepost: 01 maart 2005 11:25 PM

Ik heb net gezocht in het forum maar er niks over gevonden. Mn haynes zegt er ook al niets over;
Ik ben voor de apk de laatste dingetjes aan het doen. Zo moet ik mn voorruit vervangen wegens barst. Ik heb een ruit van iemand gekregen die nog goed is, en die wil ik erin zetten. Ik heb van de zomer wel een ruitje in de laadcabine geplaatst middels de truuk met het touwtje, dat ging heel makkelijk. Gaat het plaatsen van de voorruit net zo? Of moet je die kitten? En nog belangrijker: hoe krijg ik de oude ruit eruit? (zonder hem in 10000 stukjes op te vegen uit de cabine uiteraard Confused ).

Ever felt the tork of a hemi? ever seen the face of the lord? Jesus built my hotrod…...

Profiel  
 
hugo
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 567
Geregistreerd: 01-11-2004

- CX ambulance
Gepost: 02 maart 2005 09:45 PM
  [ # 1 ]

eruit: schroevendraaier linksonder en dan heel voorzichtig het lekke-band-fietsband-uit-de-velg-principe.
5 minuten en klaar is kees.

ex CX ambulance Heuliez, XM Service break Ambiance, C15D Grand Volume, diverse BX, 2CV, Peugeots en R4, Xsara 2.0 HDi break en Berlingo “kruiwagen”

Momenteel Volvo V70 en een Punto

Profiel  
 
knolleman
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 40
Geregistreerd: 15-09-2004

Gepost: 02 maart 2005 10:53 PM
  [ # 2 ]

Top! Hoef ik dus niet te kitten? En als ik het doe volgens het lekke-band-fietsband-uit-de-velg-principe van hugo dan kan ik volgens mij het beste ook bandenlichters gebruiken?..O ja; moet je een nieuw rubber gebruiken, of kan je het oude gewoon weer nemen (doe ik altijd namelijk Wink )?

Ever felt the tork of a hemi? ever seen the face of the lord? Jesus built my hotrod…...

Profiel  
 
hugo
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 567
Geregistreerd: 01-11-2004

- CX ambulance
Gepost: 02 maart 2005 11:02 PM
  [ # 3 ]

ja hoor, geen probleem.

goede tip trouwens, van die tectyl.

ex CX ambulance Heuliez, XM Service break Ambiance, C15D Grand Volume, diverse BX, 2CV, Peugeots en R4, Xsara 2.0 HDi break en Berlingo “kruiwagen”

Momenteel Volvo V70 en een Punto

Profiel  
 
winnetou
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2255
Geregistreerd: 20-04-2004

- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Gepost: 04 maart 2005 06:53 PM
  [ # 4 ]

Die tectyltruc heb ik ook wel eens gezien bij een fietsenmaker als die een nogal stugge brommerband moest omleggen. Werkte als een speer. Zal voor zo’n raamrubber zeker ook een goeie tip zijn.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook