10 van de 10
« Eerste  < Vorige 8 9 10
   
Mee voor de BBQ
Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7097
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 25 maart 2005 07:17 PM
  [ # 136 ]

vertelt de eigenaar wiens XM liever plat op haar buikje bleef liggen tijdens de Witte Bergen meeting Wink  Laughing  Twisted Evil

Maargoed…ik vindt het ook wel een idee om tel nummers uit te wisselen van de mensen die naar de pré meeting komen, kun je met een gerust hart wegrijden zonder iemand aan de andere kant van de parkeer plaats te laten staan wachten..

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 25 maart 2005 07:19 PM
  [ # 137 ]

is een goed idee Very Happy Very Happy Very Happy

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 25 maart 2005 08:14 PM
  [ # 138 ]
Simpele Ziel schreef:

vertelt de eigenaar wiens XM liever plat op haar buikje bleef liggen tijdens de Witte Bergen meeting Wink  Laughing  Twisted Evil

Maargoed…ik vindt het ook wel een idee om tel nummers uit te wisselen van de mensen die naar de pré meeting komen, kun je met een gerust hart wegrijden zonder iemand aan de andere kant van de parkeer plaats te laten staan wachten..

Ja, weet je wat dat nou was? De LPG schakelaar… kostte 5 euro voor een nieuwe die wel kon beslissen of ie nou benzine of LPG wilde. Maar ja citroens laten het graag afweten voor evenementen. Bij mijn vaders’ begrafenis zouden 5 tractions meerijden… maar 2 hebben de begraafplaats gehaald… Op het huwelijk van een vriend van me reden we met mijn Conduite Interieure… je raadt het al… stadhuis tot op ongeveer 500m genaderd en toen ontstond het obscuurste versenllingsbak probleem dat de de verscheidene tractionisten ooit gezien hebben… niet gehaald dus. Dit met een auto die moeiteloos de route 66 in de VS heeft gereden.

Ze houden geloof ik niet van evenementen.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
Tom Duckpower
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2487
Geregistreerd: 27-03-2004

Gepost: 25 maart 2005 08:21 PM
  [ # 139 ]

de abrikozenvla van mij, is een kersen geworden, en de komst van een rijstevla hangt er van af of ik die morgen nog bij de bakken kan krijgen (pasen, dus alleen bestellingen… Sad )

Profiel  
 
citrocitrus
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 315
Geregistreerd: 09-02-2005

Gepost: 25 maart 2005 08:30 PM
  [ # 140 ]

Zo, ik ga zo aan mijn knoflooksausje beginnen.. kan het nog lekker even trekken voor morgen, hoe pittiger hoe beter Wink

Eventueel morgen ochtend nog even wat grote garnalen halen ofzo.. en dan meteen sate-stokjes halen om te rijgen, natuurlijk Very Happy

How to Raise your I.Q. by Eating Gifted Children…

Profiel  
 
citrocitrus
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 315
Geregistreerd: 09-02-2005

Gepost: 25 maart 2005 08:32 PM
  [ # 141 ]
Tom Duckpower schreef:

de abrikozenvla van mij, is een kersen geworden, en de komst van een rijstevla hangt er van af of ik die morgen nog bij de bakken kan krijgen (pasen, dus alleen bestellingen… Sad )


NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!! Crying or Very sad  Crying or Very sad  Crying or Very sad  Crying or Very sad

*sniff*...rijstevla..*sniff*...*huil*..*snotter*..

How to Raise your I.Q. by Eating Gifted Children…

Profiel  
 
Tom Duckpower
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2487
Geregistreerd: 27-03-2004

Gepost: 25 maart 2005 08:38 PM
  [ # 142 ]

kan er nix aan doen…was om 16:50uur bij de bakker…
en dan is de kans dat er niet veel meer is….

is er daar geen bakkert in de buurt..hoewel, dat zijn dan weer geen echte limburgse vlaaien!

Profiel  
 
NoisemakeR
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 622
Geregistreerd: 10-08-2004

Gepost: 25 maart 2005 08:56 PM
  [ # 143 ]

Ik breng 12 liter cola mee voor de liefhebbers.

Profiel  
 
WYD
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2559
Geregistreerd: 14-11-2004

Gepost: 25 maart 2005 09:46 PM
  [ # 144 ]

Hoe gaan we het idee met de telefoonnummers regelen?
Ik neem startpunt A12 bij Arnhem wel voor mijn rekening.
Naar wie mag ik mijn tel. nummer pm’en?

Profiel  
 
ieksEmmu
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3779
Geregistreerd: 25-05-2004

- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Gepost: 26 maart 2005 12:38 AM
  [ # 145 ]

Ik neem twee traytjes bronwater (met en zonder prik) mee, voor als het eten pittig is… Wink

Profiel  
 
ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12434
Geregistreerd: 15-04-2004

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 26 maart 2005 03:16 AM
  [ # 146 ]
Simpele Ziel schreef:

Tot morgen ochtend 7.55 kunnen jullie posten wat er nog in allerijl aangeschaft moet worden in de super…ik ga morgen ochtend nog even last minute shoppen Cool

Mooi weer, kun je dat meenemen Wink

Ik heb sate zitten maken, het zijn 35 stokjes geworden, verder heb ik 4 bakken met van die kipkluifjes, zijn er iets van 60 stuks ofzo.
Alles ligt in de koelkast bij mijn tante, morgen laad ik de boel in een koelbox en gooi een paar van die koel-elementen uit de diepvriezer erbij en dan scheur ik naar Bijleveld.

Als iemand satesaus kan meenemen? graag Cool
(Andere al dan niet BBQ sausjes zijn ook welkom)

Profiel  
 
WYD
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2559
Geregistreerd: 14-11-2004

Gepost: 27 maart 2005 10:53 PM
  [ # 147 ]
ZX1.4i schreef:

Mooi weer, kun je dat meenemen Wink

Ik heb sate zitten maken, het zijn 35 stokjes geworden, verder heb ik 4 bakken met van die kipkluifjes, zijn er iets van 60 stuks ofzo.
Alles ligt in de koelkast bij mijn tante, morgen laad ik de boel in een koelbox en gooi een paar van die koel-elementen uit de diepvriezer erbij en dan scheur ik naar Bijleveld.

Als iemand satesaus kan meenemen? graag Cool
(Andere al dan niet BBQ sausjes zijn ook welkom)

Nog hartstikke bedankt!!!
Het eten was heerlijk!!!

Profiel  
 
ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12434
Geregistreerd: 15-04-2004

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 28 maart 2005 02:41 AM
  [ # 148 ]
WYD schreef:
ZX1.4i schreef:

Mooi weer, kun je dat meenemen Wink

Ik heb sate zitten maken, het zijn 35 stokjes geworden, verder heb ik 4 bakken met van die kipkluifjes, zijn er iets van 60 stuks ofzo.
Alles ligt in de koelkast bij mijn tante, morgen laad ik de boel in een koelbox en gooi een paar van die koel-elementen uit de diepvriezer erbij en dan scheur ik naar Bijleveld.

Als iemand satesaus kan meenemen? graag Cool
(Andere al dan niet BBQ sausjes zijn ook welkom)

Nog hartstikke bedankt!!!
Het eten was heerlijk!!!

Graag gedaan Wink
Laten we een BBQ een vast onderdeel maken van elke meeting Razz

Profiel  
 
 
10 van de 10
« Eerste  < Vorige 8 9 10
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook