1 van de 14
 1 2 3 Volgende >  Laatste »
   
Lentemeet Koffietafel: Foto’s en gezellig nababbelen
Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7097
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 21 maart 2005 08:30 PM

Post hier jouw foto’s die je tijdens de Citroën-Forum Lente meeting hebt gemaakt en vertel gelijk even wat je van de dag vond.

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  
 
erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5830
Geregistreerd: 27-07-2003

- ID/DS D-Super
Gepost: 26 maart 2005 11:16 PM
  [ # 1 ]

ik vond het (D) super gezellig..  fantastische opkomst, mooi weer, leuke mensen, lekker eten en ik benniet heel erg afgezeken over mijn reno bus.

ga nu ff mijn foto’s organiseren.  :photo

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 26 maart 2005 11:17 PM
  [ # 2 ]

was weer super in het najaar nog een keer Very Happy Very Happy Very Happy

Profiel  
 
de neefies
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 27
Geregistreerd: 25-03-2005

Gepost: 26 maart 2005 11:21 PM
  [ # 3 ]

de meet was TOPPIE!!!

heb helaas geen plaatjes kunnen schieten met mn digi, wel met mn gewone cameraatje, dus op onze foto’s ist nog ffies wachten Crying or Very sad


groetjes Rob & Kitty

als je het verband niet snapt moet je geen verpleegster worden

Profiel  
 
Thijs
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4959
Geregistreerd: 18-09-2004

Gepost: 26 maart 2005 11:22 PM
  [ # 4 ]

Lentemeetingfototjes van mij en CitroCitrus

http://dbsec.net/~dabutch/images/citrolent05/

Mijn favo Smile Die wil lik!

It’s nice to be important but it is more important to be nice.

http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!

Profiel  
 
erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5830
Geregistreerd: 27-07-2003

- ID/DS D-Super
Gepost: 26 maart 2005 11:27 PM
  [ # 5 ]

en hier staan de foto’s

http://www.erik-wijngaarden.nl/meeting/

78 stuks staan op 4 pagina’s

p.s. wist niet dat die ewwie zo’n loden rechtervoet had trouwens.. ze bleef nog een aardige tijd in de slipstream van de reno hangen op de terugweg Shocked

Profiel  
 
citrocitrus
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 315
Geregistreerd: 09-02-2005

Gepost: 26 maart 2005 11:32 PM
  [ # 6 ]

Ik was zeer zeer zeer onder de indruk van mijn eerste Citro-meet Very Happy
Leuke mensen, fijne gezelligheid, prachtige voitures, lekker eten en goed gebabbel Smile Cool

Thijs heeft de foto’s die ik heb gemaakt al gepost…
Is niet veel, maar voldoende. Bovendien hebben de meesten toch met eigen ogen gezien wat er allemaal te zien was Wink

En bij deze een bedankje voor Jeff… goed gedaan! *thumbs up!!* :peace :thumbsup

En alvast welterusten, want ik schaam me dood, maar de hele dag rondwandelen… ben er een beetje lui door geworden Surprisedops:

Groetsels!!!!!!!
Caroline

How to Raise your I.Q. by Eating Gifted Children…

Profiel  
 
ieksEmmu
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3779
Geregistreerd: 25-05-2004

- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Gepost: 26 maart 2005 11:36 PM
  [ # 7 ]

Ben ook weer terug, een uur en drie kwartier dat reed lekker door.

Lekkere BBQ, heb nog tranende ogen…  Razz

Gezellige mensen van diverse pluimage met hun net zo diverse voitures , leuk!

Een paar leuke XM’s te koop gezien waar ik interesse in had… wanneer ik ieksEmmu niet net een hele hele hele grote beurt had moeten geven…

Leuke dag!  Very Happy

nu ff mn foto’s checken Smile

Profiel  
 
erwt
> 1800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1890
Geregistreerd: 19-04-2004

- Xantia 1.6 Allure
Gepost: 26 maart 2005 11:39 PM
  [ # 8 ]
erik wijngaarden schreef:

p.s. wist niet dat die ewwie zo’n loden rechtervoet had trouwens.. ze bleef nog een aardige tijd in de slipstream van de reno hangen op de terugweg Shocked

tja .. en als ik zo hard rijdt dan krijg ik te horen dat ik langzamer moet .. maar als zij achter het stuur zit Wink

Vond het trouwens erg leuk. Mooi weer, mooie auto, leuke mensen!

Profiel  
 
erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5830
Geregistreerd: 27-07-2003

- ID/DS D-Super
Gepost: 26 maart 2005 11:43 PM
  [ # 9 ]

even voor diegene die het gemist hebben.. lelijke eend had het goede plan om op de meeting met wat hulp zijn koppelingsplaten te wisselen. dus onder grote belangstelling werde de eend gestript. tijdens de klus moest er nog even verkast worden want er werd op een blijkbaar verkeerde plek gesleuteld.  na een flik tijdje sleutelen stond dan toch het hele motor blok op straat en kon er een fris setje koppelingsplaten in. waar al een levendige discussie gaande was of het wel de goede waren paste de boel gelukkig toch. helaas liep het toch nogal uit allemaal en op eengegeven moment is de hele bups toch maar naar de recreatie plas vertrokken om aan de bbq te beginnen. ik was eigenlijk van plan om een beetje op tijd naar huis te vertrekken en nam me voor om nog even bij de achtergebleven LE en de helpende andre te kijken.  die zaten net in een moeilijk electrisch probleem verwikkeld en de auto lag nog behoorlijk uitelkaar. dus dat verslag heb ik toch nog even uitgebracht op de bbq stek waar ik vervolgens weer 1,5 uur ben blijven hangen.  Very Happy
toen LE uiteindelijk toch nog met een rijdende eend aankwam zetten kon ik met een gerust hart naar huis

Profiel  
 
citrocitrus
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 315
Geregistreerd: 09-02-2005

Gepost: 26 maart 2005 11:46 PM
  [ # 10 ]
erik wijngaarden schreef:

even voor diegene die het gemist hebben.. lelijke eend had het goede plan om op de meeting met wat hulp zijn koppelingsplaten te wisselen. dus onder grote belangstelling werde de eend gestript. tijdens de klus moest er nog even verkast worden want er werd op een blijkbaar verkeerde plek gesleuteld.  na een flik tijdje sleutelen stond dan toch het hele motor blok op straat en kon er een fris setje koppelingsplaten in. waar al een levendige discussie gaande was of het wel de goede waren paste de boel gelukkig toch. helaas liep het toch nogal uit allemaal en op eengegeven moment is de hele bups toch maar naar de recreatie plas vertrokken om aan de bbq te beginnen. ik was eigenlijk van plan om een beetje op tijd naar huis te vertrekken en nam me voor om nog even bij de achtergebleven LE en de helpende andre te kijken.  die zaten net in een moeilijk electrisch probleem verwikkeld en de auto lag nog behoorlijk uitelkaar. dus dat verslag heb ik toch nog even uitgebracht op de bbq stek waar ik vervolgens weer 1,5 uur ben blijven hangen.  Very Happy
toen LE uiteindelijk toch nog met een rijdende eend aankwam zetten kon ik met een gerust hart naar huis

 

Na zo’n hele sleutel-sessie mocht het vlees hem dan ook goed smaken Wink

How to Raise your I.Q. by Eating Gifted Children…

Profiel  
 
BX-Chique
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 162
Geregistreerd: 14-12-2004

Gepost: 26 maart 2005 11:53 PM
  [ # 11 ]

Al vanaf het moment dat ik ´s-ochtends de sleutel van mijn BX omdraaide veel plezier gehad. Leuk om eens de gezichten bij de namen te zien. Absoluut voor herhaling vatbaar. Volgende keer ben ik er weer bij.

BX Chic, DB-NZ-70, 163.900 km. ORGA 5353.
ZX Reflex, FF-DD-45, 46.680 km. ORGA 5484.
BX Cannes, ZK-94-DY, 140.000 in ruste.

Vertaling Chic: chic, goede smaak, elegantie, piekfijn, tof.

Profiel  
 
Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7097
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 27 maart 2005 12:05 AM
  [ # 12 ]

Hierbij wil ik nog een paar mensen in het bijzonder bedanken voor deze leuke dag:


in willekeurige volgorde,
Jeff voor de organisatie van de meet,
ZX1.4i, voor al het vlees etc. die hij mee heeft genomen(het smaakte heerlijk)
Daffodil31, voor het voor Taxi spelen voor onze Technische man en al het houtskool die hij later nog eens heeft aangevuld en niet te vergeten de bbq
De mensen van Citrolville en Citroclasique, alleen een beetje jammer van het commentaar op LE maar dat terzijde

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 27 maart 2005 12:10 AM
  [ # 13 ]

Ik wil het allemaal niet horen Crying or Very sad

 

Profiel  
 
jeroenvt
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 168
Geregistreerd: 02-11-2004

Gepost: 27 maart 2005 12:17 AM
  [ # 14 ]

Mijn foto’s (sommige door mijn zoontje) staan op mijn site  

Jeroen van Tol
http://www.beesnstuff.nl

Profiel  
 
***
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671
Geregistreerd: 24-04-2004

Gepost: 27 maart 2005 12:17 AM
  [ # 15 ]
René van Maren schreef:

Ik wil het allemaal niet horen Crying or Very sad

Er stonden me toch MOOIE CX’en Rene ! Twisted Evil

Om te kwijlen…... :whoohoo

Mr. Green

En ik begin steeds meer liefde te voelen voor de XM…...wat zijn dat toch prachtige karren….vooral die ene 2.1 TD 12V, die te koop stond bij de Garage. :fijnsturen

Ook ik vond het reuze gezellig…helaas had ik nog wat andere verplichtingen…..vond het jammer dat ik alweer om 15.30 uur weg moest. Surprisedops:

Profiel  
 
 
1 van de 14
 1 2 3 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook