2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
Wie wil er mee doen aan een CX Gti Turbo 2 sloper?
Gepost: 06 april 2005 09:51 PM
  [ # 16 ]

je kan een zoekertje zetten in de http://www.koopjeskrant.be zo heb ik er al enkele gekocht.
daar staan er nu 2 op een croisette en een break

heb een keer een GTT gekocht die stond te verkommeren langs de graskant.
mijn broer had de wagen toevallig zien staan , en ik ben dan gaan aanbellen bij het nabijgelegen huis , de wagen was niet te koop toch maar m’n nummer achtergelaten en 2 weken nadien werd ik opgebeld of in nog intresse had.
en voor 300 euro heb ik die dan gekocht thuis gebracht.

heb er ook al 2 gekocht van clubleden.

bij totaalgarage in hoogstraten stonden nog 2 prestige’s of ze er nu nog staan weet ik niet.

op http://www.2dehands.be/ kan er er soms ook vinden of een zoekertje plaatsen.

Citroën CX er is geen alternatief.
Citroën geeft je vleugels.

Profiel  
 
ernst23
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1745
Geregistreerd: 18-09-2004

- C1 Ambiance
- CX Gti
Gepost: 09 april 2005 01:49 AM
  [ # 17 ]

http://www.rekup.net/

Kijk eens op http://www.rekup.net/
Anders stuur ff een mail naar Erwin Obourdin op .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Ik ken hem via BXNL. Als hij het niet weet…..

Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”

Profiel  
 
ray
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 735
Geregistreerd: 10-10-2004

Gepost: 10 april 2005 03:00 PM
  [ # 18 ]

3 cx’en te koop in belgie

Bij 2dehands.be staan 3 cx’en te koop ,een 24 ie aut serie 1, een 24-c-matic (belastingvrij) zonder laswerk,en een gti turbo 2? .Ze worden aangeboden als loop/sloop,zullen dus wel niet al te duur zijn.Ze staan in erembodegem tussen brussel en gent,ze moeten weg wegens ruimte-gebrek.Misschien kan trx’ke eens gaan kijken?Groet raymond.

Het was een cx of niks

Profiel  
 
ray
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 735
Geregistreerd: 10-10-2004

Gepost: 16 april 2005 01:07 AM
  [ # 19 ]

cx gti turbo sloop

Heb inmiddels contact gehad met de eigenaar van de gti turbo van 2dehands.be,het is een serie 2,staat al lang stil,is bruin-metallic ,heeft 100000 km gelopen.Het schuifdak is rot,dus echt een sloper.Volgens de eigenaar heeft de cx airco en abs.Hij wist niet zeker of het een turbo 2 was,hij zou zondag even kijken.Hij vraagt 500 euro voor die auto .Ik bel hem zondag ,dan weet ik meer.Gr Raymond.

Het was een cx of niks

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 16 april 2005 03:47 AM
  [ # 20 ]

Dat klinkt wel als een interessante sloper in elk geval. Mocht dat wat worden ben ik wel van de partij.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
Gepost: 18 april 2005 10:55 PM
  [ # 21 ]

Zaterdag dus de sloper laten ophalen koste me 120 euro voor het vervoer +75 euro voor de wagen zelf.
er was al wel wat afgehaald zoals de luchtmeter,de kofferklep,2 T velgen en het lcd schermpje dat ik dus nog steeds zoek.
wel is de mekaniek kompleet en heeft de wagen slechts 130000km gelopen voor de fatale knal die eigenlijk best te maken was er is niets geraakt van de mekaniek zelfs de radiator is nog heel.
ABS is nog kompleet en er zit ook een alarm op en een goed werkende Blaupunkt RC Laughing .
Interieur is ook kompleet en in goede staat.
voorlopig word hij aan de kant gezet tot ik tijd heb om hem volledig te demonteren.

Citroën CX er is geen alternatief.
Citroën geeft je vleugels.

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 18 april 2005 11:24 PM
  [ # 22 ]

ach 200 euro voor een GtiT sloper is wel te overzien. Ik zie hem neem ik aan als ik deze week bij je langskom neem ik aan?

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
Gepost: 18 april 2005 11:35 PM
  [ # 23 ]

jep en de rest van de vloot Laughing

Citroën CX er is geen alternatief.
Citroën geeft je vleugels.

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 27 april 2005 02:52 AM
  [ # 24 ]

Hmmm, ik heb mijn eisen bijgesteld… ik ben in de markt om mee te doen aan:

- CX 25 Gti Turbo 1 slopers
- CX 25 Gti Turbo 2 slopers
- CX 25 TRD Turbo 2 slopers
- CX break met ABS

En ik wil hebben:
- luchtslang intercooler -> inlaat spruitstuk GtiT2
- M25/662 Blok (Gti T1 blok), als basis voor motor revisie, want de compressie is lager dan de M25/666 (GtiT2). Ik denk dat TRXke daarin gelijk heeft.
- TRDT2 versnellingsbak.
- Achtertrein break.
- Bestuurdersstoel (nog steeds Smile, maakt niet uit waarvan)
- complete wastegate van een Gti T1 of T2 om eens op mijn gemak te bekijken.

Ben vast nog e.a. vergeten.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
ray
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 735
Geregistreerd: 10-10-2004

Gepost: 27 april 2005 08:35 PM
  [ # 25 ]

cx trd 2 break met (werkende)abs

Ik sloop van de zomer een break met abs,je mag ook mee helpen slopen.Het subframe-achter is al besproken.De onderdelen hoeven geen woeker-prijzen op te leveren.De draagarmen achter zijn nieuw gelagerd,is ongeveer 10000 km mee gereden.Er staat trouwens in duitsland nog een tussenmodel gti t1 te koop voor 200 euro,is niet meer compleet,zonder interieur en portieren.Heeft 120000 km gelopen,dus voor de techniek en de motor interessant(mobile.de).Ik weet nog een serie 2 gti te staan ,die mag gratis weg.Het probleem met slopers is dat ze zoveel ruimte innemen.Je moet er maar net de plek voor hebben.Dibbert (citroville) heeft nog een zwarte gti turbo1 serie 2 binnen gekregen met veel km’s voor de sloop.Helaas geen abs en geen airco.

Het was een cx of niks

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 27 april 2005 09:04 PM
  [ # 26 ]

Klinkt allemaal interessant. Probleem is vaak ook dat als het ding een end vervoerd moet worden je eigenlijk beter voor 500 euro meer een enigszins rijdende kan kopen, anders ben je het toch kwijt aan transport. Ik ben wel geintereseerd om een handje te helpen met die break iig. Zeg maar wanneer.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
wannabee
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 202
Geregistreerd: 16-01-2005

Gepost: 28 april 2005 12:03 AM
  [ # 27 ]

En ik heb ook nog steeds interesse, zowel in het slopen op zich, als in wat onderdelen. Wat betreft de intercooler heb ik niet zoveel haast.

Profiel  
 
ray
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 735
Geregistreerd: 10-10-2004

Gepost: 28 april 2005 12:40 AM
  [ # 28 ]

Slopen van de break

Ik wil hem in m’n zomer-vakantie slopen ,die staat nog niet vast.Zodra het zover is laat ik het weten.Tot die tijd zal ik hier en daar navraag doen en alles wat maar enigzins interessant is hier vermelden.Op marktplaats.nl staat onder lenteaanbiedingen in de rubriek citroen een cx gti turbo voor vr.pr 800 euro,ik ken die auto,het gaat om een tussenmodel met leren interieur op belgisch kenteken.De auto was destijds op de schade na in een goede staat,niet al te veel km’s.Het bijzondere aan dit tussenmodel is de kleur,donkerblauw niet-metallic.Ik heb nog nooit een tussenmodel in die kleur gezien,meestal zijn ze groen zilver of lichtblauw mett.De eigenaar heeft die auto al eens bij citroville aangeboden,hij moet er blijkbaar van af dus die vr.pr kan wel wat naar beneden 500 euro?.

Het was een cx of niks

Profiel  
 
ray
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 735
Geregistreerd: 10-10-2004

Gepost: 30 mei 2005 09:47 PM
  [ # 29 ]

cx gti turbo 2

Ik ga aankomende zondag naar een gti t2 met abs kijken in de kleur rouge florentin,het is een ned. auto zonder apk,volgens de eigenaar nagenoeg roestvrij,motorisch in orde.De vraagprijs is 500 euro,dus of een mooie sloper of nog beter straks weer t2 rijden!.Dan gaat de gti aut. in de schorsing.Dus na zondag weet ik meer,gr Raymond.

Het was een cx of niks

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook