5 van de 17
« Eerste  < Vorige 3 4 5 6 7 Volgende >  Laatste »
   
citromobile 2005
murphys_law
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 38
Geregistreerd: 21-12-2004

- ID/DS DS 23 Pallas
Gepost: 08 april 2005 11:17 PM
  [ # 61 ]
punky schreef:

Dat vind ik wat anders. Als een hele organisatie afwijzen op 1 incident. Wink

Zullen we het eens hebben over voorbeeldfunctie? 3VO is voor mij net zo’n beroerd verhaal als de BOVAG, garages voorschrijven dat ze tegeltjes in hun werkplaats moeten hebben om aan te kunnen sluiten, de ANWB Die mij lastig valt met een Kampioen omdat ik, voordat ik lid kan worden van de wegenwacht, eerst lid moet zijn van de ANWB, waar ik echt totaal geen boodschap aan heb. Als je dan zo graag boegbeeld wilt zijn van een dergelijke organisatie, heb je je zelf absoluut te houden aan de doelen die die organisatie nastreeft. En zo simpel zie ik het.

Ice, Den Haag
DS 21/3 Pallas, Alfa 145 1.9 JTD

Profiel  
 
metro2005
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2294
Geregistreerd: 14-08-2004

Gepost: 09 april 2005 12:41 AM
  [ # 62 ]

Als er nog mensen uit de omgeving spijkenisse komen kunnen ze meezweven met de xantia richting Citromobile met mij als ze willen.

Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 09 april 2005 12:51 AM
  [ # 63 ]
murphys_law schreef:
punky schreef:

Dat vind ik wat anders. Als een hele organisatie afwijzen op 1 incident. Wink

Zullen we het eens hebben over voorbeeldfunctie? 3VO is voor mij net zo’n beroerd verhaal als de BOVAG, garages voorschrijven dat ze tegeltjes in hun werkplaats moeten hebben om aan te kunnen sluiten, de ANWB Die mij lastig valt met een Kampioen omdat ik, voordat ik lid kan worden van de wegenwacht, eerst lid moet zijn van de ANWB, waar ik echt totaal geen boodschap aan heb. Als je dan zo graag boegbeeld wilt zijn van een dergelijke organisatie, heb je je zelf absoluut te houden aan de doelen die die organisatie nastreeft. En zo simpel zie ik het.

En daar gaat het mij dus om, voorbeelffunctie. Dat Jules Deelder (die mij persoonlijk meer zegt dan de directeur van Citroën) 200 rijdt kan mij niet boeien (vindt het zelfs stiekum wel leuk) maar als je een Verkeers Veiligheids organisatie een baas heeft die 170 kart, dat vindt ik niet kunnen. In mijn ogen is die naamsverandering dan ook om Jan Publiek te misleiden.

Zo denk ik er over.  Ik laat mijn keus of ik naar Citromobiel kom niet af hangen van die actie, maar aan die achtie meedoen doe ik niet.

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
Tom Duckpower
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2487
Geregistreerd: 27-03-2004

Gepost: 09 april 2005 01:36 AM
  [ # 64 ]
Lelijke Eend schreef:
murphys_law schreef:
punky schreef:

Dat vind ik wat anders. Als een hele organisatie afwijzen op 1 incident. Wink

Zullen we het eens hebben over voorbeeldfunctie? 3VO is voor mij net zo’n beroerd verhaal als de BOVAG, garages voorschrijven dat ze tegeltjes in hun werkplaats moeten hebben om aan te kunnen sluiten, de ANWB Die mij lastig valt met een Kampioen omdat ik, voordat ik lid kan worden van de wegenwacht, eerst lid moet zijn van de ANWB, waar ik echt totaal geen boodschap aan heb. Als je dan zo graag boegbeeld wilt zijn van een dergelijke organisatie, heb je je zelf absoluut te houden aan de doelen die die organisatie nastreeft. En zo simpel zie ik het.

En daar gaat het mij dus om, voorbeelffunctie. Dat Jules Deelder (die mij persoonlijk meer zegt dan de directeur van Citroën) 200 rijdt kan mij niet boeien (vindt het zelfs stiekum wel leuk) maar als je een Verkeers Veiligheids organisatie een baas heeft die 170 kart, dat vindt ik niet kunnen. In mijn ogen is die naamsverandering dan ook om Jan Publiek te misleiden.

Zo denk ik er over.  Ik laat mijn keus of ik naar Citromobiel kom niet af hangen van die actie, maar aan die achtie meedoen doe ik niet.

politie heeft ook een voorbeeldfunctie, en als de te hard rijden, bezoek je ze dan ook niet meer als er wat is? En gaan je dan nog naar het forum van de politie??

Profiel  
 
Rob GT
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 505
Geregistreerd: 04-06-2004

- Saxo vts 1.4
Gepost: 09 april 2005 01:39 AM
  [ # 65 ]

Ax-club is er dus ik ook.

Profiel  
 
MB
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 59
Geregistreerd: 15-03-2005

Gepost: 09 april 2005 01:40 AM
  [ # 66 ]

Hele weekend?
Laughing

MB
Cool

Profiel  
 
XTR
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1725
Geregistreerd: 19-04-2004

Gepost: 09 april 2005 01:41 AM
  [ # 67 ]

Over CitroMobile gesproken:

zoals het er nu naar uit ziet organiseren we dit weekend in de familie een ‘eigen’ Citromobile;

het zal een optocht worden van 2x 200 kilometer met een leuk kwartetje:

1x C5 2.0i-16V Exclusive 2005
1x C3 1.6i-16V XTR 2004
1x XM 2.0i Comfort 1994
1x Jumper HDI 2.0 2005

Hierbij even een fotootje, de 2CV Special gaat niet mee…

ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…

daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)

Profiel  
 
Rob GT
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 505
Geregistreerd: 04-06-2004

- Saxo vts 1.4
Gepost: 09 april 2005 04:06 PM
  [ # 68 ]
MB schreef:

Hele weekend?
Laughing

Nope, zaterdag op Citromobile en zondag op Full Speed.
AX-club staat ook op beide evenementen, weet niet of ze het hele weekend te zien zijn op Citromobile.

Weet ook niet of ik met de AX kom… misschien dat een maat van me ook meegaat en die wilde sprinten op FS. En om nou met twee auto’s te gaan? Bovendien heeft zo’n ZX wat meer ruimte voor voor een tent + slaapzakken…

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 09 april 2005 09:03 PM
  [ # 69 ]
Tom Duckpower schreef:

politie heeft ook een voorbeeldfunctie, en als de te hard rijden, bezoek je ze dan ook niet meer als er wat is? En gaan je dan nog naar het forum van de politie??

Jazeker, want als die te hard rijden, doen ze dat met een hele goede reden. Daarbij zijn die getraind om te hard te rijden, van die woudenberg betwijfel ik het.

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
Tom Duckpower
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2487
Geregistreerd: 27-03-2004

Gepost: 09 april 2005 09:06 PM
  [ # 70 ]
Lelijke Eend schreef:
Tom Duckpower schreef:

politie heeft ook een voorbeeldfunctie, en als de te hard rijden, bezoek je ze dan ook niet meer als er wat is? En gaan je dan nog naar het forum van de politie??

Jazeker, want als die te hard rijden, doen ze dat met een hele goede reden. Daarbij zijn die getraind om te hard te rijden, van die woudenberg betwijfel ik het.

hoezo met een goede reden, dan zetten ze hun bijzondere optische en akoestische signalen aan….En dat hebben ze ook regelmatig niet..

1 januari, in maastricht, paar jaar geleden: politieauto (ZONDER SIGNALEN) op weg naar bureau. Rijden op kruising door rood, ongeluk, bestuurder van de andere auto overleden…..

Ik zou nooit meer naar de politie gaan hoor….

Profiel  
 
Bing17
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 158
Geregistreerd: 23-02-2005

Gepost: 09 april 2005 10:08 PM
  [ # 71 ]
punky schreef:

Oude koeien zeg.

Dan kan ik je nu op een briefje meegeven dat elke organisatie RUK is. Dan zou ik ook niet naar een eendenmeeting gaan, want daar zitten ook mensen bij die te hard rijden!!! Wink

die komen dan waarschijnlijk niet met de eend.

beter langharig als kortzichtig

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 09 april 2005 10:30 PM
  [ # 72 ]
Tom Duckpower schreef:
Lelijke Eend schreef:
Tom Duckpower schreef:

politie heeft ook een voorbeeldfunctie, en als de te hard rijden, bezoek je ze dan ook niet meer als er wat is? En gaan je dan nog naar het forum van de politie??

Jazeker, want als die te hard rijden, doen ze dat met een hele goede reden. Daarbij zijn die getraind om te hard te rijden, van die woudenberg betwijfel ik het.

hoezo met een goede reden, dan zetten ze hun bijzondere optische en akoestische signalen aan….En dat hebben ze ook regelmatig niet..

1 januari, in maastricht, paar jaar geleden: politieauto (ZONDER SIGNALEN) op weg naar bureau. Rijden op kruising door rood, ongeluk, bestuurder van de andere auto overleden…..

Ik zou nooit meer naar de politie gaan hoor….

Welja, je wilt een inbreker betrappen dus heb je haast. Maar wel je toeters en bellen aanzetten hoor !

Maar wat jouw verhaal betreft ... Hmz ... Dat roept toch vragen op.

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 09 april 2005 10:41 PM
  [ # 73 ]

Ok, belofte: ik hou er over op. Mijn standpunt is inmiddels bekend.

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
WYD
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2559
Geregistreerd: 14-11-2004

Gepost: 10 april 2005 04:14 AM
  [ # 74 ]

Ik ben er waarschijnlijk op allebei de dagen.

Profiel  
 
voge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3508
Geregistreerd: 16-02-2005

Gepost: 11 april 2005 09:42 PM
  [ # 75 ]

Ik kom 1 dag, weet nog niet welke eigenlijk.. Het is voor mij de eerste Citromobile, ben erg benieuwd!!!  Very Happy :photo

Profiel  
 
 
5 van de 17
« Eerste  < Vorige 3 4 5 6 7 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook