3 van de 4
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende > 
   
Lekkage bij hogedrukregelaar
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 06 mei 2005 07:29 PM
  [ # 31 ]

hoezo platte kar?
nooit van de bezemsteeltjes gehoord?
Enigste verschil is dat ik dan dus wel de krik gebruik.

ik maak er nooit zo’n punt van als ik ff moet wachten.
En als ik laat in utrecht ben, dan zoek ik wel een hotel ofso, ook in de auto slapen heb ik weinig last van.
een paar blikjes soep met brood, en een gaspit zorgen voor de rest.

Tja, ik maak er geen probleem van, zelfs het vertier heb ik bij.
simpelweg ff de laptop aanzwengelen,en ik vermaak me wel.

maar ja, niet iedereen is zo’ makkelijk uitgevallen als ik.
evenals dat niet iedereen zo eigenwijs is als ik.


greets van kreazy:who’s kreazy?
ooh its me who’s kreazyV8.
thats why Im a wuppo. Wink

Profiel  
 
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25421
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 06 mei 2005 07:37 PM
  [ # 32 ]

I rest my case…

Laughing

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
Jelle
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 34
Geregistreerd: 03-01-2005

Gepost: 06 mei 2005 08:52 PM
  [ # 33 ]

Ok. Ben ik weer. Met rubbertjes, alleen rubbertjes.

Jan keek even mee en kon me bezweren dat het echt het rubbertje is. Dus de leiding wacht nog even.

Het plan is nu als volgt:
1. Rubbertje proberen te vervangen.
2. Vloeken omdat leiding te klem zit en ik er niet bij kan.
3. Toch maar radiator uitbouwen, omdat ik anders de leiding niet loskrijg wat toch echt moet anders krijg ik de leiding niet uit de HDregelaar en komt het rubbertje ook nooit los
4. Zuchten, omdat de leiding toch niet los wil van motorblok
5. Leiding losmaken
6. Rubbertje vervangen
7. Leiding vastmaken
8. Testen, oh nee, niet zonder water… eerst radiator inbouwen
9. Testen.

Als het dan nog lekt, over op plan B:
morgen nieuwe oude leiding zoeken en dan radiator losmaken, leiding vervangen, feest?
Als het dan nog lekt, over op plan C:
Alu-HDregelaar schop geven, nieuwe niet alu regelaar inbouwen… of Jan laten doen natuurlijk.

We zullen zien… Ik ben bij stap 2.

Profiel  
 
jeroentje
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 591
Geregistreerd: 20-11-2004

- C5 2.2 HDIF TOURER Exclusive
Gepost: 06 mei 2005 09:05 PM
  [ # 34 ]

Sterkte en veel sleutel plezier. Hoop dat je je kan inhouden als het ff tegenzit en je niks extra’s sloopt als je je zo voelt. (Heb ik nooit gehad hoor Sad )

Profiel  
 
Jelle
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 34
Geregistreerd: 03-01-2005

Gepost: 06 mei 2005 09:11 PM
  [ # 35 ]

Dank.

Zal wel meevallen allemaal, het is alleen wat lastig bijkomen af en toe.

Vroeger wel eens een legobouwplaat in tweeen geslagen…. hm… ik zal me proberen in te houden.

Tot straks, tussen stap 3 en 4

Profiel  
 
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25421
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 06 mei 2005 09:50 PM
  [ # 36 ]

Hoi ik hoop dat je nog niet de radiator hebt uitgebouwd…
Als je het eerste klemmetje van de HD leiding los hebt kan de leiding uit het huis..
Cool

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
benjamin
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 322
Geregistreerd: 06-05-2005

Gepost: 06 mei 2005 11:21 PM
  [ # 37 ]

Lekkage bij hogedrukregelaar

Ach Jelle , als je een paar deuken in de oude dame schopt wil ik haar voor een zacht prijsje wel weer over nemen .Ja zo ben ik nu eenmaal een gouwe gozer , en als ik iemand kan helpen .............. hahahahaha , niet gek doen met het oude vrouwtje want voor je het weet zit ze in een blijf van mijn lijf huis .

When We Do Good , No One Remembers , When We Do Bad , No One Forgets !!!!!!!!

Profiel  
 
Jelle
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 34
Geregistreerd: 03-01-2005

Gepost: 07 mei 2005 01:24 AM
  [ # 38 ]

Ja. Nou. Dus….

Ze heeft geen deuken, maar ik ben wel een paar uur verder.
Eerst geprobeerd om dat HDLeidingklemmetje voorzichtig los te maken maar die zat oooooontzettend strak vast. Echt niet leuk. Toen toch maar de radiator erafgesleuteld, kon ik er tenminste bij.
Dat duurde nog een tijd, voor het klemmetje los was. Uiteindelijk met wat kruipolie toch nog gelukt. En toen nog een heel gefrutsel, maar het resultaat mag er zijn (denk ik). Ze lekt niet meer. Ik heb alleen maar even een rubbertje vervangen. Kostte wel 4 uur, inclusief dweilen. Dom ding.  Mad

Hoera, ze mag mee naar Utrecht morgen! Ik ga proberen bij het verzamelpunt bij Gouda te komen en dan verder naar Utrecht, dat is toch een mooi testritje.

Erg bedankt voor de hulp allemaal, ik zal nog eens melden of het allemaal heel blijft.
Very Happy

Profiel  
 
benjamin
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 322
Geregistreerd: 06-05-2005

Gepost: 07 mei 2005 01:29 AM
  [ # 39 ]

Lekkage bij hogedrukregelaar

4 uur ? Heb je gelijk de remschijven vervangen dan ? hahahahahahahaha , nee gekheid , maar is ze nu wel lekvrij dan ?

When We Do Good , No One Remembers , When We Do Bad , No One Forgets !!!!!!!!

Profiel  
 
Jelle
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 34
Geregistreerd: 03-01-2005

Gepost: 07 mei 2005 02:15 AM
  [ # 40 ]

Tja, die remschijven had ik wel gelijk mee kunnen nemen, ze zaten lekker in de weg. Maar ziet er lekvrij uit inderdaad. Morgen in het daglicht nog eens goed kijken. Het is een klein wonder….

Profiel  
 
ID66
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 742
Geregistreerd: 26-08-2004

Gepost: 08 mei 2005 02:56 AM
  [ # 41 ]

En Jelle? Nog met de ID naar Citromobile geweest? Ik wel, alleen met de Mercedes terug.

Ik kon nog op eigen kracht op de “platte kar” komen die maar net lang genoeg bleek te zijn.

Op de heenweg ging alles nog goed. Mijn auto heeft net een nieuwe koppeling, voorbanden en tussendemper, oftewel helemaal uitgerust om weer eens flink door te rijden. En daar zit het probleem waarschijnlijk. Voor de reparaties heeft de auto zo’n 6 weken stilgestaan terwijl ik er daarvoor elke dag mee reed. Maar dan wel met veel beleid vanwege een erg ver versleten koppeling. En dan nu opeens het gas erop. Ik had van de week al wat stotters gehad en toen maar een extra filterje voor de benzinepomp gezet. Benzine paar keer teruggedrukt naar de tank om het filter daar vrij te krijgen, benzine bijgevuld en dat leek te helpen. Tot ik vanmiddag weer naar huis wou. Hortend en stotend in vrachtwagentempo tot voorbij Gorinchem gekomen en toen het alleen maar erger werd bij een benzinestation de WW gebeld. Eerst maar de ontsteking gecontroleerd. Schoongemaakt en nieuwe bougies (die heeft voor het eerst bougies met verlengstuk gezien). Luchttoevoer goed. Afvoer verbrandingsgassen goed. Onder begeleiding over de vluchtstrook naar de volgende afslag gereden. Geen verbetering. Krijgt gewoon net niet genoeg benzine. Oppervlakkige inspectie van de carburateur laat niks bijzonders zien. Benzinepomp lijkt ook wel te willen. Waarschijnlijk is het filter in de tank vervuild. En dan zal er ook wel vuil in de tank zitten. Schoonmaken dus. Lekker, met een bijna volle tank. Van de week eerst maar wat 20 liter vaatjes regelen en een explosieveilige pomp. Ach, het houdt je bezig.

On ne le dira jamais assez, une Citroën est faite pour rouler!

XM 2.0 carburateur, vert triton
C4 Picasso, 1.6 VTI, blanc banquise
Honda XL500, 1982 (te koop)
Gehad: Xantia’s 2.0i 8V, Xsara Picasso Exclusive, ID 1966

Profiel  
 
benjamin
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 322
Geregistreerd: 06-05-2005

Gepost: 08 mei 2005 03:04 AM
  [ # 42 ]

Dat is ook aardig schijt zeg , met een godin naar citromobile en dan moet je op de rug van een duitser weer naar huis gebracht worden . Tank eruit spoelen of gewoon andere tank erin , hoef je die vernedering niet meer mee te maken . Nou sterkte , joh .

When We Do Good , No One Remembers , When We Do Bad , No One Forgets !!!!!!!!

Profiel  
 
benjamin
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 322
Geregistreerd: 06-05-2005

Gepost: 08 mei 2005 03:05 AM
  [ # 43 ]

Lijkt me trouwens wel een leuke frisse id .

When We Do Good , No One Remembers , When We Do Bad , No One Forgets !!!!!!!!

Profiel  
 
Jelle
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 34
Geregistreerd: 03-01-2005

Gepost: 09 mei 2005 02:16 AM
  [ # 44 ]

Benzine verstopt?

Sneu man, moest je thuisgebracht worden. Jouw dame lijkt trouwens verdacht veel op de mijne, ik schrok eerst even toen ik de foto zag…
Bij mij is alles goed gegaan, het rubbertje heeft het gehouden.

Maar heb jij alle sproeiers al uit je carburateur gehaald en met hoge druk schoongespoten? Zou me niet verbazen als dat al precies doet wat je nodig hebt. Lijkt me vreemd dat er niet genoeg benzine uit je slang komt… De moeite waard zou ik zeggen. Ik weet niet hoeveel sproeiers je hebt, maar in mijn dubbele weber moet kun je in alle hoeken en gaten er een vinden. Spuitbusje carb-clean erbij helpt ook altijd.
Een snelle controle is denk ik als volgt: trap je gaspedaal helemaal in zodat je tweede trap ook open gaat, en als ie het dan wel goed doet, krijg je dus genoeg benzine in je carburateur. Als ie het dan niet goed doet is het of je benzine aanvoer, of meer dan een enkele sproeiers in je carburateur.

Ben benieuwd hoe het je vergaat. Mooie sloffen ook trouwens…

Profiel  
 
benjamin
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 322
Geregistreerd: 06-05-2005

Gepost: 09 mei 2005 02:27 AM
  [ # 45 ]

Hallo mannen , carb clean is duur en niet zo effectief als gewone remmenreiniger . Wel van een klein afstandje in de carburateur spuiten .

When We Do Good , No One Remembers , When We Do Bad , No One Forgets !!!!!!!!

Profiel  
 
 
3 van de 4
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook