1 van de 2
 1 2 Volgende > 
   
C1 prijzen bekend !!
XTR
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1725
Geregistreerd: 19-04-2004

Gepost: 13 mei 2005 02:12 AM

De C1 zal vanaf juni te koop zijn voor 9340 euro in de basisuitvoering, inclusief ABS.

bron: AutoTelegraaf

ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…

daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)

Profiel  
 
XTR
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1725
Geregistreerd: 19-04-2004

Gepost: 13 mei 2005 02:17 AM
  [ # 1 ]

AMSTERDAM - Citroën heeft de basisprijs van de nieuwe kleine C1, die vanaf juni bij de dealers staat, vastgesteld op € 9.340,-. Dat moet worden betaald voor de driedeurs uitvoering met 1.0 driecilinder motor (68 pk) in Ligne Séduction-uitvoering.

De wagen heeft dan onder meer twee airbags, ABS en een neerklapbare achterbank, maar geen stuurbekrachtiging (300 euro extra).

De duurdere Ambiance-uitvoering kost €10.490 en heeft natuurlijk wél stuurbekrachtiging, maar bijvoorbeeld ook nog zij-airbags, gedeelde achterbankleuning, hoogteverstelling bestuurdersstoel, elektrisch bedienbare portierramen en centrale vergrendeling met afstandsbe-diening. Airco is altijd een extra (€ 920,-) en gordijnairbags ook (€ 200,-).

De vijfdeurs C1-modellen zijn 350 euro duurder. De nieuwe C1 is daarmee toch behoorlijk goedkoper dan het zustermodel Toyota Aygo, die er vanaf 10 mille zal zijn, maar dat is inclusief een jaar extra garantie en stuurbekrachtiging. De C1 moet het met twee jaar doen.

De prijs van de derde loot aan de gecombineerde Toyota/PSA-stam, de Peugeot 107, is nog niet bekend, die komt pas eind dit jaar. Citroën Nederland krijgt dit jaar 750 exemplaren van de C1 uit de Tsjechische fabriek in Kolin, waar alledrie modellen worden gemaakt.

ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…

daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)

Profiel  
 
Tom Duckpower
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2487
Geregistreerd: 27-03-2004

Gepost: 13 mei 2005 02:20 AM
  [ # 2 ]

is wel triest, nu nog een auto zonder SB(*) verkopen…...
maarja, doe er 300 euro bij, en je zit nog onder de magische grens van de 10000


(*) zegt de gek die zelf een eend rijd….met brede bande, stuurt helemaal zwaar….

Profiel  
 
oldenhage
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1724
Geregistreerd: 01-05-2005

- C6 (2005-2012) V6 3.0 24V
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C8 3.0 V6
Gepost: 13 mei 2005 02:27 AM
  [ # 3 ]

heb m dinsdagavond gezien in het echt. Moet er als Citrofiel wel aan wennen, hoog smart gehalte..

Citroen U23.35 1964, Citroen Ami 6 Break 1965, Citroen Acadyana 1984, Citroen 2Cv6 Club 1987,Citroen AX 1,4 4x41996, Citroen C8 V6 Exclusive 2003, Citroen Mehari 1978, Citroen 2CV 1959, Citroen Visa GTi 115

Profiel  
 
XTR
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1725
Geregistreerd: 19-04-2004

Gepost: 13 mei 2005 02:38 AM
  [ # 4 ]

tja,

als je de iets duurdere Ambiance-uitvoering (CV, stuurbekrachting enzo…)completeert met airco, zit je inclusief afleveringskosten toch al snel op 12 mille.


Da’s meer dan 26.000 gulden !

ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…

daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)

Profiel  
 
oldenhage
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1724
Geregistreerd: 01-05-2005

- C6 (2005-2012) V6 3.0 24V
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C8 3.0 V6
Gepost: 13 mei 2005 02:50 AM
  [ # 5 ]

koop je ook een goed smoelende C2 voor…

Citroen U23.35 1964, Citroen Ami 6 Break 1965, Citroen Acadyana 1984, Citroen 2Cv6 Club 1987,Citroen AX 1,4 4x41996, Citroen C8 V6 Exclusive 2003, Citroen Mehari 1978, Citroen 2CV 1959, Citroen Visa GTi 115

Profiel  
 
XTR
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1725
Geregistreerd: 19-04-2004

Gepost: 13 mei 2005 03:02 AM
  [ # 6 ]

toch ben ik altijd weer teleurgesteld hoe de offerte er ONDERAAN het A4-tje uitziet, dus inclusief (fabrieks)opties, afleveringskosten, leges, metallic lak e.d.

de gemiddelde koper gaat toch meestal niet met het lokketje (1.0 of 1.1 seducion) de poort uit   Wink


(ik schrok ook toen ik vorig jaar met een XTR van 22 mille thuiskwam)

ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…

daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)

Profiel  
 
oldenhage
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1724
Geregistreerd: 01-05-2005

- C6 (2005-2012) V6 3.0 24V
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C8 3.0 V6
Gepost: 13 mei 2005 03:03 AM
  [ # 7 ]

heb je wel een gave C3 die erug goed smoelt, kwam er vandaag op de A2 nog eentje tegen..

Citroen U23.35 1964, Citroen Ami 6 Break 1965, Citroen Acadyana 1984, Citroen 2Cv6 Club 1987,Citroen AX 1,4 4x41996, Citroen C8 V6 Exclusive 2003, Citroen Mehari 1978, Citroen 2CV 1959, Citroen Visa GTi 115

Profiel  
 
Flapdrol
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 423
Geregistreerd: 03-10-2004

- Xsara Break 1.6i 16v Différence II
- (Grand) C4 Picasso 1.8 16v Ambiance
Gepost: 13 mei 2005 12:03 PM
  [ # 8 ]

Ach stuurbekrachtiging heb je helemaal niet nodig.. en al helemaal niet bij zo’n klein autootje als de C1

Profiel  
 
hessel
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 143
Geregistreerd: 03-04-2004

Gepost: 13 mei 2005 07:23 PM
  [ # 9 ]

Als je alles mee gaat rekenen dan koop ik liever een C2. Wat een stelletje stumpers daar in Frankrijk. Dit is niet bepaald een slimme zet, ik bedoel de gewone consument die op zoek is naar een kleine auto en die bij suzuki en bij citroen zijn geweest die kiezen absoluut voor de Alto omdat die wel onder de 9000 euries zit. Money talks…....
Maar ik blijf het wel een gave wagen vinden.

C YA

Hessel Roskam

Profiel  
 
XTR
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1725
Geregistreerd: 19-04-2004

Gepost: 13 mei 2005 09:59 PM
  [ # 10 ]
hessel schreef:

Als je alles mee gaat rekenen dan koop ik liever een C2. Wat een stelletje stumpers daar in Frankrijk. Dit is niet bepaald een slimme zet, ik bedoel de gewone consument die op zoek is naar een kleine auto en die bij suzuki en bij citroen zijn geweest die kiezen absoluut voor de Alto omdat die wel onder de 9000 euries zit. Money talks…....
Maar ik blijf het wel een gave wagen vinden.

Dan zou ik nog liever Hongaars (C1) dan Indiaas (Alto) rijden…

ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…

daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)

Profiel  
 
Sep
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 719
Geregistreerd: 03-01-2005

- C3 1.4i Difference
- C5 2.0 16v Break Difference
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
Gepost: 13 mei 2005 11:03 PM
  [ # 11 ]

een c2 1.1i seduction met metallic lak en afleverkosten is ook gauw 12.500.

een c1 heeft een veel vlottere motor, ik ben benieuwd krijg m volgende week te zien Cool

Profiel  
 
hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8156
Geregistreerd: 15-08-2004

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 21 mei 2005 02:08 AM
  [ # 12 ]
hessel schreef:

Als je alles mee gaat rekenen dan koop ik liever een C2. Wat een stelletje stumpers daar in Frankrijk. Dit is niet bepaald een slimme zet, ik bedoel de gewone consument die op zoek is naar een kleine auto en die bij suzuki en bij citroen zijn geweest die kiezen absoluut voor de Alto omdat die wel onder de 9000 euries zit. Money talks…....
Maar ik blijf het wel een gave wagen vinden.

Een C1/Aygo/107 is toch wel van een andere orde dan een Alto.
Prijs valt me nog mee btw.
Vergeet ook niet dat de C1 toch weer een andere groep consumenten gaat aanspreken dan een C2. Maar goed, de vering zal me wel weer tegenvallen. De C3 vond ik al redelijk hard, de C2 nog harder. OK, ik ben mijn ouwe getrouwe ZX gewend natuurlijk, maar moeten we nou zoveel tegemoet komen aan het publiek in veerbeleving?? En ik vind de vering van mijn ZX absoluut niet week, al zal niet iederen dat met me eens zijn denk ik. Hij kleeft aan de weg, helt wellicht wat meer over dan auto’s van recente makelij, maar dat is niet hinderlijk.
Nou ja, dan toch maar voor dat geld een 2e hands Citroën met HD kopen?

Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Bassman
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1170
Geregistreerd: 12-07-2004

Gepost: 21 mei 2005 02:18 PM
  [ # 13 ]

Sorry, een C1, wat krijgen we nu nog? Een overdekte driewiel-Citroën?:twisted:
Ik vind het niks, maar ja, dat blijft de eeuwige kwestie van smaak.

Hans

Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville

Profiel  
 
Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7097
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 21 mei 2005 04:02 PM
  [ # 14 ]

Tuurlijk, Hongaars boven indiaas, maar dat even buiten wegen latend:

Het is een hoop geld voor een klein koekblikje, echter krijg je wel een veel mooier versierd, en beter gevuld koekblik dan wanneer je een indiaas koekblikje koopt… als je begrijpt wat ik bedoel.. Wink

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 21 mei 2005 04:10 PM
  [ # 15 ]

Ach, als ik ergens zo’n micro auto voor nodig had zou ik die kopen alleen al omdat het een citroen is. Nou moet ik zeggen dat ik mij nauwelijks kan voorstellen dat ik er ooit een nodig zou hebben, maar misschien mijn bedrijfje een keer… Smile

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
 
1 van de 2
 1 2 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook