3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
   
Wat kost jouw CX
Thijs
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4959
Geregistreerd: 18-09-2004

Gepost: 08 juni 2005 05:38 PM
  [ # 31 ]
dolfmoon schreef:

Mijn nieuwste aanwinst:
http://dolfmoon.speed.planet.nl/cx/cx23.html
Aanschaf: 4900 €
Airco bijvullen: 90 €

Misschien een rare vraag maar je hebt deze auto nu bij Wil Wijhoven gekocht. Is deze auto nu ‘klaar’, alsin weet je dat de vering en blok en carroserie goed zijn? 4900,- is wel veel geld maar als het weer een ‘nieuwe’ auto is….

It’s nice to be important but it is more important to be nice.

http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!

Profiel  
 
MSL
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 263
Geregistreerd: 25-09-2004

Gepost: 08 juni 2005 07:47 PM
  [ # 32 ]
Mulder schreef:

Als je hard genoeg rijdt word je ook niet aangehouden…  Wink
Een erg mooie auto Dolf, gefeliciteerd.

Dan moet je wel harder dan 250 km/u gaan.  Wink 

Het beige interieur is werkelijk schitterend. En nog een voordeel: omdat de auto wit is en het interieur ook lichte kleuren heeft hoef je nooit meer op zoek te gaan naar een schaduwrijke plek als het weer eens zo bloedheet is.  Smile

La CX, elle est plus qu’une voiture.

Nog Citroën-loos. Op dit moment rijdend in mama’s Renault Mégane RN 1.4 16V (2000, Rouge Cérise). En tout cas, un véhicule français

Profiel  
 
dolfmoon
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 199
Geregistreerd: 10-04-2005

- XM V6 3.0 exclusive LPG-G3
Gepost: 09 juni 2005 03:32 AM
  [ # 33 ]

4900,- is wel veel geld maar als het weer een ‘nieuwe’ auto is….

In nieuwstaat is ze zeker niet. Verschillende carroseriedelen waren beschadigd en zijn provisorisch gerepareerd. Linkerspatbord en linkervoordeur bijvoorbeeld zijn niet echt meer ‘strak’ te noemen. Kleine oneffenheden zijn overgebleven en de lak vertoont ietsje kleurverschil. Wel is ze nog behoorlijk roestvrij. Om dat zo te houden zou ze snel een antiroestbehandeling moeten krijgen.
De taxateur is gisteren geweest en die heeft haar op 7500€ ingeschat.
Mechanisch blijft het afwachten hoe alles zich houdt bij mijn intensieve gebruik. De motor uit mijn oude CX wordt bewaard voor het geval er iets mis gaat. 440.000 km ongereviseerd is zelfs voor een TRD niet niks ...

Copyallright © dolfmoon

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 09 juni 2005 12:45 PM
  [ # 34 ]

440,000 km ongereviseerd is uitzonderlijk te noemen zelfs denk ik. Dat moet wel een van de goede blokken zijn. Een van de slechte had het al lang opgegeven.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
ernst23
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1745
Geregistreerd: 18-09-2004

- C1 Ambiance
- CX Gti
Gepost: 09 juni 2005 04:33 PM
  [ # 35 ]
dolfmoon schreef:

4900,- is wel veel geld maar als het weer een ‘nieuwe’ auto is….

In nieuwstaat is ze zeker niet. Verschillende carroseriedelen waren beschadigd en zijn provisorisch gerepareerd. Linkerspatbord en linkervoordeur bijvoorbeeld zijn niet echt meer ‘strak’ te noemen. Kleine oneffenheden zijn overgebleven en de lak vertoont ietsje kleurverschil. Wel is ze nog behoorlijk roestvrij. Om dat zo te houden zou ze snel een antiroestbehandeling moeten krijgen.
De taxateur is gisteren geweest en die heeft haar op 7500€ ingeschat.
Mechanisch blijft het afwachten hoe alles zich houdt bij mijn intensieve gebruik. De motor uit mijn oude CX wordt bewaard voor het geval er iets mis gaat. 440.000 km ongereviseerd is zelfs voor een TRD niet niks ...

Ik ben toch heel benieuwd hoe hij er in het echt uitziet….zeker na jouw commentaar over provisorisch gerepareerd en een taxatie van €7.500. Ik vind het toch een behoorlijke taxatieprijs. Mijn CX is ook niet perfect maar wel zeer netjes en die is op €4500 getaxeerd. Toch een behoorlijk verschil in auto, dus appels met appels is het zeker niet, maar toch.  Jij bent iig weer helemaal tevreden met je nieuwe bolide en dat is het belangrijkste.

Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 09 juni 2005 11:37 PM
  [ # 36 ]

taxatie ligt echt aan de taxateur bij mij was hij na 15 min klaar en kwam op 6500 terecht terwijl de auto een stuk duurde was en in perfecte staat Very Happy

Profiel  
 
dolfmoon
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 199
Geregistreerd: 10-04-2005

- XM V6 3.0 exclusive LPG-G3
Gepost: 10 juni 2005 01:39 AM
  [ # 37 ]

taxatie ligt echt aan de taxateur

Taxateur was dhr. Heffener van Europe Expertise, hij is wel een uur bezig geweest. Ook erg gezellig gekletst over CX’en. Als het rapport er is zet ik het op mijn website.

Ik ben toch heel benieuwd hoe hij er in het echt uitziet….

En dan snap je de getaxeerde waarde ook meteen.  Wink

Copyallright © dolfmoon

Profiel  
 
 
3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook