1 van de 2
 1 2 Volgende > 
   
C2 Chauffeurs groeten elkaar op de weg ?
Gud
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 14
Geregistreerd: 12-03-2005

Gepost: 11 juni 2005 04:01 AM

Meermaals heb ik een Dimlicht of een handgroet gekregen van verschillende C2 rijders! Tuurlijk groet ik terug en dim als ik er eentje zie! Smile
Hebben jullie dat ook al gehad?
Ik ben van omgeving Merksem/ekeren/kapellen* en heb eens met iemand
die ook eigenaar was van een “Zwarte C2 VtS” lekker aan het vts’en geweest richting bergen op zoom en dan afrit Leugenberg Ekeren…Tuut tuut

Van waar zijn jullie ergens?
Greets

*belgie

Edit by Lelijke Eend: topictittel iets aangepast
Edit by M&M : Algemeen C2 groet draadje van gemaakt , niet kleur afhankelijk + poll

=> Black C2 16v VTS owner…

Profiel  
 
Peer
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 44
Geregistreerd: 06-03-2005

Gepost: 11 juni 2005 09:57 AM
  [ # 1 ]

Re: Zwarte C2 chauffeurs,groeten elkaar op de weg!

Gud schreef:

Meermaals heb ik een Dimlicht of een handgroet gekregen van verschillende Zwarte C2 rijders! Tuurlijk groet ik terug en dim als ik er eentje zie! Smile
Hebben jullie dat ook al gehad?
Ik ben van omgeving Merksem/ekeren/kapellen* en heb eens met iemand
die ook eigenaar was van een “Zwarte C2 VtS” lekker aan het vts’en geweest richting bergen op zoom en dan afrit Leugenberg Ekeren…Tuut tuut

Van waar zijn jullie ergens?
Greets

*belgie

Ik groet meestal, misschien nog een tik overgehouden van mijn Smart -  periode

Profiel  
 
Mickey Mouse
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 10
Geregistreerd: 23-07-2005

Gepost: 23 juli 2005 10:46 PM
  [ # 2 ]

Zwarte C2 chauffeurs,groeten elkaar op de weg

Hallo,

ben van Stabroek en ben onlangs ook gegroet door een mede-C2-rijder.  Misschien was jij het wel!

Profiel  
 
***
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671
Geregistreerd: 24-04-2004

Gepost: 24 juli 2005 02:14 AM
  [ # 3 ]

Goh…populair model bij onze Zuiderburen, die C2 ! Smile

BX rijders kijken elkaar alleen aan….en dat gezicht spreekt (meestal) boekdelen Twisted Evil

Profiel  
 
patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 24 juli 2005 11:35 AM
  [ # 4 ]

Zo hoort het ook toch? Terwijl ik enkelen ook totaal niet begrijp….
Ik stond laatst op een parkeerterrein waar ook een C3 Pluriel stond, ik heb mijn 2CV daar dus natuurlijk even naast gezet. En hoewel ik niet echt een fan ben van nieuwerwetse modellen moet ik bekennen dat dit toch wel een heel aardig stel was om te zien.
De eigenaarkwam er vervolgens aan en stapte zonder iets te zeggen in zijn wagen en reed weg…. (met het dak natuurlijk dicht, anders werkt de airco niet….)
Dat soort mensen wens ik een Frot Ka toe.

Profiel  
 
Ijs
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3240
Geregistreerd: 05-01-2005

Gepost: 24 juli 2005 04:40 PM
  [ # 5 ]
patje74 schreef:

Zo hoort het ook toch? Terwijl ik enkelen ook totaal niet begrijp….
Ik stond laatst op een parkeerterrein waar ook een C3 Pluriel stond, ik heb mijn 2CV daar dus natuurlijk even naast gezet. En hoewel ik niet echt een fan ben van nieuwerwetse modellen moet ik bekennen dat dit toch wel een heel aardig stel was om te zien.
De eigenaarkwam er vervolgens aan en stapte zonder iets te zeggen in zijn wagen en reed weg…. (met het dak natuurlijk dicht, anders werkt de airco niet….)
Dat soort mensen wens ik een Frot Ka toe.

Heb niet het idee dat c3 rijders liefhebbers zijn..ook vele bx rijders niet (die wilen gewoon puur goedkoop rijden)

Profiel  
 
Sandert
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 24
Geregistreerd: 21-07-2005

Gepost: 03 augustus 2005 04:11 PM
  [ # 6 ]

Eff groeten en kijken of ie mooier is dan de mijne zo ja duim omhoog anders gas erop en Vamos.

O sorry haalde ik je in. Of schrok je van me geluid

Profiel  
 
Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6467
Geregistreerd: 10-02-2005

- CX 2000 Pallas
Gepost: 03 augustus 2005 05:31 PM
  [ # 7 ]

BX rijders kijken elkaar alleen aan….en dat gezicht spreekt (meestal) boekdelen

De meeste BX-rijders die ik tegenkom zitten maar wat stuurs voor zich uit te kijken, alsof ze in een gewone auto rijden…  Razz Wellicht is de BX voor veel mensen ook gewoon een goedkope auto (qua aanschaf) en kopen ze em niet omdat ze graag een HP-Citroen willen rijden…? Gekeken of gezwaaid wordt er in ieder geval niet of nauwelijks. Maar goed, ik heb dan ook geen BX…

Wel had ik een tijdje geleden in de file een uitgebreid kijkmoment met de eigenaar van een Renault 25 Baccara, ook een erg fijne en exclusieve limousine. Maar nu gaat het wel erg off-topic…

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”

Profiel  
 
XTR
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1725
Geregistreerd: 19-04-2004

Gepost: 27 augustus 2005 01:05 AM
  [ # 8 ]
Ijs schreef:

Heb niet het idee dat c3 rijders liefhebbers zijn..


PARDON ??

er zijn uitzonderingen Wink

‘t valt me soms wel op dat een groot gedeelte van de Pluriel-rijders in de categorie valt die gewoon een tijdje in een apart model wil rijden.
dus zijn overgestapt van een Smart Cabrio, via een P206 CC naar Citroen bijvoorbeeld, zonder het ‘gedachtengoed’ van Citroen te kennen…

maar da’s trouwens bij meer merken, helaas…

ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…

daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)

Profiel  
 
Edwin024
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 9
Geregistreerd: 13-08-2005

Gepost: 27 augustus 2005 01:29 AM
  [ # 9 ]

Ik rij nu een paar weken een C3, heerlijke wagen. Maar om andere citroeners te gaan groeten…het is de EO niet!

**Start each day as if it was on purpose**

Profiel  
 
Peteryed
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004

- C5 Break 2.0-16V
Gepost: 27 augustus 2005 12:09 PM
  [ # 10 ]
Edwin024 schreef:

Ik rij nu een paar weken een C3, heerlijke wagen. Maar om andere citroeners te gaan groeten…het is de EO niet!

Gevaarlijke opmerking op een citroen forum

Mijn ervaringen met zwaaien is dat mensen in een DS niet echt zwaaiende type’s een enkeling daar gelaten. Toen ik nog CX reed merkte ik dat iedereen naar je zwaait zelfs mensen in een andere franse limo(zoals al eerder aangehaald door mulder) bij mij was het een Peugeot 505 GTI Cool

BX rijders kijken elkaar alleen aan….en dat gezicht spreekt (meestal) boekdelen Twisted Evil

Ik heb dat ook eens gehad toen ik met mijn Sport door Zwolle reed en een zwarte 16vmk1 met een bloedgang achterop kwam rijden. Bij de stoplichten ging hij naast me staan, keek ff raar(met halve glimlach) en reed vervolgens rustig weg.

HEt blijft altijd een aparte ervaring om in een citroen te rijden.

Profiel  
 
Handjes
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1609
Geregistreerd: 04-12-2003

- 2CV 2cv6 Special
- DS 3 1.2 Vti
- C3 Pluriel 1.6 16V Sensodrive
- DS 5 1.6 BlueHDI Business Executive
Gepost: 27 augustus 2005 12:53 PM
  [ # 11 ]

Ik waardeer het bijzonder als Citroën-(C3/BX/DS/etc.)rijders mij groeten als ik met mijn 2cv rijd.

Profiel  
 
Edwin024
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 9
Geregistreerd: 13-08-2005

Gepost: 27 augustus 2005 01:17 PM
  [ # 12 ]

Ik zal wat seinvlaggetjes aanschaffen voor uitbundig groeten Wink

**Start each day as if it was on purpose**

Profiel  
 
voge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3508
Geregistreerd: 16-02-2005

Gepost: 27 augustus 2005 01:24 PM
  [ # 13 ]

met gele lampen erin wordt je ook vaker gegroet heb ik het idee. Als ik een mooie oude citroen zie steek ik vaak mijn hand wel even op. CX / GS(A) rijders zwaaien vaak wel even terug. Eendjes, DSsen enz. niet zo vaak. BXen wel eens, meestal de mooiere Wink

Profiel  
 
TinusTussengas
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 494
Geregistreerd: 24-03-2005

Gepost: 27 augustus 2005 03:02 PM
  [ # 14 ]

Laatst wel een geinig moment met een blonde dame in een lichtblauw mettalic BX TRD (type 2). Ze wilde de voorangsweg oprijden en zag mij net iets te laat. Gelukkig had ik dat op tijd in de gaten en had ik vaart gemindert om haar voor te kunnen laten gaan. In het voorbij gaan keken we elkaar even lachend aan. Ik krijg van DS rijders vaak het idee dat ze mij in mijn BXje te minderwaardig vinden ofzo. Waarschijnlijk is ie nog te nieuw of nog te weinig een echte liefhebbers auto.  Zelf groet ik andere Citroënrijders in de oudere modellen. En natuurlijk ook collega BX rijders waarvan ik vermoed dat het liefhebbers zijn (idd vaak te zien aan de staat van de auto Wink )

Verleden: BX 19TZI,BX 16TGI Progress,2cv6, BX 14 RE (type 1)GSA X3,GSA X1.BX GTI automatic ZX1.8i. Heden: XM 2.1 TD VSX

Profiel  
 
Flapdrol
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 423
Geregistreerd: 03-10-2004

- Xsara Break 1.6i 16v Différence II
- (Grand) C4 Picasso 1.8 16v Ambiance
Gepost: 27 augustus 2005 05:12 PM
  [ # 15 ]
Ijs schreef:

Heb niet het idee dat c3 rijders liefhebbers zijn..ook vele bx rijders niet (die wilen gewoon puur goedkoop rijden)

Profiel  
 
 
1 van de 2
 1 2 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook