Verlichting Voetruimte C5 Berline (bouwjaar 08-2004)
CitroenDriver
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 17
Geregistreerd: 25-06-2005

Gepost: 26 juni 2005 12:11 AM

Standaard wordt alleen op de “exclusive” modellen de instapverlichting en voetruimte verlichting geinstalleerd.
De bekabeling hiervoor blijkt echter wel aanwezig in bijv. een Difference 2. De instapverlichting heb ik nu achteraf aan de voordeuren gemonteerd en aangesloten op het daarvoor bedoelde kabeltje dat al in de deur ligt - en dit werkt prima.

De verlichting voor de voetruimte heb ik ook aangesloten, de kabeltjes liggen al klaar onderin de A-styl. De connector zit er al op om er gelijk een standaard binnenverlichtingsarmatuurtje op te schuiven (die bijvoorbeeld ook in kofferbak en handschoenenkastje te vinden zijn).

Echter 1 probleem: het werkt niet Crying or Very sad

Wie heeft daar ervaring mee ? Ligt er ergens nog een kabeltje los, moet er iets door de dealer in de boardcomputer veranderd worden of wat ?

ben zeer benieuwd !

Profiel  
 
exuserpb
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1328
Geregistreerd: 15-04-2005

Gepost: 26 juni 2005 01:17 PM
  [ # 1 ]

mischien loop het kabeltje door de a-stijl naar de plafon lamp en moet je het daar nog aansluiten…

succes er mee

pjotr

Profiel  
 
Phritz
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 495
Geregistreerd: 23-06-2005

Gepost: 26 juni 2005 01:29 PM
  [ # 2 ]

een C5 II heeft toch multiplex bekabeling. Misschien moet de computer eerst opnieuw ingelezen worden om de verlichting te activeren.

Profiel  
 
CitroenDriver
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 17
Geregistreerd: 25-06-2005

Gepost: 26 juni 2005 03:37 PM
  [ # 3 ]
PjotrBlom schreef:

mischien loop het kabeltje door de a-stijl naar de plafon lamp en moet je het daar nog aansluiten…

succes er mee

pjotr

dat ben ik gelijk even gaan checken, maar helaas, geen losse plug in/bij het plafondlampje. Wel gezien dat in de aanwezige plug dezelfde kleurgecodeerde draden zitten, de oplossing kan dus niet al te ver zijn ?

Profiel  
 
ronama
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3660
Geregistreerd: 27-02-2005

Gepost: 27 juni 2005 01:43 PM
  [ # 4 ]

Re: Verlichting Voetruimte C5 Berline (bouwjaar 08-2004)

CitroenDriver schreef:

Standaard wordt alleen op de “exclusive” modellen de instapverlichting en voetruimte verlichting geinstalleerd.
De bekabeling hiervoor blijkt echter wel aanwezig in bijv. een Difference 2. De instapverlichting heb ik nu achteraf aan de voordeuren gemonteerd en aangesloten op het daarvoor bedoelde kabeltje dat al in de deur ligt - en dit werkt prima.

De verlichting voor de voetruimte heb ik ook aangesloten, de kabeltjes liggen al klaar onderin de A-styl. De connector zit er al op om er gelijk een standaard binnenverlichtingsarmatuurtje op te schuiven (die bijvoorbeeld ook in kofferbak en handschoenenkastje te vinden zijn).

Echter 1 probleem: het werkt niet Crying or Very sad

Wie heeft daar ervaring mee ? Ligt er ergens nog een kabeltje los, moet er iets door de dealer in de boardcomputer veranderd worden of wat ?

ben zeer benieuwd !

in belgie is dat al standaard op de SX (middelste uitrusting niveau)mischien weet een belgische dealer meer??!!
sowieso zit op de belgische uitvoering standaard meer als in NL

grt

Profiel  
 
exuserpb
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1328
Geregistreerd: 15-04-2005

Gepost: 30 juni 2005 10:02 PM
  [ # 5 ]

als je dan die draad even doormeet en kijkt of het de goede is kan je hem mischien aansluiten (door knippen en dan aan de plafon verlichting aansluiten met bijv. een kroonsteentje Smile )

succes pjotr

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook