2 van de 14
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »
   
Het is deze TD geworden. (titel gewijzigd)
zandvoorta
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2039
Geregistreerd: 14-02-2004

- BX 14E
- C1 C1 Selection
Gepost: 27 juni 2005 06:16 PM
  [ # 16 ]

Geregeld onderhoud voorkomt elende Wink

Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl

Profiel  
 
***
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671
Geregistreerd: 24-04-2004

Gepost: 27 juni 2005 06:19 PM
  [ # 17 ]
zandvoorta schreef:

Geregeld onderhoud voorkomt ellende Wink

Dan moet je er maar op vertrouwen dat de vorige eigenaar dat ook gedaan heeft Cool

En daar wil het nogal eens aan schorten. Confused

Profiel  
 
zandvoorta
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2039
Geregistreerd: 14-02-2004

- BX 14E
- C1 C1 Selection
Gepost: 27 juni 2005 06:33 PM
  [ # 18 ]

Dus, auto kopen met volledige onderhoudshistorie vanaf km 0 Very Happy

Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl

Profiel  
 
EW
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5007
Geregistreerd: 03-08-2004

Gepost: 28 juni 2005 12:53 AM
  [ # 19 ]
M&M schreef:

Airco is simpelweg heerlijk , ook in Nederland Wink

Helemaal mee eens!


is een van de aangename dingen in de meriva, samen met de cruisecontroll

Profiel  
 
Bull Frog Bleu
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 850
Geregistreerd: 27-03-2005

Gepost: 28 juni 2005 10:51 AM
  [ # 20 ]

Bram schreef Wil nu wel eens een auto met Airco en airbags…


Hoezo kan je je hoofd niet meer koel houden en ben je bang dat je daardoor de vangrail raakt. Sommige kopen omdat ze zich niet veilig voelen een grote jeep enz.  Uit onderzoek is gebleken dat mensen die zich onveilig voelen in het verkeer meestal overstappen tot aanschaf van een grote zware auto aanschaffen. Die dan overigens ook de meeste ongelukken op hun nemen.

Koop dan meteen een eend…..voel je misschien niet veilig in maar gebeuren haast zelden ongelukken mee Very Happy

Citroen rolls better then a Rolls!!

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 28 juni 2005 10:54 AM
  [ # 21 ]
Bull Frog Bleu schreef:

Koop dan meteen een eend…..voel je misschien niet veilig in maar gebeuren haast zelden ongelukken mee Very Happy

Volgens mij heeft “lelijke eend” een afdruk van een andere auto in zijn kentekenplaat. Crying or Very sad

 

Profiel  
 
Sep
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 719
Geregistreerd: 03-01-2005

- C3 1.4i Difference
- C5 2.0 16v Break Difference
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
Gepost: 28 juni 2005 11:15 AM
  [ # 22 ]

mooie Xantia hoor Bram, en als je jouw BX particulier verkoopt en nog wat korting los peutert. ik bedoel het is altijd interessant voor een garage om een xantia zonder inruil te verkopen Cool

ze zullen idd wel meer afschrijving hebben (een bx is al zo goed als afgeschreven economisch) maar een TD met airco en lage KM stand mwa daar is wel vraag naar Exclamation

Profiel  
 
***
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671
Geregistreerd: 24-04-2004

Gepost: 29 juni 2005 09:17 PM
  [ # 23 ]
Sep schreef:

mooie Xantia hoor Bram, en als je jouw BX particulier verkoopt en nog wat korting los peutert. ik bedoel het is altijd interessant voor een garage om een xantia zonder inruil te verkopen Cool

ze zullen idd wel meer afschrijving hebben (een bx is al zo goed als afgeschreven economisch) maar een TD met airco en lage KM stand mwa daar is wel vraag naar Exclamation

Hij is er bijna….ik verwacht dat het a.s zaterdag gaat gebeuren. Smile

De BX heb ik nog maar een keer te koop gezet….maar dan moeten ze wel snel zijn. Cool
200 meer dan ik er voor krijg bij inruilen.

Bull Frog Bleu schreef:

Koop dan meteen een eend…..voel je misschien niet veilig in maar gebeuren haast zelden ongelukken mee Very Happy

Zie je mij als Koerier in (bijv.) Alkmaar bij de klant komen met een Eend….die me een pakje meegeeft voor Maastricht ? Twisted Evil

Maar eeh…..als jij een 2CV-TD met Airco en 1 airbag voor me weet….ben ik je man hoor. Mr. Green

Profiel  
 
zandvoorta
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2039
Geregistreerd: 14-02-2004

- BX 14E
- C1 C1 Selection
Gepost: 29 juni 2005 10:19 PM
  [ # 24 ]
Bram schreef:

Hij is er bijna….ik verwacht dat het a.s zaterdag gaat gebeuren. Smile

 

Succes, we wachten met spanning af Very Happy

Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl

Profiel  
 
Sep
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 719
Geregistreerd: 03-01-2005

- C3 1.4i Difference
- C5 2.0 16v Break Difference
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
Gepost: 29 juni 2005 10:28 PM
  [ # 25 ]

maar Bram als je m nou voorhetzelfde bedrag als de inruil kunt verkopen en je krijgt bijv. omdat je geen inruil hebt 500 euro korting dat is altijd al voordeliger.

je betaalt nu 3000 euro met inruil (ik denk 1000 euro zoiets)
de xantia kost bijv. 4000 euro en je vraagt korting omdat je geen inruil hebt bijv 500 euro dan kost de xantia dus 3500,- zonder inruil als je dan nog 800 kan vangen voor die bx ben je dus altijd voordeliger uit. ik zou proberen zoiets voor te stellen

succes, binnenkort dan een meeting Bram met de nieuwe Xantia?  Cool

Profiel  
 
***
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671
Geregistreerd: 24-04-2004

Gepost: 30 juni 2005 01:21 AM
  [ # 26 ]
Sep schreef:

maar Bram als je m nou voorhetzelfde bedrag als de inruil kunt verkopen en je krijgt bijv. omdat je geen inruil hebt 500 euro korting dat is altijd al voordeliger.

je betaalt nu 3000 euro met inruil (ik denk 1000 euro zoiets)
de xantia kost bijv. 4000 euro en je vraagt korting omdat je geen inruil hebt bijv 500 euro dan kost de xantia dus 3500,- zonder inruil als je dan nog 800 kan vangen voor die bx ben je dus altijd voordeliger uit. ik zou proberen zoiets voor te stellen

succes, binnenkort dan een meeting Bram met de nieuwe Xantia?  Cool

Sterker nog….als het een beetje *meezit*...staan er eerdaags 3 Xantia diesels naast de deur. Laughing
De *oude* witte van Renz….mijn metaalrode TD…en als het allemaal doorgaat ook nog eens de HDI full option 110 pk ! Cool

En tsja, Sep….dat is ook de reden dat ik hem nog 1x op Marktplaats en Speurders heb gezet….maar eerlijk gezegd heb ik er niet zo’n bezwaar tegen om hem in Friesland in te ruilen hoor…ben je van al dat gez##k af van ** proefrijden…afdingen….dit deugt niet ...dat is zeker niet zo best**...enz…enz. Rolling Eyes

We zullen zien….maar de potentiele koper moet meteen betalen….en een gat in de lucht springen dat hij een BX treft die EN droog van onderen is ...EN waar door mij zoveel aan vernieuwd is….geen 5 euro gaat er vanaf….graag of niet. Laughing

Bij Sypersma staat ie straks zomaar voor 1200.- euro of meer te koop. Cool

STOM stom stom….ik vergeet hem helemaal op DIT forum te koop te zetten….meteen effe doen dus. Wink

Profiel  
 
cocico
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 690
Geregistreerd: 03-12-2003

Gepost: 30 juni 2005 03:03 PM
  [ # 27 ]
Bram schreef:
mpostma schreef:

Je ziet zowieso maar weinig ZXen turbodiesel.

Lijkt wel alsof ze alleen maar geleverd zijn als 1.9d of 1.4 en een enkele pittiger benzine variant.

Valt mij ook steeds weer op ja. Confused

Inderdaad zie je (zelfs Breaks) veel 1.4i’s rijden en heel veel 1.9 D’s….en dan nog in verreweg de meeste gevallen een 3-deurs. Sad

En de 5-deurs TD’s die er wel aangeboden worden (een enkele keer) hebben ook al tegen de 2,5 a 3 ton erop zitten.
Uiteraard is de HP-vering van de Xantia subliem (als het geen hobbelpaard is, hè Rene Wink )....dus tsja…...wat moet je dan..  Confused:

Hehe, moest mijn oom z’n ZX TD Tentation met 95.000 km verkopen (met airbag, sportstoelen mr zonder airco) dan sta je in de eerste rij zeker Wink)

Profiel  
 
***
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671
Geregistreerd: 24-04-2004

Gepost: 01 juli 2005 01:53 AM
  [ # 28 ]
cocico schreef:
Bram schreef:
mpostma schreef:

Je ziet zowieso maar weinig ZXen turbodiesel.

Lijkt wel alsof ze alleen maar geleverd zijn als 1.9d of 1.4 en een enkele pittiger benzine variant.

Valt mij ook steeds weer op ja. Confused

Inderdaad zie je (zelfs Breaks) veel 1.4i’s rijden en heel veel 1.9 D’s….en dan nog in verreweg de meeste gevallen een 3-deurs. Sad

En de 5-deurs TD’s die er wel aangeboden worden (een enkele keer) hebben ook al tegen de 2,5 a 3 ton erop zitten.
Uiteraard is de HP-vering van de Xantia subliem (als het geen hobbelpaard is, hè Rene Wink )....dus tsja…...wat moet je dan..  Confused:

Hehe, moest mijn oom z’n ZX TD Tentation met 95.000 km verkopen (met airbag, sportstoelen mr zonder airco) dan sta je in de eerste rij zeker Wink)

Wellicht komt er een *kleine* wijziging in het hele verhaal….morgen ga ik even kijken (en rijden uiteraard) met een ZX 1.8i uit 96….met Airco….5 deurs, 1 airbag…..en 140.000 gereden. Cool

Vanavond belde er eentje voor de BX….:

Mijnhier…..u wel duur met BX !! Rolling Eyes

Nee hoor…..maar er gaat geen ene euro vanaf, dus denkt u er nog maar eens rustig over na….de groetjes !
Hij hing meteen op. :schater

....Tsja, wat denken ze nu wel. hmz

Profiel  
 
rocco
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2516
Geregistreerd: 30-07-2003

Gepost: 01 juli 2005 02:01 AM
  [ # 29 ]
Bram schreef:

een ZX 1.8i uit 96

hahaha Very Happy
meent ie toch niet…? Shocked

Profiel  
 
Tom Duckpower
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2487
Geregistreerd: 27-03-2004

Gepost: 01 juli 2005 02:05 AM
  [ # 30 ]

Bram, gaat alles goed met je??

Een benzine-auto??
Nog even en je gaat op gas rijden Laughing

Stap nu lekker in een Xant Wink

Profiel  
 
 
2 van de 14
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook