7 van de 7
« Eerste  < Vorige 5 6 7
   
Motoren C6
eviltwin
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2937
Geregistreerd: 17-03-2005

Gepost: 29 september 2006 03:47 PM
  [ # 91 ]
ronama schreef:

zoals ik al zeg zij noemen het anders.
http://www.citroen.be/Site/Technologie/HydroRoutedemain.aspx

Wink

dan snap jij ook niet wat ik bedoel:

de C5 is er met H3 en H3+

Arrow H3+ heeft variablele veerkarakteristiek (veerstijfheid, demping, beperkte anti-rol)

de C6 is er met H3+ en H3+ met AMVAR,

Arrow beide hebben dezelfde variabele veerstijfheid, en anti-rol, maar het AMVAR levert in zestien stappen variable demping, dat staat niet in de belgische folder:

voortrein V6:
4 Armen, dubbele
driehoeken, hydraulische
schokdempers met
gestuurde demping en
flexibiliteit, antirolstang

voortrein 2.2HDi
4 Armen, dubbele
driehoeken, hydraulische
schokdempers,
antirolstang

en verderop:

Comfortuitrusting bestuurder en passagiers
Actieve ophanging met gestuurde flexibiliteit en ophanging S (11) S (11) S (11)
Hydractive III ophanging S (12) S (12) S (12)

(11) Niet op 2.2HDi
(12) Enkel op 2.2HDi

lees de franse folder, dat is wel juist.

De C6 2.2HDi173 heeft ook H3+.

C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002

in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije

Profiel  
 
ronama
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3660
Geregistreerd: 27-02-2005

Gepost: 29 september 2006 03:54 PM
  [ # 92 ]

In belgie wordt niet gespoken over H3+.
in de uitrustingfolder van bijv de C5 staat

Ophanging Hydractive 3. Rijhoogte onafhankelijk van de lading. Hoogte variabel in functie van de snelheid en de toestand van de weg.
Variabele demping in functie van de rijomstandigheden op 2.0i 16v, V6 en 2.2HDi.

dus dit is het + als ik je goed begrijp

Maar we gaan Off -Topic Wink

Profiel  
 
eviltwin
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2937
Geregistreerd: 17-03-2005

Gepost: 29 september 2006 07:36 PM
  [ # 93 ]
ronama schreef:

In belgie wordt niet gespoken over H3+.
in de uitrustingfolder van bijv de C5 staat

Ophanging Hydractive 3. Rijhoogte onafhankelijk van de lading. Hoogte variabel in functie van de snelheid en de toestand van de weg.
Variabele demping in functie van de rijomstandigheden op 2.0i 16v, V6 en 2.2HDi.

dus dit is het + als ik je goed begrijp

Maar we gaan Off -Topic Wink

topic was hoe zwaar is de nieuwe motor, de belgische folder klopt hierin waarschijnlijk niet, het verschil is ook volgens de franse kleiner dan verwacht mag worden. Rolling Eyes

C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002

in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije

Profiel  
 
Métisse
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 122
Geregistreerd: 24-09-2006

Gepost: 22 november 2006 12:31 PM
  [ # 94 ]

Iemand een idee of er een 2.2HDI automaat komt ??

Als u eens wist…

Profiel  
 
eviltwin
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2937
Geregistreerd: 17-03-2005

Gepost: 22 november 2006 12:41 PM
  [ # 95 ]
Métisse schreef:

Iemand een idee of er een 2.2HDI automaat komt ??

Vast wel, de C5 heeft die motor ook al met zowel BVA als BVM.

Het probleem voor Nederland is die Diesel BPM straf, die een 2.2HDi met automaat duurder maakt dan de V6 (en die heeft AMVAR, een actieve motorkap en een actieve spoiler.  Rolling Eyes )

C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002

in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije

Profiel  
 
 
7 van de 7
« Eerste  < Vorige 5 6 7
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook