9 van de 10
« Eerste  < Vorige 7 8 9 10 Volgende > 
   
Weer aan de BX
BXsport1986
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 373
Geregistreerd: 22-05-2005

Gepost: 03 augustus 2005 08:06 PM
  [ # 121 ]
metro2005 schreef:

Wat denken jullie? Leren interieur of niet?

Wat zijn de voor en nadelen ervan?
Is het standaard geleverd in een GTI (hij moet wel een beetje origineel blijven Wink )

Leer in een BX is redelijk zeldzaam! Het is mooi, maar ik vind de originele GTI bekleding ook heel erg mooi! En hoe ga je er aan komen? Het is echt zeldzaam!

To drive or not to drive… that is the big Citroën question!!

In het verleden: BX Sport 1985 gris renard, BX Sport 1986 rood, ZX 1.9 D 1995 rood, Citroën AX 1.1 Tge 1992 rood, Citroën Xsara break 2.0 Hdi

Profiel  
 
metro2005
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2294
Geregistreerd: 14-08-2004

Gepost: 03 augustus 2005 08:50 PM
  [ # 122 ]
BXsport1986 schreef:
metro2005 schreef:

Wat denken jullie? Leren interieur of niet?

Wat zijn de voor en nadelen ervan?
Is het standaard geleverd in een GTI (hij moet wel een beetje origineel blijven Wink )

Leer in een BX is redelijk zeldzaam! Het is mooi, maar ik vind de originele GTI bekleding ook heel erg mooi! En hoe ga je er aan komen? Het is echt zeldzaam!

als het zeldzaam is wil ik het Wink

Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX

Profiel  
 
toniclight
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4569
Geregistreerd: 09-08-2004

- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Gepost: 03 augustus 2005 09:08 PM
  [ # 123 ]

Wat ga je trouwens met de Xantia doen? Zie nog niets bij “te koop”.
Vind het wel een mooie kleur blauw. Niet zo alledaags.

Jeroen

Profiel  
 
metro2005
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2294
Geregistreerd: 14-08-2004

Gepost: 03 augustus 2005 09:57 PM
  [ # 124 ]
toniclight schreef:

Wat ga je trouwens met de Xantia doen? Zie nog niets bij “te koop”.
Vind het wel een mooie kleur blauw. Niet zo alledaags.

Jeroen

Hoezo, interesse Wink?

In principe blijft de Xantia erbij voor als de bx even tijdelijk niet kan rijden als ik ermee bezig ben.

Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX

Profiel  
 
PBO
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 663
Geregistreerd: 23-05-2004

- C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive
- CX 25 GTI Turbo 2
- ID/DS DS 21 Pallas
- ZX 1.4i Avoriaz
Gepost: 03 augustus 2005 11:43 PM
  [ # 125 ]
metro2005 schreef:

Wat denken jullie? Leren interieur of niet?

Wat zijn de voor en nadelen ervan?
Is het standaard geleverd in een GTI (hij moet wel een beetje origineel blijven Wink )

Wordt ‘ie wel weer een stukje unieker van.
Leer was optioneel verkrijgbaar voor de TZD Turbo en de GTi. Wordt dus wel goed zoeken naar een goed interieurtje.

C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive (2008), CX 25 GTi Turbo 2 (1988), DS 21 Pallas (1972), ZX 1.4i Avoriaz (1996)

Profiel  
 
Eric Vertogen
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1400
Geregistreerd: 10-03-2004

Gepost: 04 augustus 2005 12:37 AM
  [ # 126 ]
metro2005 schreef:

Wat denken jullie? Leren interieur of niet?

Wat zijn de voor en nadelen ervan?
Is het standaard geleverd in een GTI (hij moet wel een beetje origineel blijven Wink )

Voordeel van leer is dat het de BX een exclusiever uiterlijk geeft en het ziet er luxe uit.
Nadeel is dat de leren stoelen minder zitten dan het BX16V-interieur. Voor de achterpassagiers geldt dat ze lekker in iedere bocht glijden over het leer op de achterbank.
Ook een nadeel is dat als het heet is buiten (maar wanneer is het dat nu in Nederland? Sad ) het leer erg heet is als je in je auto instapt. Het leer koelt ook weer vrij snel af tijdens het rijden.

Profiel  
 
***
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671
Geregistreerd: 24-04-2004

Gepost: 04 augustus 2005 01:26 AM
  [ # 127 ]
Eric Vertogen schreef:

Voordeel van leer is dat het de BX een exclusiever uiterlijk geeft en het ziet er luxe uit.
Nadeel is dat de leren stoelen minder zitten dan het BX16V-interieur. Voor de achterpassagiers geldt dat ze lekker in iedere bocht glijden over het leer op de achterbank.

Ook een nadeel is dat als het heet is buiten (maar wanneer is het dat nu in Nederland? Sad ) het leer erg heet is als je in je auto instapt. Het leer koelt ook weer vrij snel af tijdens het rijden.

Maar deze GTI heeft wel Airco ! Smile

Daar had ik een *MOORD* voor gedaan….een Tzd-turbo MET (werkende) airco en zwart leren interieur ! Crying or Very sad

Maar helaas….zeldzaam is nog te enthousiast te noemen…..noem het maar gerust een speld in een hooiberg Confused

Enne…...ik weet niet waar jij de laatste zomers bent geweest, maar we hebben hier sinds het KNMI de temperaturen bijhoud…de laatste jaren al heel wat keer een Hittegolf gehad. Cool

Overigens….liever een Hitte-Golf dan een VW-Golf… Twisted Evil Wink
Ik ben iig (ook) blij met m’n Airco.

Profiel  
 
voge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3508
Geregistreerd: 16-02-2005

Gepost: 04 augustus 2005 03:48 AM
  [ # 128 ]
Bram schreef:

Daar had ik een *MOORD* voor gedaan….een Tzd-turbo MET (werkende) airco en zwart leren interieur ! Crying or Very sad

Maar helaas….zeldzaam is nog te enthousiast te noemen…..noem het maar gerust een speld in een hooiberg Confused

Of even bij Hesselink langsrijden Wink

Profiel  
 
XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15749
Geregistreerd: 09-11-2004

- Ami 8 Club
Gepost: 04 augustus 2005 03:51 AM
  [ # 129 ]
voge schreef:
Bram schreef:

Daar had ik een *MOORD* voor gedaan….een Tzd-turbo MET (werkende) airco en zwart leren interieur ! Crying or Very sad

Maar helaas….zeldzaam is nog te enthousiast te noemen…..noem het maar gerust een speld in een hooiberg Confused

Of even bij Hesselink langsrijden Wink

Daar staat inderdaad een groene TZD met airco en leer, maar die kost € 6.000…. Shocked

Profiel  
 
voge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3508
Geregistreerd: 16-02-2005

Gepost: 04 augustus 2005 03:52 AM
  [ # 130 ]
XBXG schreef:
voge schreef:
Bram schreef:

Daar had ik een *MOORD* voor gedaan….een Tzd-turbo MET (werkende) airco en zwart leren interieur ! Crying or Very sad

Maar helaas….zeldzaam is nog te enthousiast te noemen…..noem het maar gerust een speld in een hooiberg Confused

Of even bij Hesselink langsrijden Wink

Daar staat inderdaad een groene TZD met airco en leer, maar die kost € 6.000…. Shocked

Ik heb je prijsje even iets kleiner gemaakt Wouter!

Profiel  
 
***
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671
Geregistreerd: 24-04-2004

Gepost: 04 augustus 2005 04:54 AM
  [ # 131 ]
XBXG schreef:
voge schreef:
Bram schreef:

Daar had ik een *MOORD* voor gedaan….een Tzd-turbo MET (werkende) airco en zwart leren interieur ! Crying or Very sad

Maar helaas….zeldzaam is nog te enthousiast te noemen…..noem het maar gerust een speld in een hooiberg Confused

Of even bij Hesselink langsrijden Wink

Daar staat inderdaad een groene TZD met airco en leer, maar die kost € 6.000…. Shocked

6000 euri’s…. Rolling Eyes

Daar heb ik de eind 99’er Xantia HDI full option Exclusive voor Renz van gekocht..(met echt ALLES Elektrisch !)..en hield er nog 900 euro aan over ook. Rolling Eyes
Ik ben wel goed maar niet gek. :48

Profiel  
 
metro2005
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2294
Geregistreerd: 14-08-2004

Gepost: 04 augustus 2005 10:04 AM
  [ # 132 ]

je bent liefhebber of je bent het niet Wink

Maar idd, als je soms ziet wat hesselink ervoor vraagt Rolling Eyes
Daar koop je heel wat nieuwere auto’s voor.
Maar ach, over 10 jaar zijn zijn prijzen denk ik wel gerechtvaardigd als de bx een klassiekerstatus krijgt Wink

Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX

Profiel  
 
metro2005
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2294
Geregistreerd: 14-08-2004

Gepost: 04 augustus 2005 11:33 AM
  [ # 133 ]

Ik heb trouwens nog een probleem met de spanrol van de multiriem.
Deze piept als de ziekte, moet ik de spanrol vervangen of kan dit gemaakt worden?
Vandaag even ingespoten met WD40, ik dacht als tijdelijke oplossing. maar helaas, hij maakt nu nog veel meer herrie Evil or Very Mad

Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX

Profiel  
 
metro2005
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2294
Geregistreerd: 14-08-2004

Gepost: 12 augustus 2005 12:13 AM
  [ # 134 ]

Kleine update:

Vandaag de audio in de bx even wat beter in orde gemaakt, deze kraakte, rammelde en was nagenoeg basloos. Wat bleek, voorste speakers stonden uit fase en de achterste speakers… stonden uit fase.
Veel gedreun dus in de deurtjes maar weinig bas. Alles even netjes aangesloten en tulpaansluitingen gemaakt voor de achterspeakers zodat de hoedenplank er evt nog uitkan mocht dit nodig zijn.

Tevens gedaan: Achterklep spoiler eraf gehaald en poging gedaan een enorm hardnekkige sticker te verwijderen van de zijkant maar helaas.  Evil or Very Mad  Die wou er mooi niet af.

Achterklep spoiler is next en wordt zsm opnieuw gespoten en netjes gemaakt.

Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX

Profiel  
 
***
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671
Geregistreerd: 24-04-2004

Gepost: 12 augustus 2005 12:30 AM
  [ # 135 ]
metro2005 schreef:

Kleine update:

Vandaag de audio in de bx even wat beter in orde gemaakt, deze kraakte, rammelde en was nagenoeg basloos. Wat bleek, voorste speakers stonden uit fase en de achterste speakers… stonden uit fase.
Veel gedreun dus in de deurtjes maar weinig bas. Alles even netjes aangesloten en tulpaansluitingen gemaakt voor de achterspeakers zodat de hoedenplank er evt nog uitkan mocht dit nodig zijn.

Tevens gedaan: Achterklep spoiler eraf gehaald en poging gedaan een enorm hardnekkige sticker te verwijderen van de zijkant maar helaas.  Evil or Very Mad  Die wou er mooi niet af.

Achterklep spoiler is next en wordt zsm opnieuw gespoten en netjes gemaakt.

Even dacht ik dat je die achterspoiler eraf haalde…omdat die het zicht nogal ontneemt in je AKS (achteruitkijkspiegel) Wink
Dat heb ik namelijk wel gedaan bij mijn blauwe TZD-turbo 2.5 jaar geleden.

En v.w.b. die Bassen in de deuren…..er zit meestal nog folie in, dat trok ik altijd weg om de speakers *lucht* te geven ! Smile

Profiel  
 
 
9 van de 10
« Eerste  < Vorige 7 8 9 10 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook