edit>rené
topic opende niet meer!
oorzaak photobucket….
Oeh, leuke foto’s..ze staan er maar wel weer zielig bij
Re: een uurtje Sloop….....
Harm schreef:Vorige week was ik als eens op de sloop in Veghel geweest, maar toen had ik geen camera bij me.
Dit keer wel, en dit is het resultaat:
Heej, daar heb ik m’n veerpootjes en remservo uitgehaald (en voor het gemak even het motorblok eruit geschroefd )
rare sloop hoor… geen enkele BX heeft er nog een typeplaatje

Totaal aantal Berichten: 592
- 2CV 2cv6.5
- Ami 8 Break
Ook 3 leuke projectjes.
Reed een half jaar geleden nog bij ons door het dorp.
Deze heeft zijn zetels nog aan mijn eend afgestaan. En de type plaatjes!!!
Dit is echt niet veel meer.
Ff voor de liefhebbers. De echte oudjes staan er misschien al jaren of zijn al een heel eind kaal geplukt. De nog bruikbare oudjes worden bij deze sloop namelijk vaak droog weggezet in de schuur.
"Breaker one, breaker one, might be crazy but I ain’t dumb, this is Crazy Cooter coming at ya…"
Leuke sloop, staan zeldzame auto’s…
Renault Fuego ofzo toch… :photo
Alfa’, Fiat’s
XM V6 Exclusive ‘91, BX break V6 24v (in aanbouw), BX GTi 16v ‘89, Peugeot 405 SRi (DKZ), Fiat Scudo 2.0 JTD ‘07.
ex BX: 14 ‘86, 19TRi ‘87, GTi ‘88, Chic(GTi)‘91, 16TRi brk ‘89, 16v ‘88, 16v ‘91, GTi 4WD ‘91, stortkoker GTi ‘89.
Alns hef ‘n êane, mear nen wos hef d’r twee.
heb je ook een adres van deze sloop
Sloperij Van Zutphen, op de Udenseweg in Veghel.
bedankt ik ga de eens eens kijken kan je me ook vertellen wat voor soort sloop het is mag je zelf slopen of wordt dat voor je gedaan en de prijs verhouding

- 2CV 2cv6.5
- Ami 8 Break
Harm schreef:Sloperij Van Zutphen, op de Udenseweg in Veghel.
Zit verscholen achter de BP in Veghel. De udenseweg is/was ook bekend als de N265. Maar dit verandert zijn door de aanleg van de A50.
"Breaker one, breaker one, might be crazy but I ain’t dumb, this is Crazy Cooter coming at ya…"
kan je me ook vertellen wat voor soort sloop het is mag je zelf slopen of wordt dat voor je gedaan en de prijs verhouding
Je mag zelf slopen, voor interieurdelen in elk geval wel. Andere dingen hebben ze gewoon los liggen.
En ‘t is vrij goedkoop
ik vond dat hij nogal duur was ik had een bx achterlanp en daar vroeg hij nog 15 euro voor en dat voor een bx onderdeel die je op vrijwel elke sloop tegen komt

- 2CV 2cv6.5
- Ami 8 Break
Op welke dag ben je geweest. Maandag FOUT!!!
En aan wie heb je het gevraagd???
punky schreef:Op welke dag ben je geweest. Maandag FOUT!!!
En aan wie heb je het gevraagd???
![]()
![]()
precies, je moet dat aan die oudere man vragen… bij hem kost alles 20 euro, hoe veel je ook meeneemt. toen wij daar waren kwamen we met 2 man aan, handen vol, 3 plasticzakken propvol zooi (knoppies, embleempjes, weetikveel wat allemaal), mistlampen en ook nog een stuur… komen we daar bij die vent en vragen we “wat kost da” zegt ie “hmmz, doe maar 20 euro”..
was er vrijdag bij een jonge jongen

- 2CV 2cv6.5
- Ami 8 Break
Dan heeft ie ruzie met zijn vriendin gehad.
Mar was het 15 euro voor 1 of 2 achterlichten. Zoveel vind ik dat nog niet eerlijk gezegd.