3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
   
versleten dynamo ?
reneke
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 122
Geregistreerd: 16-01-2005

Gepost: 16 september 2005 09:43 AM
  [ # 31 ]
jeroentje schreef:

Deze discussie is nl wel heel erg in een nietes welles discussie aan het verzanden door mensen met meer en minder vakkennis. Ga naar de expert!!

Lang leve het forum!. Ik geniet met volle teugen.
Ga door, ga door. (en niet naar de expert)

Profiel  
 
hel1
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2256
Geregistreerd: 13-06-2005

Gepost: 16 september 2005 12:09 PM
  [ # 32 ]

jawel, op naar de expert, maar ook doorgaan met de discussie, ik moet nog veel meer leren over deze zaken!!!
doorgaan!

zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar

Profiel  
 
oldenhage
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1724
Geregistreerd: 01-05-2005

- C6 (2005-2012) V6 3.0 24V
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C8 3.0 V6
Gepost: 16 september 2005 01:23 PM
  [ # 33 ]

overigens vind ik wel dat jullie iedere keer de verkeerde vergelijking maken, stopcontact met dynamo, emmer met dynamo, de emmer met water zou je moeten vergelijken met de accu, de kraan erachter met de dynamo…

Citroen U23.35 1964, Citroen Ami 6 Break 1965, Citroen Acadyana 1984, Citroen 2Cv6 Club 1987,Citroen AX 1,4 4x41996, Citroen C8 V6 Exclusive 2003, Citroen Mehari 1978, Citroen 2CV 1959, Citroen Visa GTi 115

Profiel  
 
Thijsvandebles
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2963
Geregistreerd: 10-01-2005

Gepost: 16 september 2005 09:20 PM
  [ # 34 ]

Hmm, over kranen heb ik niks gelezen doch geschreven. Maar het is geen examen Nederlandsch, dus daar maak ik me niet druk om. Voor mij is de discussie wel een beetje gelouwerd. Ik was gewoon van mening dat de gebruikte componenten genoeg ‘over-done’ waren om dergelijke pieken op te vangen, als die er al waren. Verkeerd ingeschat. En ach die vergelijkingen. Ze zeggen wel eens appels met peren vergelijken, het is allebij fruit. En is nog familie van mekaar ook.
Toch wel een leuke discussie. Zolang het maar niet verzand in het zojuist geopperde ‘nietes-welles’. Een goede discussie met goed onderbouwde argumenten is nooit weg. Nou, tot het volgende onderwerp dan maar, wat mij betrefd.

Test

Profiel  
 
Thijsvandebles
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2963
Geregistreerd: 10-01-2005

Gepost: 16 september 2005 09:22 PM
  [ # 35 ]

Oh ja, helemaal vergeten door dit hele gebeuren….

Hoe is het nu met het laadstroomlampje van de TS afgelopen?

Test

Profiel  
 
PHoskam
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1130
Geregistreerd: 20-10-2003

- CX CX 25 GTI Turbo
- C5 C5 2.0 16v exclusive break ph2
Gepost: 16 september 2005 09:35 PM
  [ # 36 ]

brand nog steeds als ik de kachel volgas zet, heb dynamo op testbank gehad en deze laad perfect.

Let er maar niet meer op denk ik, zal wel ergens vaag contactje zitten.

Wat is Citroën rijden toch formidabel !

Profiel  
 
Thijsvandebles
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2963
Geregistreerd: 10-01-2005

Gepost: 16 september 2005 10:53 PM
  [ # 37 ]

Eind goed al goed. Het kringetje is weer rond, we zijn weer waar we ooit begonnen waren….

Test

Profiel  
 
oldenhage
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1724
Geregistreerd: 01-05-2005

- C6 (2005-2012) V6 3.0 24V
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C8 3.0 V6
Gepost: 16 september 2005 11:38 PM
  [ # 38 ]

mare heb je nu al het verschil gemeten tussen B+ en de + pool?

Citroen U23.35 1964, Citroen Ami 6 Break 1965, Citroen Acadyana 1984, Citroen 2Cv6 Club 1987,Citroen AX 1,4 4x41996, Citroen C8 V6 Exclusive 2003, Citroen Mehari 1978, Citroen 2CV 1959, Citroen Visa GTi 115

Profiel  
 
PHoskam
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1130
Geregistreerd: 20-10-2003

- CX CX 25 GTI Turbo
- C5 C5 2.0 16v exclusive break ph2
Gepost: 17 september 2005 12:54 AM
  [ # 39 ]

geen spanningsverlies, kan ook haast niet, met de inbouw van deze motor heb ik de accukabels (nu 70mm2) en klemmen vernieuwd en tevens een nieuwe 10mm2 tussen de B+ en startmotor gezet.

ik heb ook de laadspanning gemeten met draaiende motor en de kachel volgas, laadspanning is dan 14,3 volt.

Ik laat het voorlopig maar zo, maandag naar een nieuw Citroën winterproject kijken, dan heb ik geen tijd meer om me druk te maken over het lampje Wink

Wat is Citroën rijden toch formidabel !

Profiel  
 
 
3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook