2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
Regensensor niet actief na start.
Frenchie
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 100
Geregistreerd: 23-02-2005

Gepost: 12 september 2005 08:52 PM
  [ # 16 ]
eviltwin schreef:

tja, zo’n “momentschakelaar” is dus waar ik al naar refereerde met de mistlampknop, maar de automatische wisserstand is de vervanging van de intervalstand en zit dus ook op de plaats waar je die verwacht.

Als je deze zou verbergen in een mistlamp-achtige draaiknop dan zou niemand hem vinden…

Je hebt gelijk Eviltwin, temeer omdat je in een eerder berichtje iets heel interessant schreef over het naar je toe trekken van de wisser hendel :
Indien de wisser-hendel in de stand automatisch staat wordt die functie niet gestart bij het starten van de motor - MAAR -
Wanneer het begint te regenen, en men trekt de hendel effe naar zich toe dan gaan de wissers aan de gang en de automatische functie ook.
Ik heb dit vanmorgen getest en het werkt pico bello.
Dat wist ik niet - dank voor de tip.

Dat maakt de gehele wisser-techniek uiteindelijk toch bijzonder goed uitgedokterd is Very Happy .
Bij mij staat de hendel bijgevolg steeds in automatisch - effe hendeltje trekken indien het begint te regenen en ik ben voor de rest van de rit op automatisch - PRACHTIG.

Volgens mij is het probleem van Zx-Cruiser bij deze ook opgelost ?

C5 2.2HDI Automaat Exclusive
+
Renault Twingo Initiale automaat

Profiel  
 
eviltwin
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2937
Geregistreerd: 17-03-2005

Gepost: 12 september 2005 09:02 PM
  [ # 17 ]

Graag gedaan Smile
en idd, hopelijk is ZX-cruisers probleempje hiermee ook van de wereld Wink

Frenchie schreef:
eviltwin schreef:

tja, zo’n “momentschakelaar” is dus waar ik al naar refereerde met de mistlampknop, maar de automatische wisserstand is de vervanging van de intervalstand en zit dus ook op de plaats waar je die verwacht.

Als je deze zou verbergen in een mistlamp-achtige draaiknop dan zou niemand hem vinden…

Je hebt gelijk Eviltwin, temeer omdat je in een eerder berichtje iets heel interessant schreef over het naar je toe trekken van de wisser hendel :
Indien de wisser-hendel in de stand automatisch staat wordt die functie niet gestart bij het starten van de motor - MAAR -
Wanneer het begint te regenen, en men trekt de hendel effe naar zich toe dan gaan de wissers aan de gang en de automatische functie ook.
Ik heb dit vanmorgen getest en het werkt pico bello.
Dat wist ik niet - dank voor de tip.

Dat maakt de gehele wisser-techniek uiteindelijk toch bijzonder goed uitgedokterd is Very Happy .
Bij mij staat de hendel bijgevolg steeds in automatisch - effe hendeltje trekken indien het begint te regenen en ik ben voor de rest van de rit op automatisch - PRACHTIG.

Volgens mij is het probleem van Zx-Cruiser bij deze ook opgelost ?

C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002

in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije

Profiel  
 
Ronald_Xantia
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 459
Geregistreerd: 16-08-2005

- C6 (2005-2012) 2.7 HDI BVA6 Exclusive
Gepost: 13 september 2005 01:33 AM
  [ # 18 ]
Frenchie schreef:

Je hebt gelijk Eviltwin, temeer omdat je in een eerder berichtje iets heel interessant schreef over het naar je toe trekken van de wisser hendel :
Indien de wisser-hendel in de stand automatisch staat wordt die functie niet gestart bij het starten van de motor - MAAR -
Wanneer het begint te regenen, en men trekt de hendel effe naar zich toe dan gaan de wissers aan de gang en de automatische functie ook.
Ik heb dit vanmorgen getest en het werkt pico bello.
Dat wist ik niet - dank voor de tip.

Inderdaad, top tip !

Gr. Ronald

C6 2.7 V6 HDI Exclusive, BVA6, 10/2006, 180.000 km, Blue Mauritius Nacre, ORGA 10914CJ
Jinba Ittai Mazda ‘92 Black Miata, 180.000 mijl, ‘04 Mazdaspeed Miata, 42.000 mijl
(Voorheen 3x BX, 4x Xantia en 3x C5)

http://images.spritmonitor.de/477229_5.png

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook