Nieuwe sleutel met afstandsbediening
tescione
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 7
Geregistreerd: 18-09-2005

Gepost: 21 september 2005 01:29 PM

Goedemorgen allen,

Heb sinds een week een xantia 2.0i sx uit 1994 en ben de kleine mankementjes aan het oplossen. Eerst kon ik namelijk geen gas tanken ivm een lek in de leiding en er moeten wat bollen vervangen worden. Tanken kan inmiddels wel weer, en volgende week ga ik waarschijnlijk naar Chyparse.
Nu het volgende punt: er zit centrale deurvergrendeling op met een afstandsbediening, nou is helaas het rubber waar je op moet drukken helemaal kapot en het knopje wat er onder zit doet het volgens mij ook niet meer. Ik heb het batterij vervangen maar dat mocht niet baten. Nu ben ik geen expert op het gebied van printplaten, dus een reparatie is uitgesloten. Weet iemand waar dit wel kan of waar ik een nieuwe sleutel kan bestellen (ik heb geen codekaartje van de sleutel). Klopt het dat zo’n nieuwe sleutel een dure grap is? Ik hoor het graag…..

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 21 september 2005 08:51 PM
  [ # 1 ]

Jij bent een mooie.


Wink

 

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook