Alarm??
Hein65
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 10
Geregistreerd: 03-10-2005

Gepost: 03 oktober 2005 07:35 PM

Hallo,

Ik heb net een C5 aangeschaft en deze bevalt uitstekend. Echter kan 1 knop niet thuisbrengen ook niet na lezen handleiding. Naast de autoradio zit er links een knop met daarop een rondje dat voor de helft wit en voor de helft zwart is. Is dit het alarm ofzo en hoe werkt dit????

Misschien stomme vraag, maar kom er zelf niet uit.

Hein

Profiel  
 
m.a. trilsbeek
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 100
Geregistreerd: 20-04-2005

Gepost: 03 oktober 2005 08:54 PM
  [ # 1 ]

Als we het over het zelfde knopje hebben, heeft het totaal niets met het alarm te maken.

Dit is een knop waarmee je de verlichting van het dashboard (op de snelheidsmeter na) kunt uitschakelen. Deze functie dient ervoor dat wanneer het donker is, en je niet te veel licht om je heen wilt hebben, je de verlichting van de op dat moment niet relevante meters uit kan schakelen. Op het moment dat er een melding van een meter komt, welke ‘‘belangrijk’’ is, dan icht deze meter vanzelf op. Ik gebruik de functie zelden, maar het zit er wel op! Very Happy

Ik hoop dat je het zelfde knopje als ik bedoel, anders heb ik dit voor niets getypt! Cool

Groet,
Maarten

Profiel  
 
automatique
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 80
Geregistreerd: 22-03-2005

Gepost: 03 oktober 2005 09:17 PM
  [ # 2 ]
M&M schreef:

Confused

Deze knop zit bij de snelheidsmeter , Hein65 vraagt om de volgende knop

 

Jullie hebben beide gelijk. Beide knoppen, dus de ovalen met daarop een half wit/halfzwart rondje en de knop op de tellerunit activeren beiden de “Black Panel”.

Beetje dubbel. Maar je moet er maar zin in hebben om onder he rijden op een snelweg je hand door het stuur te steken. Gebruik dus die knop bij voorkeur alleen voor de regeling van de lichtsterkte van het instumentenpaneel….


Groet,


Gert

Profiel  
 
automatique
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 80
Geregistreerd: 22-03-2005

Gepost: 04 oktober 2005 12:10 AM
  [ # 3 ]

Bladzijde 42 van het instructieboekje zegt:  Black Panel.

Inderdaad geeft het instructieboekje ook de andere twee functies aan bij dat knopje. Maar als er een rondje op staat die half wit en half zwart is, dan heeft het knopje de black panel functie.

De concrete vraag luidde: Wat betekent het knopje links van de radio, waar een cirkel op staat half wit en half zwart.

Antwoord:

Black Panel

Antwoord gegeven. Geen discussie mogelijk, topic sluiten


Laughing


Groetjes,

Wijsneus Gert

Profiel  
 
eviltwin
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2937
Geregistreerd: 17-03-2005

Gepost: 04 oktober 2005 02:49 PM
  [ # 4 ]

Lol, ik heb dus die kubistische yin-yan knop, maar hij bedient het alarm!  Confused

Hij werkt wel goed, ooit getest, je zet de ramen open, doet de auto op slot, gooit iets van buiten door het raam, volumetrisch alarm gaat af. Idem na het indrukken van de knop: geen alarm. Idea

Black panel bedien ik met een dopknop in de klokkenwinkel.  Cool

En voor dit geld eist de verzekeringsmaatschappij een alarm dus…

C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002

in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije

Profiel  
 
Hein65
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 10
Geregistreerd: 03-10-2005

Gepost: 05 oktober 2005 11:16 AM
  [ # 5 ]

Het is inderdaad Black panel knop.

Bedankt!!

Hein

Profiel  
 
eviltwin
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2937
Geregistreerd: 17-03-2005

Gepost: 28 oktober 2005 04:41 PM
  [ # 6 ]

Na deze discussie blijkt dus wel dat een of andere onverlaat in Rennes, mij een verkeerd knopje in de maag heeft gesplitst. Ik lees net in het boekje dat in het echte Alarm-knopje ook een lampje zit.

Zoals hierboven vermeld, werkt mijn Alarm prima, en ik heb ook geen hond, maar ik vraag me toch af of ik ergens aan het originele knopje zou kunnen komen, staat er ergens nog een sloop C5 exclusive phI?

C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002

in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije

Profiel  
 
exroosje
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 498
Geregistreerd: 20-10-2005

Gepost: 28 oktober 2005 06:13 PM
  [ # 7 ]
eviltwin schreef:

Na deze discussie blijkt dus wel dat een of andere onverlaat in Rennes, mij een verkeerd knopje in de maag heeft gesplitst. Ik lees net in het boekje dat in het echte Alarm-knopje ook een lampje zit.

Dit kan ook een onverlaat van de leverende garage geweest zijn. Verblijf bij een dealer kan wel eens leiden tot onvrijwillige donatie van onderdelen aan een verlatende collega auto, die dan weer vervangen worden voor het volgende binnen komende slachtoffer. als dat dan toevallig geen exclusieve is ....

Dus dan moet de garage dit oplossen

Frank

C5 Tourer Exclusive THP automaat met Pack Integral
(Integraal Leer, LDWS, Navi, Hifi, Panoramadak +++) en upgrade naar RT6
Verbruik 8,8l/100 Voorheen Ph2V6: 10,9l/100

Profiel  
 
eviltwin
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2937
Geregistreerd: 17-03-2005

Gepost: 31 oktober 2005 11:57 AM
  [ # 8 ]

Ja, dit van dit knopje had ik dus vorige week moeten weten, maar ik kom vast binnenkort wel weer in de buurt van Nijmegen.

C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002

in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook