EvelienBX schreef:Lelijke Eend schreef:Ik ga als de sodemieter een chassis kopen, monteren en er een nummertje in huffen. Bedje achterin en ...
ops:
en… wat?
Gaat hij glazen miniaturen vervoeren. Bedje is ervoor dat ze niet breken, snappie?
Test
Ja want iets anders kan ik me niet voorstellen
Ff een andere vraag:
Hoe moeilijk/makkelijk is het te vinden trouwens? Zo’n routebeschrijving is wel leuk altijd, maar ik krijg het ook graag uitgelegd aan de hand van herkenningspunten ops: Ik kom namelijk toch alleen en ben een redelijke ramp met de weg vinden.
Caroline81 schreef:Ja want iets anders kan ik me niet voorstellen
Iets anders wil ik mij er ook niet bij voorstellen
tomtom…geen idee, maar als je het echt niet kan vinden bel je mij…haal ik je ff op.
Ha ha, humorrr!!!
Caroline81 schreef:
Ff een andere vraag:
Hoe moeilijk/makkelijk is het te vinden trouwens? Zo’n routebeschrijving is wel leuk altijd, maar ik krijg het ook graag uitgelegd aan de hand van herkenningspuntenops: Ik kom namelijk toch alleen en ben een redelijke ramp met de weg vinden.
Je komt onderweg een aantal lantaarnpalen tegen, en ook een stuk of wat verkeersborden….Ach, ik heb het idee dat het zo druk gaat worden, dat je in een straal van 10 km om de meeting heen wel allerlei Citroennen ziet rijden….
Test
mpostma schreef:Caroline81 schreef:Ja want iets anders kan ik me niet voorstellen
Iets anders wil ik mij er ook niet bij voorstellen
haha…...Dat zeker niet
Als de realiteit er niet zou zijn, zou de wereld er heel anders uit zien
Thijsvandebles schreef:
Je komt onderweg een aantal lantaarnpalen tegen, en ook een stuk of wat verkeersborden….Ach, ik heb het idee dat het zo druk gaat worden, dat je in een straal van 10 km om de meeting heen wel allerlei Citroennen ziet rijden….
En dan maar hopen dat ze niet allemaal verkeerd rijden
Thijsvandebles schreef:
Gaat hij glazen miniaturen vervoeren. Bedje is ervoor dat ze niet breken, snappie?
ah oke nu snap ik het!
lol :schater
Mientje schreef:
En dan maar hopen dat ze niet allemaal verkeerd rijden
![]()
Ik kom pas als iedereen al zo’n beetje naar huis gaat. Dus dan iemand volgen lijkt me niet verstandig.
komt goed caro…ik kijk ff voor je.
René van Maren schreef:komt goed caro…ik kijk ff voor je.
Bij CCNL meetings was het altijd gebruikelijk kleine routebordjes te plaatsen op het laatste stuk. Misschien een idee (al kun je die natuurrlijk wel stiekum omdraaien wanneer je naar huis gaat ).
Caroline81 schreef:
Ik kom pas als iedereen al zo’n beetje naar huis gaat. Dus dan iemand volgen lijkt me niet verstandig.
Ah je komt alleen om op te ruimen?
Test
Thijsvandebles schreef:Ah je komt alleen om op te ruimen?
:schater
Thijsvandebles schreef:
Ah je komt alleen om op te ruimen?
Ik kom na mijn werk om de bx stoelen aan iemand te verpatsen En de visa spullen voor weinig op te kopen
Caroline81 schreef:Ik kom na mijn werk om de bx stoelen aan iemand te verpatsen
En de visa spullen voor weinig op te kopen
haha….nah we zullen vast wel op je wachten