Oh, tanken? ja lijkt me handig…moet ik ook nog

Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
René van Maren schreef:Oh, tanken? ja lijkt me handig…moet ik ook nog
en blij met ‘t verbruik van uwe picasso 1.8-16V? ik heb de mijne voor die rede weggedaan,ik had dezelfde als U maar een exclusive!! ik zat tussen de 9 en 11 liter!! ik haalde met moeite 550 km met één tank!! nu haal ik gemakkelijk 1000 à 1100 km met een tank

Totaal aantal Berichten: 1130
- CX CX 25 GTI Turbo
- C5 C5 2.0 16v exclusive break ph2
ik zie net de route die gereden gaat worden vanaf de lucht, niet dat t mij wat uitmaakt, maar langs schiphol is het een stuk sneller.
Wat is Citroën rijden toch formidabel !

Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
PHoskam schreef:ik zie net de route die gereden gaat worden vanaf de lucht, niet dat t mij wat uitmaakt, maar langs schiphol is het een stuk sneller.
kan jij voorop rijden ik volg je wel,niet sneller dan 205 km /uur hé,anders kan ik niet meer volgen

Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
vergeten we niet alvast onze camera’s onder de laders te zetten !!
erik wijngaarden schreef:vergeten we niet alvast onze camera’s onder de laders te zetten !!
Ja idd, want de thuisblijvers willen ook mee genieten!!!
We gaan voor de goede sfeer op dit forum!

Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
iek en ieksEmmu zijn er klaar voor:
toch maar ff de zomervelgen eronder gedaan… wat rijden die dingen oncomfortabel zeg…
Een tracktor?
Voor de mensen die langs de vaart willen rijden, ze zijn aan het werk net voor de Kaag en daar is de dijk afgesloten!!!! (althans gisteren kreeg ik nog die melding van 1 van mijn chauffeurs) beetje lullig als je daar net langs wil rijden!

Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
René van Maren schreef:
Een tracktor?
scheelt niet veel idd, die stugge Fulda banden willen maar niet slijten… misschien ff wat burnouts maken morgen…
Ohnee geen handrem…
grmbl….
Ik kan definitief niet komen. Ik werk bij een busvervoerder op de afdeling die offertes maakt voor de aanbesteding van het busvervoer, en we moeten komende week inleveren:
- maandag -> verplaatst naar donderdag: Limburg, 2 percelen
- dinsdag: Fast Flying Ferry Velsen-Amsterdam
- woensdag: Zeeland: 2 percelen
En aangezien alles op het laatst gebeurt, is het dit hele weekend doorwerken voor mij….
helaas!
Jammer Harm…had je diesel wel willen zien.
Ik neem trouwens nog wat originele reclameboekjes mee van de BX (zwart)...uit 1989 en 1990….plus nog een geheel blanco onderhoudsboekje van de BX….wat folders met BX-accessoires uit die tijd…dus wie ik er een plezier mee kan doen, zegt het maar.
Ik heb er ooit een heel stel gekregen van iemand…..ik houd er zelf ook nog een paar (uiteraard), maar ik doe andere BX-liefhebbers er graag een plezier mee.
Harm schreef:grmbl….
Ik kan definitief niet komen. Ik werk bij een busvervoerder op de afdeling die offertes maakt voor de aanbesteding van het busvervoer, en we moeten komende week inleveren:
- maandag -> verplaatst naar donderdag: Limburg, 2 percelen
- dinsdag: Fast Flying Ferry Velsen-Amsterdam
- woensdag: Zeeland: 2 percelenEn aangezien alles op het laatst gebeurt, is het dit hele weekend doorwerken voor mij….
helaas!
Ga dan ook bij een écht bedrijf werken
Kom je Zondag ook niet naar Schiedam Harm?
Test

Totaal aantal Berichten: 8165
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
citroenc2 schreef:ik kan helaas niet komen wegens ziekte hoop er de volgende keer weer bij te zijn
Jammer! Ik was wel benieuwd met wie ik af en toe heb zitten slowchatten hier op het forum.
Beterschap Jimmy.
Patrick
die net de Xantia even snel heeft gewassen in het halfdonker en daarmee gek verklaard werd door zijn ega met de woorden: dat doe je anders nooit!!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!