4 van de 4
« Eerste  < Vorige 2 3 4
   
Ultieme CX
ernst23
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1745
Geregistreerd: 18-09-2004

- C1 Ambiance
- CX Gti
Gepost: 11 november 2005 02:52 PM
  [ # 46 ]

Is bij mij om de hoek, toch eens een keer gaan kijken…..
Staat al dik een jaar te koop, begon op 6.250 euro.
Nu met gas en goedkoper, wel een mooiue bak.

Mulder schreef:

He de CX van Golden Years uit Vught. Heb ik vorig jaar ook nog bekeken (plus de groene die ze toen ook hadden staan). Is die van jou of vond je het gewoon een mooie foto? Ik meen gehoord te hebben dat iemand van GY em zelf gekocht had?

Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”

Profiel  
 
Thijs
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4959
Geregistreerd: 18-09-2004

Gepost: 11 november 2005 03:56 PM
  [ # 47 ]
ernst23 schreef:

Is bij mij om de hoek, toch eens een keer gaan kijken…..
Staat al dik een jaar te koop, begon op 6.250 euro.
Nu met gas en goedkoper, wel een mooiue bak.

Mulder schreef:

He de CX van Golden Years uit Vught. Heb ik vorig jaar ook nog bekeken (plus de groene die ze toen ook hadden staan). Is die van jou of vond je het gewoon een mooie foto? Ik meen gehoord te hebben dat iemand van GY em zelf gekocht had?

Even offoptic, dat ding had vorig jaar ook al LPG. Maar die jongens geven garantie tot de deur geloof ik. Althans voor reparaties hoef je daar niet te zijn. En das dan weer minder imho.

It’s nice to be important but it is more important to be nice.

http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!

Profiel  
 
exuserpb
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1328
Geregistreerd: 15-04-2005

Gepost: 11 november 2005 05:51 PM
  [ # 48 ]
Mulder schreef:

He de CX van Golden Years uit Vught. Heb ik vorig jaar ook nog bekeken (plus de groene die ze toen ook hadden staan). Is die van jou of vond je het gewoon een mooie foto? Ik meen gehoord te hebben dat iemand van GY em zelf gekocht had?

nee ik vond het gewoon een Hele mooie foto..
stond ook ergens in een ander topic Very Happy

Profiel  
 
Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6468
Geregistreerd: 10-02-2005

- CX 2000 Pallas
Gepost: 11 november 2005 06:16 PM
  [ # 49 ]
T(h)ijs schreef:

Even offoptic, dat ding had vorig jaar ook al LPG. Maar die jongens geven garantie tot de deur geloof ik. Althans voor reparaties hoef je daar niet te zijn. En das dan weer minder imho.

Klopt, ze doen (voor zover ik weet) geen onderhoud. Jammer. Het zijn wel aardige mensen en voor een bakkie koffie kun je gewoon aan komen lopen. Maar goed, daar heb je weinig aan als er eens iets vervangen moet worden…  Wink

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”

Profiel  
 
ernst23
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1745
Geregistreerd: 18-09-2004

- C1 Ambiance
- CX Gti
Gepost: 13 november 2005 04:23 AM
  [ # 50 ]

Noog ff gezocht op   :
‘op 15 december 2004 heeft het bedrijf “van Orsouw”
een spiksplinternieuwe lpg-installatie in deze wagen gebouwd
-100 liter tank, goed voor ca 700 km
-tweetraps verdamper
-tankvulling led-indikator

U betaald natuulijk geen belasting voor deze auto, dus
deze installatie verdient zichzelf binnen 12.000 km alweer terug !”

Maar hij (zij?) is verkocht inmiddels, eindelijk…..

T(h)ijs schreef:
ernst23 schreef:

Is bij mij om de hoek, toch eens een keer gaan kijken…..
Staat al dik een jaar te koop, begon op 6.250 euro.
Nu met gas en goedkoper, wel een mooiue bak.

Mulder schreef:

He de CX van Golden Years uit Vught. Heb ik vorig jaar ook nog bekeken (plus de groene die ze toen ook hadden staan). Is die van jou of vond je het gewoon een mooie foto? Ik meen gehoord te hebben dat iemand van GY em zelf gekocht had?

Even offoptic, dat ding had vorig jaar ook al LPG. Maar die jongens geven garantie tot de deur geloof ik. Althans voor reparaties hoef je daar niet te zijn. En das dan weer minder imho.

Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”

Profiel  
 
yke
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 859
Geregistreerd: 30-10-2004

- CX 2400 GTI
Gepost: 14 november 2005 12:41 AM
  [ # 51 ]

Ha! Hoe kon ik het vergeten. Ik vind die vroege kleuren vaak zo mooi en ongeveer twee jaar geleden stond in de CX en route ( no 69)een artikeltje door Michel Heijblom over “les mandarines” Een GTI van 78/79 ongeveer die dus knaloranje was, en waarvan de middebaan van de stof op de stoelen en de stukjes stof in de deurpanelen oranje/zwart waren…prachtige kleuren!!

Hij had er een gevonden in frankrijk in een prachtige staat…ik denk dat dat mijn ultieme zou zijn.,.. Michel, als ie een keer te koop is?! Ik heb nog geprobeerd om het artikel te downloaden maar dat ging niet, iemand handig met een scanner? Je moet het echt zien…

Groet
Yke

Profiel  
 
Remco H.
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 689
Geregistreerd: 17-08-2005

Gepost: 14 november 2005 11:55 PM
  [ # 52 ]

CX 2200 Pallas, 1976, bleu delta,

CX 2200 Pallas, 1976, bleu delta.
Dat zou ‘m kunnen zijn! Een cx1 met veel toeters en bellen.
Er staat er nu trouwens 1 te koop, op de site van de cx-club!
hieronder 2 linkjes naar foto’s.
 

En nee, ik ben de verkoper niet en ik ken de verkoper niet.

Maar goed een rode cx2 gti met het zwarte dash en de rode lederen bekleding is toch ook om van te genieten.

En ook als ik mijn eigenste cx aan het cruisen ben geniet ik, en vind ik het soms jammer dat haar zelf op dat moment niet kan zien rijden.

C4 Feel handgeschakeld, C5 Aircross, Voorheen C5 II 2.0 16V berline, C1, C5 Break Ligne Prestige 2.0 16V Phase I, CX Prestige, XM 2.0 16V, Xsara Break, Xantia 1.6 Tentation, 2x AX, Xantia 1.8 16V.

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 15 november 2005 12:38 AM
  [ # 53 ]

vind een cx gti turbo wel erg mooi maar dan wel het tussenmodel

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 15 november 2005 01:08 AM
  [ # 54 ]

Ik zie dat ik alleen de ultieme standaard versies van de CX heb genoemd. Dan toch ook maar mijn droom-CX beschrijven…

Dat is denk ik in basis een GtiT2, maar dan met een drieschijfs wankel met twee turbo’s en een toroidale CVT bak. Dat wordt even knutselen. En hij moet zwart zijn - en 16 inch replica turbo velgen en ABS, hele slimme traction control… en wellicht wat electronische snufjes… LCD dash enzo…

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
 
4 van de 4
« Eerste  < Vorige 2 3 4
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook