3 van de 23
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »
   
Zijn er ook motorrijders hier?
Flapdrol
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 423
Geregistreerd: 03-10-2004

- Xsara Break 1.6i 16v Différence II
- (Grand) C4 Picasso 1.8 16v Ambiance
Gepost: 13 augustus 2005 12:51 PM
  [ # 31 ]
Flapdrol schreef:

Ik wil dolgraag mijn A rijbewijs, maar ik wacht toch nog maar even tot volgend jaar. Dan ben ik namelijk 21.

Ik wil dan een Kawasaki ZXR-750 aanschaffen Cool

Heb sinds een maand of 2 een Minibike, om alvast een beetje in de ‘mood’ te komen.. kan namelijk echt niet wachten tot volgende zomer Rolling Eyes

Oh ik zie dat ik hier niet weer gepost had, heb namelijk mijn A-tje al weer anderhalve maand Mr. Green

Kon toch niet wachten, en blij toe! Heb wel een 25kw fietsje voor de komende 2 jaar, maar dat mag de pret niet drukken

Mooi trouwens die Paso’s Wink

Profiel  
 
ieksEmmu
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3779
Geregistreerd: 25-05-2004

- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Gepost: 13 augustus 2005 02:30 PM
  [ # 32 ]
paso schreef:

die heb ik ook al op DCN gezien prachtig toch zo’n witte Paso
de zwarte 907 mag er ook wel wezen al zie ik hem het liefst in Ducati dark uitvoering en met een zwart zadel

en ik heb natuurlijk net tussen die 750 en de 907 in een 906 in de originele kleuren, momenteel is hij bij de dealer waar het volledige blok is open geweest, komt hij één dezer als nieuw terug Cool
http://www.ducatifora.com/dcnforum/album_picm.php?pic_id=4961

verder ben ik nog een winterfiets aan het opzetten, Yamadrama XV 750 Rolling Eyes

“Jo” Paso, kleine wereld, he Wink

Profiel  
 
ieksEmmu
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3779
Geregistreerd: 25-05-2004

- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Gepost: 13 augustus 2005 02:34 PM
  [ # 33 ]
Flapdrol schreef:

Oh ik zie dat ik hier niet weer gepost had, heb namelijk mijn A-tje al weer anderhalve maand Mr. Green

Kon toch niet wachten, en blij toe! Heb wel een 25kw fietsje voor de komende 2 jaar, maar dat mag de pret niet drukken

Gefeliciteerd! En veel plezier!  Smile

Profiel  
 
mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231
Geregistreerd: 03-01-2004

Gepost: 13 augustus 2005 03:36 PM
  [ # 34 ]
ieksEmmu schreef:
Flapdrol schreef:

Oh ik zie dat ik hier niet weer gepost had, heb namelijk mijn A-tje al weer anderhalve maand Mr. Green

Kon toch niet wachten, en blij toe! Heb wel een 25kw fietsje voor de komende 2 jaar, maar dat mag de pret niet drukken

Gefeliciteerd! En veel plezier!  Smile

Ha, weer leven in het motor topic. Ik was van plan binnenkort een keer met een vriend een dagje te gaan toeren. Daar moet ik dan wel een motor voor huren.  De andere motor in het gezelschap is een Intruder 750. Ik ben zelf niet zo gecharmeerd van choppers dus denk dat ik er maar gewoon een rustige toerfiets bij huur. Diversion 600 zat ik aan te denken. Waarschijnlijk wordt het toch bepaald door het hetgeen de verhuurders in de buurt van Arnhem in de aanbieding hebben in dat genre.

Profiel  
 
Bassman
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1170
Geregistreerd: 12-07-2004

Gepost: 13 augustus 2005 06:09 PM
  [ # 35 ]
mpostma schreef:

Ik ben zelf niet zo gecharmeerd van choppers dus denk dat ik er maar gewoon een rustige toerfiets bij huur. Diversion 600 zat ik aan te denken.

En dat is een hele lekkere motor om te toeren! Ik heb al een tijdje in de planning om mijn bejaarde Suzuki GS 550L in te ruilen voor wat anders en tot op heden komt de Diversion 600 het dichtste bij wat ik wil. Simpele ongecompliceerde techniek en een makkelijke motor om te rijden. Cool

Hans

Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville

Profiel  
 
mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231
Geregistreerd: 03-01-2004

Gepost: 14 augustus 2005 02:01 AM
  [ # 36 ]
Bassman schreef:
mpostma schreef:

Ik ben zelf niet zo gecharmeerd van choppers dus denk dat ik er maar gewoon een rustige toerfiets bij huur. Diversion 600 zat ik aan te denken.

En dat is een hele lekkere motor om te toeren! Ik heb al een tijdje in de planning om mijn bejaarde Suzuki GS 550L in te ruilen voor wat anders en tot op heden komt de Diversion 600 het dichtste bij wat ik wil. Simpele ongecompliceerde techniek en een makkelijke motor om te rijden. Cool

Het is inderdaad een leuke rustige motor die genoeg pit heeft om lekker door te rijden (mits je niet teveel gewend bent). Met die andere motor in het gezelschap (de intruder) goed genoeg. Nadeel voor dagelijks gebruik vind ik de enkele schijfrem voor (niet zo erg bijterig en redelijk beperkt qua ankeren) en ik ben bang dat het snel verveeld. Ik heb op vakantie eens een dagje gestuurd op een Yamaha Fazer 600 en dat was denk ik toch wel de fijnste motor waar ik tot nu toe op heb gereden. Lekker pittig ( 98 pk) maar redelijk makkelijk te sturen.
Tot nu toe sowieso alleen maar op jappen gereden trouwens.

Profiel  
 
Flapdrol
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 423
Geregistreerd: 03-10-2004

- Xsara Break 1.6i 16v Différence II
- (Grand) C4 Picasso 1.8 16v Ambiance
Gepost: 14 augustus 2005 02:13 AM
  [ # 37 ]

Dank jullie Very Happy

Heb erg veel plezier met het rijden, al merk ik dat ik nu al wat meer vermogen zou willen hebben..  Maar goed, met 25kw kun je ook leuk spelen.

Vanmiddag nog mijn knie aan de grond gelegd op een rotonde. Ik weet dat veel mensen dat idioot vinden, maar het geeft echt zo’n kick Surprisedops:

Profiel  
 
Bassman
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1170
Geregistreerd: 12-07-2004

Gepost: 14 augustus 2005 01:15 PM
  [ # 38 ]
mpostma schreef:

Ik heb op vakantie eens een dagje gestuurd op een Yamaha Fazer 600 en dat was denk ik toch wel de fijnste motor waar ik tot nu toe op heb gereden. Lekker pittig ( 98 pk) maar redelijk makkelijk te sturen.
Tot nu toe sowieso alleen maar op jappen gereden trouwens.

Jaaa, die Fazer, dat is een lekker ding. Maar ik kijk ook een beetje naar het geld dat ik voor een motor uit wil geven, en dan is een Div 600 wat makkelijker. Die enkele schijf kun je ‘m inderdaad aanrekenen. Als ik nergens op hoefde te letten, ging ik echter wel degelijk naar een Fazer 600 kijken (en dan de goudgele versie Cool )

Hans

Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville

Profiel  
 
mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231
Geregistreerd: 03-01-2004

Gepost: 14 augustus 2005 04:51 PM
  [ # 39 ]
Bassman schreef:
mpostma schreef:

Ik heb op vakantie eens een dagje gestuurd op een Yamaha Fazer 600 en dat was denk ik toch wel de fijnste motor waar ik tot nu toe op heb gereden. Lekker pittig ( 98 pk) maar redelijk makkelijk te sturen.
Tot nu toe sowieso alleen maar op jappen gereden trouwens.

Jaaa, die Fazer, dat is een lekker ding. Maar ik kijk ook een beetje naar het geld dat ik voor een motor uit wil geven, en dan is een Div 600 wat makkelijker. Die enkele schijf kun je ‘m inderdaad aanrekenen. Als ik nergens op hoefde te letten, ging ik echter wel degelijk naar een Fazer 600 kijken (en dan de goudgele versie Cool )

Ja, 2e hands beginnen de div’s nu wel heel betaalbaar te worden. Fazers zijn (nog) wat duurder. Met de naderende herfst is het trouwens goed shoppen.

Profiel  
 
winnetou
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2255
Geregistreerd: 20-04-2004

- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Gepost: 19 augustus 2005 03:27 PM
  [ # 40 ]

Gut…. had ik hier nog niet gepost?  Shocked  Nou ja, zo’n enorme motormuis ben ik ook weer niet, maar ik heb toch wel een hoop lol van mijn Kawasaki GPz 900 R uit 1984. Inderdaad, 1 van de eerste, de oer-Ninja om het maar zo te zeggen. Heb er helaas geen plaatje van (geen dig. camera, ben verder ook wat lui in dat opzicht), en dat is maar goed ook want eigenlijk ziet het ding er niet uit. Kuip is gaar, lakwerk is flets en de wielen glimmen je ook niet bepaald tegemoet. Maar het is wel mijn eerste motor die ik alweer dik een jaar in mijn bezit heb.
Voor zo’n zware motor is die Kawa verrassend makkelijk te rijden, zolang je maar beheerst met het gas omgaat. Maar als dat gas eenmaal helemaal open gaat…..  Twisted Evil  Twisted Evil  Twisted Evil .... echt verslavend!!

Toch, als ik uiteindelijk zou moeten kiezen tussen auto of motor, zou het toch de auto (lees: BX) worden. Ik kan nog steeds enorm genieten van een heerlijke lange autorit met de radio aan en een kop koffie op de dash, lekker onderuit gezakt achter het stuur, lekker cruisen. Die dingen zijn op de motor een beetje lastig.  Wink

Waar ik overigens nog wel stiekum van droom: een ouwe BMW K serie met dieselblok. Er zijn een paar mensen die het hebben geflikt, maar het blijft wel lastig!!  Sad

Profiel  
 
Dutch Steph
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 316
Geregistreerd: 11-07-2005

Gepost: 19 augustus 2005 06:40 PM
  [ # 41 ]

Hoe heb ik in hemelsnaam dit topic ooit kunnen missen?!?! Dit zeg ik als geboren en getogen motorrijder. Nooit geweten dat er enige interesse was voor motorrijders hier. Momenteel rijd ik op een Suzuki GSX1100G.

Voor meer info: mijn homepage

Zijn er hier ook forumleden die ook op motor-forum.nl aktief zijn?

Profiel  
 
mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231
Geregistreerd: 03-01-2004

Gepost: 19 augustus 2005 06:42 PM
  [ # 42 ]
Dutch Steph schreef:

Hoe heb ik in hemelsnaam dit topic ooit kunnen missen?!?! Dit zeg ik als geboren en getogen motorrijder. Nooit geweten dat er enige interesse was voor motorrijders hier. Momenteel rijd ik op een Suzuki GSX1100G.

Voor meer info: mijn homepage

Zijn er hier ook forumleden die ook op motor-forum.nl aktief zijn?[/url]

Och, voor het comfort heb je een mooie Citroen en voor het echte rijden is een motor erg leuk. Mooie combinatie toch? Aangezien ik geen motor bezit (maar wel eenn A-rijbewijs) zit ik niet op het motorforum.

Profiel  
 
ieksEmmu
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3779
Geregistreerd: 25-05-2004

- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Gepost: 20 augustus 2005 01:05 AM
  [ # 43 ]
Dutch Steph schreef:

Hoe heb ik in hemelsnaam dit topic ooit kunnen missen?!?! Dit zeg ik als geboren en getogen motorrijder. Nooit geweten dat er enige interesse was voor motorrijders hier. Momenteel rijd ik op een Suzuki GSX1100G.

Voor meer info: mijn homepage

Zijn er hier ook forumleden die ook op motor-forum.nl aktief zijn?

Zo das een lekkere toerbuffel!
Niet zo heel actief op het motor-forum ben meer een lurker, ga je nog naar Mega Meeting 2005?

Very Happy

Profiel  
 
Dutch Steph
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 316
Geregistreerd: 11-07-2005

Gepost: 20 augustus 2005 01:46 PM
  [ # 44 ]
ieksEmmu schreef:
Dutch Steph schreef:

Hoe heb ik in hemelsnaam dit topic ooit kunnen missen?!?! Dit zeg ik als geboren en getogen motorrijder. Nooit geweten dat er enige interesse was voor motorrijders hier. Momenteel rijd ik op een Suzuki GSX1100G.

Voor meer info: mijn homepage

Zijn er hier ook forumleden die ook op motor-forum.nl aktief zijn?

Zo das een lekkere toerbuffel!
Niet zo heel actief op het motor-forum ben meer een lurker, ga je nog naar Mega Meeting 2005?

Very Happy

Nee, ik ga nooit naar een motor-forum meeting. Ik ben zelf ook niet meer zo actief op het motor-forum omdat de laatste tijd topics nogal een hoop flauwekul kunnen bevatten. (Kan soms ook gezellig zijn, hoor!) Volgens mij zitten er tijdens de zomervakantie een hoop jonge knulletjes, die nog niet eens een motorrijbewijs hebben, een zooi nonsens te plaatsen. Ik volg slechts een paar topics op dit moment, die dan weer wel serieus over motoren gaan. In de wintermaanden komen er weer leuke topics aan over winterprojectjes, dat vind ik dan weer leuk om te volgen.

Profiel  
 
PHoskam
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1130
Geregistreerd: 20-10-2003

- CX CX 25 GTI Turbo
- C5 C5 2.0 16v exclusive break ph2
Gepost: 20 augustus 2005 02:26 PM
  [ # 45 ]

Zijn er hier ook forumleden die ook op motor-forum.nl aktief zijn?

Ja die zijn er, onder de naam Patrick @ Erzes (weliswaar op een duc 748)

Wat is Citroën rijden toch formidabel !

Profiel  
 
 
3 van de 23
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook