tomtom navigatie ?
robantwerp
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 45
Geregistreerd: 26-09-2005

Gepost: 21 november 2005 03:50 PM

Onze C4 berline exclusive komt in januari.
Het navigatiepakket van Citroen voor +/- 2500,00 EUR leek ons NET iets te veel (lol)
Bovendien merkte de dealer terecht op dat dit een verlies is nu je het systeem niet op je volgende auto zomaar kan overzetten.
Ik ken helemaal niets van navigatiesystemen maar geraak in grote steden wel es de weg kwijt….
Ik heb bij de dealer en Auto5 een TomTom navigator gezien Benelux versie zo’n 299,00 en Europa 599,00.
Mijn vragen
1. Heeft er al iemand ervaring met deze of zijn er nog goede die minder kosten ?

2.
Is er geen probleem met ontvangst omwille van de athermische ruit ?
De dealer van Auto5 zei dat er navigators zijn waar het signaal sterk genoeg is dat je geen antenne buiten op je auto hoeft te zetten via een draad (Ergens in dit forum las ik al dat er achter de spiegel in de ruit een gaatje zou zijn voor de draad naar buiten voor antenne) ?
Heeft er iemand zo’n TomTom die goed werkt zonder draad ?

3.
Tenslotte las ik in oudere berichten dat deze navigator blijkbaar ook nog kan of moet verbonden worden met de snelheidsmeter. Is dit zo en dus toch niet zo makkelijk te installeren / deinstalleren ?
Ik dacht dat een navigatiesysteem gewoon in je auto kon worden gezet of gelegd en dat ie dan al z’n werk zou doen.

Groeten
Rob

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook