wauw,.......
citroen23
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7277
Geregistreerd: 18-01-2004

- SM 2.7 carb
Gepost: 23 november 2005 12:06 AM

gisteravond fff zitten zappen Surprisedops:  zie ik op TV5 allemaal kale GS karkassen voorbij rollen.
wat is dit Shocked zit ik mij te bedenken ;blijkt het een heuse film (zoals het op de franse teletekst vermeld werd) te gaan over de fabricage van de citroen GS…........echt kwam niet meer bij…........
heb ook het 1 en ander geleerd ik had o.a. m’n twijfels over hoe ze nou zo’n voorruit monteerden en inderdaad: een draad in het raamrubber dan het raam op z’n plaats leggen en vervolgens het draad eruittrekken maar dan achterelkaar aan. twee kerels deden de hele dag niks anders dan voorruiten erin leggen.
Zo ook twee vrouwen die alle moterkapen die uit de pers kwamen alleen maar omkeerden
ook het vertinnen van o.a. de A-stijlen was leuk om te zien….......
in kleur nog wel Shocked
en alle medewerkers met een blik naar de camera van: wat mot je   Mad

vervolgens werden die gs’n 1 voor 1 in de primer gezet…......
handmatig ..... een kerel in de spuitcabine deed niks anders; en dat zonder stofkapje in de huidige tijd ondenkbaar

hopenlijk zenden ze nog eens een herhaling uit….

Oh ja, het werd dus uitgezonden op TV5 van 22.35h tot 23.45h
en volledig gewijd aan de fabricage van “onze” GS .........in kleur

ook lieten ze zo nu en dan iets zien van de acadiana en de DS Cool

Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!

history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 23 november 2005 12:12 AM
  [ # 1 ]
Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook