2 van de 9
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »
   
Even voorstellen: GS X3 uit 1979 [updated]
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 12 december 2005 11:35 PM
  [ # 16 ]
voge schreef:

Wat een prachtbak zeg!!! Ik ben wederom jaloers op je!! Het enige nadeel aan deze auto vind ik dat ‘ie een redelijk normaal dashboard heeft maar goed, ik ben misschien wat te gek op dat rare oog om je snelheid af te lezen.
  Wees er zuinig op hoor!!!!!

Tsja, mijn verlanglijstje:
- Belastingvrije CX diesel
- CX LPG
- GS LPG
- XM 2.1 TD12

maar goed, voorlopig nog een ordinaire BX….  Rolling Eyes

aan de eerste 2 dingen kan ik je eventueel wel helpen Very Happy

Profiel  
 
voge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3508
Geregistreerd: 16-02-2005

Gepost: 12 december 2005 11:53 PM
  [ # 17 ]

Mijn interesse is gewekt maar aangezien dat niet hier mag hoop ik stiekem op een PB…  Wink

(heb besloten voor april 2006 niets te kopen hoor! XM plannen maar niet doorgezet, CX is toch eigenlijk veel leuker!)

Maar goed: Wouters X3!!!!! (PRACHTBAK!!)

Profiel  
 
mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231
Geregistreerd: 03-01-2004

Gepost: 13 december 2005 01:11 AM
  [ # 18 ]
voge schreef:

Wat een prachtbak zeg!!! Ik ben wederom jaloers op je!! Het enige nadeel aan deze auto vind ik dat ‘ie een redelijk normaal dashboard heeft

Shocked Normaal? Sja, wel normale meters ja, maar ik vind dit dashboard een van de mooiste Citroen dashboards. En niet alleen omdat mijn GS ook zo’n zelfde dash heeft Wink

Profiel  
 
XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15749
Geregistreerd: 09-11-2004

- Ami 8 Club
Gepost: 13 december 2005 03:47 AM
  [ # 19 ]
voge schreef:

Wat een prachtbak zeg!!! Ik ben wederom jaloers op je!! Het enige nadeel aan deze auto vind ik dat ‘ie een redelijk normaal dashboard heeft maar goed, ik ben misschien wat te gek op dat rare oog om je snelheid af te lezen.
  Wees er zuinig op hoor!!!!!

Danku, danku, voor alle complimenten.  Wink

Ik vind persoonlijk dit het mooiste dashboard. Het originele GS-dash met dat rare oog vind ik eigenlijk helemaal niet mooi.  Surprisedops:

CitroenAZU schreef:

Mooie kar wouter! Ik probeer em binnekort eens te “spotten” Wink

Je weet waar je ‘m kan vinden.  Wink

Yannick schreef:

Ik hoop dat het niet al te lang meer duurt eer die een keer voor onze deur staat Wink

Dat zal binnenkort zeker eens gebeuren. Ik heb al redelijk vaak met mijn BX’en een bezoekje aan Mechelen gebracht.  Wink

DriverD schreef:

Ik had een zilvergrijze GS X3 van 1980, gekocht bij Ton van Soest, eerste eigenaar was chef-monteur bij Valkenberg Citroen, dus veeel opties in de X3….

Als je daar nog foto’s van hebt, mag je die wel eens naar mijn mailadres sturen (zie mijn profiel). Ben wel benieuwd naar andere X3’s.  Very Happy

Profiel  
 
voge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3508
Geregistreerd: 16-02-2005

Gepost: 13 december 2005 12:43 PM
  [ # 20 ]

was dit trouwens de X3 die ik een tijdje geleden op marktplaats zag?

Profiel  
 
XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15749
Geregistreerd: 09-11-2004

- Ami 8 Club
Gepost: 13 december 2005 02:42 PM
  [ # 21 ]
voge schreef:

was dit trouwens de X3 die ik een tijdje geleden op marktplaats zag?

Ja, die deze link .

Profiel  
 
voge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3508
Geregistreerd: 16-02-2005

Gepost: 13 december 2005 07:50 PM
  [ # 22 ]

aha, dus toch… Dacht ‘t eigenlijk al. Wel slordig dat ‘ie nog op MP staat zeg!!

Profiel  
 
XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15749
Geregistreerd: 09-11-2004

- Ami 8 Club
Gepost: 14 december 2005 04:15 AM
  [ # 23 ]
voge schreef:

aha, dus toch… Dacht ‘t eigenlijk al. Wel slordig dat ‘ie nog op MP staat zeg!!

Ach, dat zal m’n derrière oxyderen.  Laughing
Hij is nu toch van mij, mij, mij.  Very Happy
Vandaag weer heerlijk met de GS getourd, wat een geweeeeeeeeeeeeeeldige auto is de GS toch.  Cool

Profiel  
 
voge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3508
Geregistreerd: 16-02-2005

Gepost: 14 december 2005 04:19 AM
  [ # 24 ]

och, ‘t zal mijn reet ook niet echt bruin maken…  Confused

Maar dat ‘t een geweldige auto is geloof ik zeker. Heb ‘t net met een vriend van me eens even over auto’s gehad. Hij opperde het idee om voor woon-werk gewoon met de TZD Turbo te blijven rijden en er als hobby een oude CX / GS op na te houden ipv de BX 14e… Ik had er nog niet eens over nagedacht maar ‘t klinkt op z’n minst aannemelijk…

Profiel  
 
XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15749
Geregistreerd: 09-11-2004

- Ami 8 Club
Gepost: 14 december 2005 04:23 AM
  [ # 25 ]
voge schreef:

och, ‘t zal mijn reet ook niet echt bruin maken…  Confused

Maar dat ‘t een geweldige auto is geloof ik zeker. Heb ‘t net met een vriend van me eens even over auto’s gehad. Hij opperde het idee om voor woon-werk gewoon met de TZD Turbo te blijven rijden en er als hobby een oude CX / GS op na te houden ipv de BX 14e… Ik had er nog niet eens over nagedacht maar ‘t klinkt op z’n minst aannemelijk…


Ruilen…?

 

 

 

Nee, grapje.  Laughing

Profiel  
 
winnetou
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2255
Geregistreerd: 20-04-2004

- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Gepost: 14 december 2005 03:35 PM
  [ # 26 ]

Ziet er wel heel goed uit voor een GS zeg! Dat zoiets nog gewoon via Marktplaats is verkocht…  Shocked  Zie ik nu goed dat de kaartenbakken hetzelfde zijn als die van een Visa? Dan heb ik er nog een paar liggen van mijn oude Visa Special, voor wie interesse heeft (voor noppes).  Very Happy

Profiel  
 
jilles
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 42
Geregistreerd: 26-10-2005

Gepost: 14 december 2005 05:26 PM
  [ # 27 ]

Echt mooi, ik heb de foto’s wel 10 keer bekeken en begin al behoorlijk jalours te worden.
Veel plezier er mee.

1.4E 1985

Profiel  
 
Revi
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 328
Geregistreerd: 06-01-2005

- BX 19 TZS
Gepost: 14 december 2005 05:27 PM
  [ # 28 ]

Gefeliciteerd met je GS ... ziet er bijzonder uit met die mistlampen en lamellen ... stoêah!

Remco
currently a fakir on his magic carpet, a BX @BX19TZS

Profiel  
 
BxBandit
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 376
Geregistreerd: 05-07-2004

Gepost: 14 december 2005 06:19 PM
  [ # 29 ]

Dat is inderdaad een erg mooie auto.

Wat ik me afvraag, het LHM (of LHS?) vat, is dat van koper of zo? Aan de kleur te zien zou ik dat wel denken…

JM

Profiel  
 
Alcyone
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2485
Geregistreerd: 13-05-2004

- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
Gepost: 15 december 2005 02:00 AM
  [ # 30 ]
mpostma schreef:
voge schreef:

Wat een prachtbak zeg!!! Ik ben wederom jaloers op je!! Het enige nadeel aan deze auto vind ik dat ‘ie een redelijk normaal dashboard heeft

Shocked Normaal? Sja, wel normale meters ja, maar ik vind dit dashboard een van de mooiste Citroen dashboards. En niet alleen omdat mijn GS ook zo’n zelfde dash heeft Wink

Hear hear… Wat een design, zelfs mooier dan het SM of CX type 1 dash.

Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY

Profiel  
 
 
2 van de 9
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook