Die beesten zijn helemaal niet aan ‘t uitsterven joh!! Een aantal jaren geleden zag je hier nooit een ree, tegenwoordig lopen ze best regelmatig rond te struinen door de polder! Er zijn er hier een stuk meer gekomen de laatste jaren. Wel mooie beestjes overigens! (behalve dan als ze zelfmoordneigingen hebben)
Inderdaad leuk om te zien ja, als ze echter voor je opdoemen op de weg is het minder.

Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Zie Bx geslaagt voor de remtest voor mijn ervaringen
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Totaal aantal Berichten: 786
- 2CV 2cv6
- C3 1.6 e-Hdi
Ik denk dat je gelukkig bent dat jij er zonder al te veel schade vanaf gekomen bent. We wonen zelf in de stad, maar onderweg naar het werk is het wel eens voorgekomen dat we ook een ree vlak voor ons zagen oversteken. Ik zie ze gelukkig nog regelmatig in de bossen rondlopen, blijft een schitterend gezicht!
Groeten Flying Duckman
Citroen 2CV6 Zwart (08-1982)
DS 3 So Chic (08-2017)
(en nog een Saab 900i)
Vandaag niet veel gedaan maar toch een aantal vorderingen:
- groene bumper kan ik vrijdag ophalen
- kentekenplaat heb ik vandaag opgehaald
Ik ben vandaag niet bij m’n auto geweest, ga morgen maar eens kijken of er nog wat aan te doen is
Er zit weer een bumper op. De balk waar je de bumper aan de bovenkant aan vastzet was ook wat krom, van boven kon ‘ie dus niet goed vast.
Verder heb ‘k er nog een nieuwe rechtermistlamp ingezet, die was van binnen op 3 plaatsen gebroken. Motorkap heb ik nog niks aan gedaan.
Foto’s:
Hopelijk werken ze nu wel…
Breaks hebben andere stootstrips, van rubber
zo te zien een plakstrip in plaats van orgineel
Pfff… afgelopen zomer hadden we in Zweden bijna een moeder eland met 2 kleintjes op de motorkap liggen… niet dat dat goed was gegaan
Die beesten steken non-stop de wegen over, daar. Nog erger dan met de reetjes hier…
How to Raise your I.Q. by Eating Gifted Children…
deur63 schreef:Harm schreef:Breaks hebben andere stootstrips, van rubber
Heb ik nog nooit gezien?
Had je gisteren op moeten letten…..
De oppervlakte van break-bumpers is ook anders dan die van berlines; een beetje ruwer.
Ich bin ein Breaker
karel schreef:deur63 schreef:Harm schreef:Breaks hebben andere stootstrips, van rubber
Heb ik nog nooit gezien?
De oppervlakte van break-bumpers is ook anders dan die van berlines; een beetje ruwer.
Ja en als je ergens tegen aan rijdt kan je die strips zo weer terug zetten (hè marten? )
Caroline81 schreef:karel schreef:deur63 schreef:Harm schreef:Breaks hebben andere stootstrips, van rubber
Heb ik nog nooit gezien?
De oppervlakte van break-bumpers is ook anders dan die van berlines; een beetje ruwer.Ja en als je ergens tegen aan rijdt kan je die strips zo weer terug zetten (hè marten?
)
Net zo makkelijk (desnoods 8 keer achter elkaar)
citroenc2 schreef:zo te zien een plakstrip in plaats van orgineel
Origineel voor een break, niet geplakt met maar die rotclipjes die met dit weer altijd afbreken… Bumper was van een berline dus dat zielige stripje heb ik eraf gehaald…