1 van de 2
 1 2 Volgende > 
   
Mooie CX
TinusTussengas
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 494
Geregistreerd: 24-03-2005

Gepost: 05 februari 2006 02:41 PM

Heeft iemand deze al gezien?  Shocked Jammer dat er geen gas inzit,maar wat een prachtige wagen zeg! Zucht zwijmel..  
Hoewel de verkoop van de BX GTi automaat niet echt wil vlotten,ga ik komende week een kijken daar.. Zit er eigenlijk diravi op deze mooie dame? En wat kost gas inbouwen doorgaans? Tinus is verliefd aan het worden.. Die kleur..dat chroom…dat interieur..

Verleden: BX 19TZI,BX 16TGI Progress,2cv6, BX 14 RE (type 1)GSA X3,GSA X1.BX GTI automatic ZX1.8i. Heden: XM 2.1 TD VSX

Profiel  
 
citroenbxcx
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 771
Geregistreerd: 26-01-2005

- BX 1600 tzi automaat
Gepost: 05 februari 2006 02:46 PM
  [ # 1 ]

Gas inbouwen kost rond de 2 duizend euro maar er is tegenwoordig wel een wachtlijst omdat een lpg installatie inbouwen populair is D D

Citroen Bx 1.6 TZI Automaat 1991 117.000km
Citroen Jumpy 2020 6700km
Citoen C5 exclusieve 2006 172.000
Peugeot 205 generation 1997 101.000km
Peugeot 205 xad bestel 295.000

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 05 februari 2006 02:53 PM
  [ # 2 ]

Diravi zit er ook op… in dat bouwjaar hadden ze dat allemaal…

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
TinusTussengas
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 494
Geregistreerd: 24-03-2005

Gepost: 05 februari 2006 03:12 PM
  [ # 3 ]

Re: Mooie CX

mssl schreef:
TinusTussengas schreef:

Hoewel de verkoop van de BX GTi automaat niet echt wil vlotten.

Pssst…...ik heb je een aantal mails gestuurd, maar nooit meer van je gehoord? Rolling Eyes

Euh..tja… what can I say.. Had nogal wat andere dingen aan mijn hoofd in de prive sfeer…

Verleden: BX 19TZI,BX 16TGI Progress,2cv6, BX 14 RE (type 1)GSA X3,GSA X1.BX GTI automatic ZX1.8i. Heden: XM 2.1 TD VSX

Profiel  
 
Ijs
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3240
Geregistreerd: 05-01-2005

Gepost: 05 februari 2006 03:12 PM
  [ # 4 ]
citroenbxcx schreef:

Gas inbouwen kost rond de 2 duizend euro maar er is tegenwoordig wel een wachtlijst omdat een lpg installatie inbouwen populair is Very Happy Very Happy

2000 euro ? Je hebt het hier volgens mij over een G3 installatie. Bij een oldtimer lijkt me die niet echt nodig? Volgens mij kun je rond de 1000 euro ook op gas rijden Very Happy

Profiel  
 
patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 05 februari 2006 03:37 PM
  [ # 5 ]

€2000,- is inderdaad te hoog gegrepen. Neem maar eens contact op met http://www.operation2cv.com/, ze kunnen je wellicht wel een concurrerende offerte geven.

Ik heb tevens dit topic in overleg met TinusTussengas verplaatst naar het CX-subforum (was “te koop”) omdat het de bedoeling is om de gang van zaken omtrent de eventuele aanschaf van deze dame te bespreken.

Profiel  
 
Alcyone
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2485
Geregistreerd: 13-05-2004

- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
Gepost: 05 februari 2006 06:06 PM
  [ # 6 ]
citroenbxcx schreef:

Gas inbouwen kost rond de 2 duizend euro maar er is tegenwoordig wel een wachtlijst omdat een lpg installatie inbouwen populair is Very Happy Very Happy

Je mag zelf gas inbouwen. Dan kost het 700 voor een normale zetpil en 1100 voor een ringtank, inclusief de andere parts natuurlijk. En dan is er geen wachtlijst. Die ringtank is zeker aan te raden want die kun je monteren op de plek van de originele benzinetank, en zelf een benzinetankje bijbouwen (als ie maar niet lekt, zegt de RDW). Lijkt me beter dan de al kleine en irritante koffer van de CX nog verder krimpen.

Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY

Profiel  
 
ernst23
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1745
Geregistreerd: 18-09-2004

- C1 Ambiance
- CX Gti
Gepost: 06 februari 2006 12:26 AM
  [ # 7 ]

Re: Mooie CX

Kijk eens even op   , of had je die al gzien? Daar staan veel mooiere foto’s. Ik vind hem niet echt goedkoop. Voor bijna hetzelfde geld heb je de GTi met 2 kleuren leer van Sans Pareil, als die tenminste nog te koop is. Gas inbouwen bij deze injectiemotor kost 1750 euro inclusef alles met vloeibare gasinjectie. Dat is bij deze idd niet nodig, dat kan veel goedkoper. Voor mer info over dit systeem zie:
  en
 

TinusTussengas schreef:

Heeft iemand deze al gezien?  Shocked Jammer dat er geen gas inzit,maar wat een prachtige wagen zeg! Zucht zwijmel..  
Hoewel de verkoop van de BX GTi automaat niet echt wil vlotten,ga ik komende week een kijken daar.. Zit er eigenlijk diravi op deze mooie dame? En wat kost gas inbouwen doorgaans? Tinus is verliefd aan het worden.. Die kleur..dat chroom…dat interieur..

Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 06 februari 2006 08:05 PM
  [ # 8 ]

ik heb ook voor de bruine cx gekeken en het was ronduit een slechte auto veel roest en olie lekage onder de motorkap de km stand was totaal niet duidelijk om eerlijk te zijn is deze cx zonde van je geld voor dit geld kan je echt wel een goede cx vinden Wink

Profiel  
 
Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6467
Geregistreerd: 10-02-2005

- CX 2000 Pallas
Gepost: 07 februari 2006 11:42 AM
  [ # 9 ]

Goh. Dan is het in ieder geval een getalenteerd fotograaf… Ziet er op het eerste gezicht toch aardig uit. Op de foto dan… Maar goed, de bodem krijg je meestal ook niet op de foto dus tegenvallen kan het altijd. Ben wel benieuwd naar deze zoektocht. Nog een CX in het Nijmeegse kan geen kwaad!

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 07 februari 2006 11:46 AM
  [ # 10 ]
Mulder schreef:

Goh. Dan is het in ieder geval een getalenteerd fotograaf… Ziet er op het eerste gezicht toch aardig uit. Op de foto dan… Maar goed, de bodem krijg je meestal ook niet op de foto dus tegenvallen kan het altijd. Ben wel benieuwd naar deze zoektocht. Nog een CX in het Nijmeegse kan geen kwaad!

de fotos zijn ook niet al te groot ik had toen interesse in de cx maar toen ik de auto al zag staan had ik al mijn twijfels de zat nogal veel werk aan om hem weer mooi te krijgen laswerk op de voorschermen olie op het motorblok enz Sad

Profiel  
 
ernst23
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1745
Geregistreerd: 18-09-2004

- C1 Ambiance
- CX Gti
Gepost: 07 februari 2006 11:42 PM
  [ # 11 ]

Volgens mij zijn er zat mooie CXen voor een bedrag tussen de 3000 en 5000 euri te krijgen. Ik ben nog nooit bij CX du Nord (www.cxdunord.nl) geweest, maar die lijken me ook wel wat voor een redelijke prijs

Mulder schreef:

Goh. Dan is het in ieder geval een getalenteerd fotograaf… Ziet er op het eerste gezicht toch aardig uit. Op de foto dan… Maar goed, de bodem krijg je meestal ook niet op de foto dus tegenvallen kan het altijd. Ben wel benieuwd naar deze zoektocht. Nog een CX in het Nijmeegse kan geen kwaad!

Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 07 februari 2006 11:50 PM
  [ # 12 ]
ernst23 schreef:

Volgens mij zijn er zat mooie CXen voor een bedrag tussen de 3000 en 5000 euri te krijgen. Ik ben nog nooit bij CX du Nord (www.cxdunord.nl) geweest, maar die lijken me ook wel wat voor een redelijke prijs

Mulder schreef:

Goh. Dan is het in ieder geval een getalenteerd fotograaf… Ziet er op het eerste gezicht toch aardig uit. Op de foto dan… Maar goed, de bodem krijg je meestal ook niet op de foto dus tegenvallen kan het altijd. Ben wel benieuwd naar deze zoektocht. Nog een CX in het Nijmeegse kan geen kwaad!


klopt er is genoeg te koop kijk eens bij
http://www.doro.nl
http://www.deelst.nl
http://www.citroville.nl

Profiel  
 
verkuilm
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2063
Geregistreerd: 05-12-2004

Gepost: 19 maart 2006 01:05 PM
  [ # 13 ]

cx zijn in de regel goedkoop vooral de bezine dingen.
Zijn dan wel auto’s waar je nog wat mee moet, meestal niet instappen en rijden, maar soms echt weinig werk. weet nog een gti turbo2 te staan voor 700 euro een deur met lelijke lak, en en zeker twee uur stofzuigen.

Met de eend heb ik die ervaring niet trouwens, zijn vaak ook in fr kostbaar.

Mehari 4x4 1982
2cv6 club 1978
Mehari plage 1986
Vanclee mungo 1980

Profiel  
 
erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5830
Geregistreerd: 27-07-2003

- ID/DS D-Super
Gepost: 19 maart 2006 02:29 PM
  [ # 14 ]

hoi bauer..

in cahor zeg je!!
mijn zus heeft een huis in cahors, en mijn moeder woont ook op 40 minuten rijden van cahors.
dus als je nog zo’n mooie cx vind voor dat geld, koop hem maar, zet hem bij mijn moeder neer, dan boek ik het geld wel even over naar je Smile

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 19 maart 2006 04:09 PM
  [ # 15 ]

klopt in frankrijk kan je redelijk goedkoop een cx vinden maar dan komt er vaak nog een hoop bij voor dat je in nederland bent en niet iddereen wil die stap nemen om helemaal in frankrijk een auto te halen Wink

Profiel  
 
 
1 van de 2
 1 2 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook