1 van de 4
 1 2 3 Volgende >  Laatste »
   
vrouwen en auto’s = Schade
PHoskam
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1130
Geregistreerd: 20-10-2003

- CX CX 25 GTI Turbo
- C5 C5 2.0 16v exclusive break ph2
Gepost: 17 februari 2006 07:17 PM

dit is het gevolg van vrouwen die zonder te spiegelen achteruitrijden, vanavond even naar de schadeboer, kijken wat er uitkomt.


Crying or Very sad  Crying or Very sad  Crying or Very sad

Wat is Citroën rijden toch formidabel !

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 17 februari 2006 07:21 PM
  [ # 1 ]

:gorgeous

 

Profiel  
 
mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231
Geregistreerd: 03-01-2004

Gepost: 17 februari 2006 07:24 PM
  [ # 2 ]

Re: vrouwen en auto’s = Schade

PHoskam schreef:

dit is het gevolg van vrouwen die zonder te spiegelen achteruitrijden, vanavond even naar de schadeboer, kijken wat er uitkomt.

Meerdere vrouwen? Jouw vrouw? Een andere vrouw?

Overigens kan ik meepraten over mannen EN vrouwen die bij mij schade hebben veroorzaakt. De meest ernstige schade werd weer door een man veroorzaakt. Sad

Profiel  
 
PHoskam
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1130
Geregistreerd: 20-10-2003

- CX CX 25 GTI Turbo
- C5 C5 2.0 16v exclusive break ph2
Gepost: 17 februari 2006 07:32 PM
  [ # 3 ]

nee 1 vrouw, maar het is de 4e keer dat het bij ons in de familie gebeurd en telkens door een vrouw, dus dan krijg je vooroordelen.

Gisteren in nieuwegein netjes geparkeerd en dan rijden ze uit een tegenoverliggend parkeervak en zien dan een CX van 5 meter over het hoofd….......................
Maar goed, verzekeringswerk, gelijk achterportier vanwege krasjes weer mee laten doen ende rest van de auto laten polijsten denk ik…...
Habdig als een goede kennis een Focwa bedrijf heeft….....

Maar ondanks dat had ik liever gehad dat het niet gebeurd was.

Wat is Citroën rijden toch formidabel !

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 17 februari 2006 08:36 PM
  [ # 4 ]

tja, vrouwen en mannen rijden schade.
echter bewezen is dat ze het om verschillende redenen doen..
de mannen vanwege overmoed en eigendunk,, zo van dat kan wel of dat kan IK wel !

de vrouwen hebben een meer onschuldig karakter van ongevallen veroorzaken.
over het algemeen (is ook bewezen) hebben vrouwen minder 3 dimensionaal ruimtelijk inzicht dan mannen.
vraag me ook niet hoe en waarom, maar is bewezen middels onderzoek.
hierdoor zijn ze dus minder vaardig met inparkeren en plaats op de weg,en hebben ze meer moeite om een verkeerssituatie snel in te schatten.
daardoor rijden ze onzekerder, en hebben ze dus het predicaat slechte chauffeurs te zijn..

al denk ik dat mannen vaker de slechte(re) chauffeurs te zijn vanwege het hanen gedrag.

mvgr wupke:al sinds z’n 19e jaar schadevrij.. Wink

Profiel  
 
EW
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5007
Geregistreerd: 03-08-2004

Gepost: 18 februari 2006 12:12 AM
  [ # 5 ]
kreazyV8wuppo schreef:

al denk ik dat mannen vaker de slechte(re) chauffeurs te zijn vanwege het hanen gedrag.

Vergis je niet in hanengedrag van vrouwen.

Rijdend in typisch herkenbare veelkilometervreetleasebakken doen sommige vrouwen absoluut niet onder voor de hanigste haantjes.

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 18 februari 2006 01:59 AM
  [ # 6 ]

daar ben ik het direct mee eens, en was ook twijfelende om dat expliciet te vermelden.
echter het gros aan vrouwen in het verkeer nemende, leek het me onnodig om het te vermelden,,,,
mvgr wupke Wink

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 18 februari 2006 02:02 AM
  [ # 7 ]

Ik zeg niks….
Niet over skiluiken,motorkappen in elkaar,zijschermen stuk….
Wagen over betonpaaltje (3x) 


Nee mijn vrouw weet het allemaal hééééééél goed Very Happy

 

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 18 februari 2006 02:26 AM
  [ # 8 ]
René van Maren schreef:

Ik zeg niks….
Niet over skiluiken,motorkappen in elkaar,zijschermen stuk….
Wagen over betonpaaltje (3x) 


Nee mijn vrouw weet het allemaal hééééééél goed Very Happy

had je nou nie beter je xant in de poeier kunnen alten rijden door je wederhelft,waardoor je (mischien) de schade had kunnen verhalen?
dan had je meer dan de inruil gehad op je nieuwe truttenschudder,,hmm sorry kwas ff de weg kwijt…Xsara ..... Wink  Laughing

Profiel  
 
PHoskam
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1130
Geregistreerd: 20-10-2003

- CX CX 25 GTI Turbo
- C5 C5 2.0 16v exclusive break ph2
Gepost: 18 februari 2006 02:28 AM
  [ # 9 ]

conclusie, +-1300 euro schade.
binnenscherm en achterscherm uitdeuken en spuiten (eigenlijk vervangen, maar waar haal je nieuwe prestige schermen…...), nieuwe sierlijst, nieuwe wielafdekplaat, andere bumper.

ben zelf handig dus ga veel zelf doen en kan zodoende binnen dit bedrag ook de hele auto laten polijsten en hou dan wat over voor m’n velgen+banden.

Maar t blijft een klote gezicht Crying or Very sad

Wat is Citroën rijden toch formidabel !

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 18 februari 2006 02:38 AM
  [ # 10 ]
ernie schreef:

Dan heb ik het goed voor elkaar, die van mij heeft tot nu toe nog geen schade gereden.

en als ik het zo hoor hoeft ze van mij verlopig d’r rijbewijs niet te halen Laughing

het is dat onze prioriteiten anders liggen, maar anders had mijn doosje(liefkozend bedoeld) allang der roze papiertje gehaald.
en had ze schade getuft,,tja had ook mij kunnen overkomen..een ider leert ook gij zult met schade en schande wijs worden.

mvgr wupke:die deze regel ijzer handteerd,,hij/zij die niet tot fouten kan komen, zal nooit wat leren, daar gij immer’s door schade en schande wijzer zult worden.

 

lees..hij/zij die niet in staat is fouten te maken,nooit zal leren van de fouten welke je maakt. Wink

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 18 februari 2006 11:44 PM
  [ # 11 ]

Niet klagen…je hoeft dan ook niet te zeuren over haar weggedrag

 

Profiel  
 
hel1
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2256
Geregistreerd: 13-06-2005

Gepost: 19 februari 2006 12:29 AM
  [ # 12 ]

goh, tegen dit soort intelligentie wil ik niet in gaan, toedeloe

zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 19 februari 2006 12:29 AM
  [ # 13 ]
hel1 schreef:

goh, tegen dit soort intelligentie wil ik niet in gaan, toedeloe

Er zijn uitzonderingen he?

 

Profiel  
 
hel1
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2256
Geregistreerd: 13-06-2005

Gepost: 19 februari 2006 12:38 AM
  [ # 14 ]

het blijft dom gelul, veel plezier verder

zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar

Profiel  
 
mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231
Geregistreerd: 03-01-2004

Gepost: 19 februari 2006 12:45 AM
  [ # 15 ]
hel1 schreef:

het blijft dom gelul, veel plezier verder

Haha,

Stoer in elk geval dat je je nog ff laat zien in dit topic Wink Uiteindelijk laten de statistieken toch zien dat vrouwen hun auto’s nogal eens goedkoper kunnen laten verzkeren: omdat ze minder schade rijden.

Liever 2x een parkeerdeukje dan 1 x met 140 km/h op een provinciale weg tegen een boom door zelfoverschatting (om maar eens de cliches over vrouwen- en mannenschades uit de kast te halen).

Profiel  
 
 
1 van de 4
 1 2 3 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook