











































Totaal aantal Berichten: 25715
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Dat is wat men zegt. Het zuigertje krijgt continu een heel klein beetje druk en dat hoort niet…
Bij de SM merk je het overigens wel… God wat een verademing toen ik de veer terug had geplaatst!
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
even gekeken en inderdaad koppeling.
C4 Feel handgeschakeld, C5 Aircross, Voorheen C5 II 2.0 16V berline, C1, C5 Break Ligne Prestige 2.0 16V Phase I, CX Prestige, XM 2.0 16V, Xsara Break, Xantia 1.6 Tentation, 2x AX, Xantia 1.8 16V.


















Totaal aantal Berichten: 1745
Geregistreerd: 18-09-2004
- C1 Ambiance
- CX Gti
Tsja, er begint mij nu iets te dagen: De koppeling van de familiale gaat idd er soepel, vergeleken met mijn GTi. En vandaag onder de auto bleek dat ik de kabel iets terug kon drukken. Het druklager staat dan continu onder druk en dat is bij de CX waarschijnlij niet de bedoeling.
Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”
Ik ga dus door voor de koelkast?
Test


















Totaal aantal Berichten: 1745
Geregistreerd: 18-09-2004
- C1 Ambiance
- CX Gti
Ik heb er nog 1 staan Thijs.
Maggie gratis op komen halen. Scheelt mij weer een ritje naar de stort. Doet het goed en ideaal voor bier in de schuur
Thijsvandebles schreef:Ik ga dus door voor de koelkast?
Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”
Thijsvandebles schreef:Ik ga dus door voor de koelkast?
Nee, voor de wasmachine.
EN PIERRRRRRRRRRRE, WAT HEBBEN ZE GEWONNEN??????
GRG
.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)

























Totaal aantal Berichten: 6515
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Even gebeld met Citroville hierover. Zij zeggen dat het niet uitmaakt, met of zonder veer. Latere serie 1 CX-en schijnen een identitieke koppeling te hebben maar dan zonder die veer, van extra slijtage is daarbij geen sprake dus ik werd geadviseerd lekker zonder veer door te rijden.
Blijkbaar is dit onderdeel bij de SM dus essentieler dan bij een CX…?
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)