berlingo uitgraven
vicsevents
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 55
Geregistreerd: 02-04-2006

Gepost: 04 april 2006 01:23 AM

Ik heb vandaag weer graafwerkzaamheden verricht! Jammer maar ik moet constateren dat als een berlingo (bedrijfsauto) onverhard ruikt is ie niet meer vooruit te branden! Vandaag voor mijn werk net ff naast het asfalt geparkeerd. Bandenprofiel vol en nog geen 5 cm in de modder. Niet meer voor of achteruit dus. Met schop en planken(gelukkig altijd mee) na dik een half uur er weer uit gekregen.

Citroen roule bien!!!

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 04 april 2006 06:30 AM
  [ # 1 ]

Was een touwtje er aan en een ander voertuig er voor/achter niet sneller en makkelijker geweest ?

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
Gepost: 05 april 2006 02:17 PM
  [ # 2 ]

Dan vraag ik me toch af wat voor rijstijl jij er op nahoudt!? Ik heb nog nooit vastgezeten met mijn berlingo’s en schuw een klein beetje offroad toch ook niet hoor…

Profiel  
 
vicsevents
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 55
Geregistreerd: 02-04-2006

Gepost: 06 april 2006 12:15 AM
  [ # 3 ]

Hmm, helaas vergeten te melden dat mijn collega de Berlingo de natte modder instuurde en dat er verder geen voertuig te bekennen was. Door een andere auto met een touwtje eruit getrokken worden was me op dat moment te min. Ik vond het op dat moment stoerder om hem er eigenhandig uit te halen. Daarbij wil ik wel zeggen dat ik degene was met de vieze handen van het graafwerk en dat mijn collega stuurde om hem weer op het asfalt te zetten. Verder is de Berlingo een zeer prettige auto en als bedrijfswagen in z’n soort de beste.

Citroen roule bien!!!

Profiel  
 
hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8156
Geregistreerd: 15-08-2004

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 06 april 2006 12:25 AM
  [ # 4 ]

Mijn Berlingo heeft ook vrij snel last van wielspin als de weg nat is. Beetje te veel gas en slippen maar. Ik geloof daarom best dat je snel vast staat. Toch maar een Dangel 4x4 aanschaffen??

Patrick Wink Dangel 4x4

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Thijsvandebles
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2963
Geregistreerd: 10-01-2005

Gepost: 20 april 2006 02:33 AM
  [ # 5 ]
hogervp schreef:

Mijn Berlingo heeft ook vrij snel last van wielspin als de weg nat is. Beetje te veel gas en slippen maar. Ik geloof daarom best dat je snel vast staat. Toch maar een Dangel 4x4 aanschaffen??

Patrick Wink Dangel 4x4

Zo’n apparaat heeft Dennis van der Ven ook. Wel stoer hoor, een 4x4 C15 nieuwe stijl… Wink

Test

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook