ID/DS club vraagjes
Blooper1963
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005

- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Gepost: 16 april 2006 01:20 AM

hoi snoek boys,
ik heb hier een paar vragen!!
de dag dat ik een DS bezit zou ik graag mij inschrijven in een club!! is het mij toegelaten aangezien ik in Belgie woon, te kiezen bij welke club ik mij aansluit?? bvb bij de CITROEN ID-DS CLUB NEDERLAND?? want ik heb hier al een paar mails verstuurd naar de belgische SM/DS club in Belgie, maar die sturen hun kat!!!
en waar vind ik technische handboeken in ‘t nederlands om zelf te sleutelen?? zijn er boeken specifiek per model of behandeld men een ganse reeks modellen in die boeken?? bvb om stukken te vervangen en specifieke onderhoudsbeurten??

graag een antwoordje please Wink

Profiel  
 
ID66
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 742
Geregistreerd: 26-08-2004

Gepost: 16 april 2006 02:01 AM
  [ # 1 ]

Al zou je lid worden van een DS-club in Japan, wat maakt dat nou uit. Hooguit betaal je wat meer portokosten voor de verzending van het clubblad.
De Belgische DS SM Club heeft nog 2 websites. Die jij gelinked hebt is nog deels in ontwikkeling. Via de link Bestuur krijg je wel adressen en telefoonnummers van bestuursleden en technisch deskudigen. Via de oude site krijg je nog wat meer info:

 

Kijk voor handboeken komende Citromobile maar eens rond. Neem genoeg geld mee, want er is zat te koop. Als je je in de honderden topics van dit subforum verdiept kom je ook nog wel interessante links tegen naar onderdelenbeoeken en noem maar op,

PeTeR

On ne le dira jamais assez, une Citroën est faite pour rouler!

XM 2.0 carburateur, vert triton
C4 Picasso, 1.6 VTI, blanc banquise
Honda XL500, 1982 (te koop)
Gehad: Xantia’s 2.0i 8V, Xsara Picasso Exclusive, ID 1966

Profiel  
 
jeroentje
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 591
Geregistreerd: 20-11-2004

- C5 2.2 HDIF TOURER Exclusive
Gepost: 16 april 2006 02:32 AM
  [ # 2 ]

Engelstalige boeken te vinden op mijn site. Zowel ds als cx.

Profiel  
 
Blooper1963
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005

- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Gepost: 16 april 2006 02:35 AM
  [ # 3 ]
jeroentje schreef:

Engelstalige boeken te vinden op mijn site. Zowel ds als cx.

jammer maar in technische termen versta ik geen engels!!
vlaams,nederlands of frans Wink

Profiel  
 
Marten
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 912
Geregistreerd: 18-02-2005

Gepost: 16 april 2006 10:23 AM
  [ # 4 ]

Tja… Shocked
Dan maar plaatjes kijken.

Je hebt reparatiehandboeken (werkplaatshandboeken)  en onderdelenboeken.

Digitaal:Frans en Engels:
 

Zowel werkplaatshandboeken als onderdelenboeken staan op dit moment op Marktplaats te koop

Profiel  
 
citrods
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1012
Geregistreerd: 13-05-2005

Gepost: 16 april 2006 01:04 PM
  [ # 5 ]

In België (Vlaanderen) kan ik je als club sterk Citrosfeer aanbevelen (http://www.citrosfeer.be). Was tot dit jaar ook nog lid van de DS/SM club België, maar hier ben ik mee gestopt!
Verder ben ik ook lid van de Nederlandse DS club.

Profiel  
 
citrods
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1012
Geregistreerd: 13-05-2005

Gepost: 16 april 2006 01:07 PM
  [ # 6 ]

De reparatie handboeken in het nederlands vind je genoeg op beurzen. Ze staan ook regelmatig op Marktplaats.
Onderdelen boeken kan je van het web afhalen. Niet in het nederlands, zijn deze wel ooit in het nederlands geleverd???

Profiel  
 
boeman
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 803
Geregistreerd: 08-05-2005

- ID/DS Dsuper
- C3 1.6 e-HDI Dynamique
Gepost: 16 april 2006 01:50 PM
  [ # 7 ]

Re: ID/DS club vraagjes

blooper1963 schreef:

hoi snoek boys,
ik heb hier een paar vragen!!
de dag dat ik een DS bezit zou ik graag mij inschrijven in een club!! is het mij toegelaten aangezien ik in Belgie woon, te kiezen bij welke club ik mij aansluit?? bvb bij de CITROEN ID-DS CLUB NEDERLAND??

graag een antwoordje please Wink

omdat niemand hierop geantwoord heeft: Natuurlijk mag u lid worden van de citroen id/ds club NL. U betaalt 5 EURO extra per jaar voor de portokosten van het versturen van het prachtige clubblad La Bombe Citroën, maar dat is volgens mij het enige verschil. Aanmelden kan via de website, maar ook bijvoorbeeld bij Citromobile, daar hebben we onze eigen stand.

ik zie, ik zie wat jij niet ziet en het is Blue Danube.
het is een DSuper, met 5-bak, LPG en leer!

Profiel  
 
Blooper1963
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005

- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Gepost: 16 april 2006 04:23 PM
  [ # 8 ]
citrods schreef:

In België (Vlaanderen) kan ik je als club sterk Citrosfeer aanbevelen (http://www.citrosfeer.be). Was tot dit jaar ook nog lid van de DS/SM club België, maar hier ben ik mee gestopt!
Verder ben ik ook lid van de Nederlandse DS club.

ga jij naar de beurs dan, zien we mekaar daar ik zou ook lid willen worden van de nederlandse DS club omdat ze daar sleuteldagen organiseren en dat intresseerd me geweldig!!!! ik ga ook eens kijken bij citrosfeer zeker en vast!!! Laughing

Profiel  
 
Blooper1963
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005

- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Gepost: 16 april 2006 04:25 PM
  [ # 9 ]

Re: ID/DS club vraagjes

boeman schreef:
blooper1963 schreef:

hoi snoek boys,
ik heb hier een paar vragen!!
de dag dat ik een DS bezit zou ik graag mij inschrijven in een club!! is het mij toegelaten aangezien ik in Belgie woon, te kiezen bij welke club ik mij aansluit?? bvb bij de CITROEN ID-DS CLUB NEDERLAND??

graag een antwoordje please Wink

omdat niemand hierop geantwoord heeft: Natuurlijk mag u lid worden van de citroen id/ds club NL. U betaalt 5 EURO extra per jaar voor de portokosten van het versturen van het prachtige clubblad La Bombe Citroën, maar dat is volgens mij het enige verschil. Aanmelden kan via de website, maar ook bijvoorbeeld bij Citromobile, daar hebben we onze eigen stand.

oke zie ik daar dan wel iemand die me lid kan maken Wink

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook