Sloopwatch
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 07 september 2004 08:15 PM

Dit leek me een handige topic om een beetje bij te houden wat er beschikbaar is op de slopen rond het land. Ik denk dat het handig is om als je een post maakt neer te zetten:

- type
- carrosserie
- bouwjaar
- km stand
- kleurcode

Zo was ik vandaag bij Sloperij Opdam in Valkenburg a/d Rijn (die bij Oegstgeest en Leiden), en daar trof ik 2 XM’s aan.

1x 2.0i Break 1e serie in kleur ERT. Ik denk hele recente voorbollen in elk geval want die waren wel heel fel groen.
1x 2.1d Berline in ETM met 299k km op de teller. Zag er nog aardig goed uit. (Kan heel misschien een TD zijn geweest maar ik denk het niet, maar ik heb de diesel motor zelf nog nooit gezien. Stond Diesel 12 op. carroserrie strak, paar kleine roestplekjes (gek genoeg). Zat ook nog een carkit in voor een of de andere vrij grote nokia telefoon.

Allebei stoffen bekleding. Sla je slag als je nog wat nodig hebt. Als het niet teveel werk is, ik woon er niet ver vandaan, dan mag je het aan mij vragen. PM maar.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5830
Geregistreerd: 27-07-2003

- ID/DS D-Super
Gepost: 07 september 2004 09:00 PM
  [ # 1 ]

best een goed plan.  zou ook navolging moeten vinden in de andere types!

past er in die carkit een nokia 6310? of 6210..  dan zou ik hem best wel willen hebben namelijk.

ik weet eigenlijk niet of het al staat ergens op dit forum ( zelfs de admin is vandaag te beroerd om de zoekfunctie te gebruiken ) maar is er een lijst met kleur codes?

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 07 september 2004 09:13 PM
  [ # 2 ]

Je bedoelt zoiets?

Blanc Banquise   EWP
Sable Phénicien ECZ
Gris Crépuscule ETK
Gris Quartz EYC
Blanc Meije EWT
Bleu Memphis EMQ
Gris Meteore EYY
Gris Dolmen ETB
Gris Axinite ETM
Aluminium Velg 89-90 EYU
Stalen Velg 89-90 FTU
Gris Gabion ERZ
Bleu Mauritius KPK
Bleu Balmoral KPB
Gris Fulminator EYP
Rouge Pivoine EHJ
Vert Vega nieuw KQH
Bleu Amiral KNC
Gris Graphite ETW
Rouge d’Enfer (Multimedia)  KJA
Bleu Buckingham KMV
Vert Poseidon ESY
Bleu Mondial KLS
Bleu Saphir Verni ENU
Bleu Stratos EPG
Vert Poseidon ESY
Vert Véga oud ERY
Rouge Cérise EKL
Brun Quad EEB
Noir Verni EXY

Ik zou niet durven zeggen of die carkit op een 6310 past… nee, je zou het moeten proberen. Weet ook niet wat voor een prijs je voor zoiets moet verwachten van die gekke Opdam broers. Ik kan wel even kijken of ie er eenvoudig uit te halen is als ik er weer ben. (Heb nog een onderdeeltje voor m’n hoogteregelaar nodig maar ik moet nodig een set torq schroevendraaiers aanschaffen).. Hmmm, ik zit te denken dat diegene waarvan ik dacht dat ie ERT was misschien wel ERY was (hij was nl. groen en er zaten wat kabels in de weg.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
winnetou
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2255
Geregistreerd: 20-04-2004

- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Gepost: 10 september 2004 05:26 PM
  [ # 3 ]

Dan is het misschien wel een goed idee om deze topic sticky te maken…. Wink

Profiel  
 
EL Robino
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 128
Geregistreerd: 04-06-2004

- 2CV 6 Spécial
Gepost: 10 september 2004 06:01 PM
  [ # 4 ]
erik wijngaarden schreef:

past er in die carkit een nokia 6310? of 6210..  dan zou ik hem best wel willen hebben namelijk.

Ik heb nog een splinternieuwe, origineel Nokia, carkit voor dit type liggen als het goed is, kijk ik straks ff na.

Als je interesse hebt moet je maar zeggen wat je er voor over hebt. Is helemaal compleet, met antenne.

Profiel  
 
erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5830
Geregistreerd: 27-07-2003

- ID/DS D-Super
Gepost: 10 september 2004 07:08 PM
  [ # 5 ]

ik heb ff op marktplaats gekeken wat zoiets kosten mag, maar ik denk dat je daar niet vrolijk van word…  25 tot 50 euro.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook