gezeur over kleur (dat rijmt tenminste)
jeroenvt
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 168
Geregistreerd: 02-11-2004

Gepost: 30 april 2006 01:25 AM

Degene van wie ik mijn GS gekocht heeft vertelde dat de X2 nooit, of in ieder geval niet in ‘76, in Vert Nopal geleverd is. Deze zou op verzoek van de (franse) klant toch in AC532 geleverd zijn. Nu zie ik op gs-gsa.org VN juist in ‘75 en ‘76 geleverd is, maar geen type-informatie. Weet iemand meer?

Bij de weg, 2 bekenden van mij vroegen zich af of deze kleur überhaupt voor auto’s geschikt is. Je begrijpt, dit waren goede vrienden, nu vage kennissen Wink

Jeroen van Tol
http://www.beesnstuff.nl

Profiel  
 
citro-power
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4302
Geregistreerd: 13-02-2006

- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Gepost: 30 april 2006 03:58 PM
  [ # 1 ]

Re: gezeur over kleur (dat rijmt tenminste)

jeroenvt schreef:

Degene van wie ik mijn GS gekocht heeft vertelde dat de X2 nooit, of in ieder geval niet in ‘76, in Vert Nopal geleverd is. Deze zou op verzoek van de (franse) klant toch in AC532 geleverd zijn. Nu zie ik op gs-gsa.org VN juist in ‘75 en ‘76 geleverd is, maar geen type-informatie. Weet iemand meer?

Bij de weg, 2 bekenden van mij vroegen zich af of deze kleur überhaupt voor auto’s geschikt is. Je begrijpt, dit waren goede vrienden, nu vage kennissen Wink

Ook volgens mij is het een orginele kleur uit 1975/1976 voor een GS.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook