sleutels?
elf
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2
Geregistreerd: 05-05-2006

Gepost: 05 mei 2006 03:32 PM

Ik heb enkele maanden gelden een AX gekregen van mijn oom.  Ik zeer blij natuurlijk.

Nu was er maar 1 sleutel meer bij de auto.  Ik vroeg aan mijn garagist of hij een tweede sleutel kon bijmaken of bestellen, maar er is niemand die me kan vertellen of het originele contact nog in de auto zit…  Kan ik bij een gewone sleutelmaker een exacte kopie van mijn sleutel laten maken?  Hoeveel zou het me kosten om een sleutel te bestellen bij de fabriek?

En dan nog een tweede vraag.  Het slot aan mijn pasaagierskant is gestolen.  Ja inderdaad, dat is even stom als het klinkt.  Het slot hing wat los (het leek me niet superdringend om er meteen voor naar de garage te gaan)  en nu heeft een grapjas het eruit genomen…  Iemand een suggestie wat ik best kan doen (zo’n gapend gat in mijn rechterdeur is niet mijn favoriete oplossing…)?

Profiel  
 
Thijsvandebles
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2963
Geregistreerd: 10-01-2005

Gepost: 05 mei 2006 04:08 PM
  [ # 1 ]

`Waarschijnlijk heb je een doodnormale Simplex sleutel bij je AX. Of een Neiman. Maar welk merk het ook is, je kunt ze gewoon bij elke sleutelboer na laten maken. Kost iets van 6 euro ofzo.

Slotje kun je van de sloop halen. Binnenpaneel uit de deur halen, borging losmaken, slotje + sleutel meenemen, en thuis en weer in klussen. Is niet heel erg moeilijk. Of mooi dichtlassen, plamuren schuren en lakken. Wink

Test

Profiel  
 
roadkill
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1
Geregistreerd: 19-05-2006

Gepost: 19 mei 2006 08:09 PM
  [ # 2 ]

Da’s een goede tip! Mijn slotje is ook stuk. Ik ga gelijk ff naar de sloop Very Happy

Profiel  
 
Caroline81
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 942
Geregistreerd: 24-06-2005

Gepost: 19 mei 2006 09:33 PM
  [ # 3 ]

Nog een tip… als je je sleutel laat bijmaken neem je auto mee en probeer ‘m gelijk uit Rolling Eyes  Wink

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook