6 van de 7
« Eerste  < Vorige 4 5 6 7 Volgende > 
   
topgear en rijimpressie C6
voge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3508
Geregistreerd: 16-02-2005

Gepost: 07 juni 2006 12:27 AM
  [ # 76 ]

Ik heb net naar Topgear gekeken en ik vond ‘t een erg leuke reportage!! Ze hebben er ook een mooie CX bij gehaald. Hoe hij ging zoeken naar de richtingaanwijzerhendel in de C6 (hoort gewoon niet aan het stuur te zitten), geweldig!!!

Ik heb weer genoten van Topgear!!!
Very Happy

Profiel  
 
mcitroen
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 192
Geregistreerd: 19-04-2005

Gepost: 07 juni 2006 01:06 AM
  [ # 77 ]

C6 - Top Gear

Bij deze het filmpje van de Citroen C6 bij Top Gear (alleen de C6).

 


Gewoon weg super hoe ze de C6 hebben benaderd, vergelijken met de CX kon niet beter. Ja Jermey je hebt gelijk het binneste van de C6 in niet zo revolutionair als de CX, maar toch de moeite waard als je het mij vraagt en zeker in het Beige leder.

BMW we have beat you, you piece off crap!!! Haha


Top Gear mijn pluim hebben jullie, de C6 heeft zelfs de Cool wall gehaald notabene nog wel als SUPER COOL.

Schroom niet bezoek de site en wordt lid.

http://citroenc52008.hyves.nl/

Indien er iets te melden is over de nieuwe C5, dan vindt u het hier als eerst.

Profiel  
 
eviltwin
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2937
Geregistreerd: 17-03-2005

Gepost: 07 juni 2006 03:02 AM
  [ # 78 ]

Re: C6 - Top Gear

mcitroen schreef:

(..)

Top Gear mijn pluim hebben jullie, de C6 heeft zelfs de Cool wall gehaald notabene nog wel als SUPER COOL.

Sub Zero Cool

C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002

in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije

Profiel  
 
Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6468
Geregistreerd: 10-02-2005

- CX 2000 Pallas
Gepost: 07 juni 2006 12:20 PM
  [ # 79 ]

Misschien komt het door alle discussie/voorpret over deze uitzending waardoor ik misschien wat te hoge verwachtingen had gekregen… Ik heb gisteravond de herhaling bekeken, vond het een aardig item maar niet zo spectaculair als ik had gehoopt. Komt denk ik ook omdat op de site van de CX Club gesproken werd van een vergelijkende test tussen een C6 en een CX, daarvan was (helaas) geen sprake. Verder was het leuk dat ze zowaar positief waren over een Citroen (sub zero!), maar ik vond het autovoetbal aan het einde van de uitzending veel leuker eigenlijk…  Surprisedops:

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”

Profiel  
 
eviltwin
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2937
Geregistreerd: 17-03-2005

Gepost: 08 juni 2006 06:58 PM
  [ # 80 ]
eviltwin schreef:
karel schreef:
markV624 schreef:

Iemand sprak over een test van de XM in TopGear lang geleden .
Wie weet in welke aflevering .
Lijkt me leuk om dat eens te bekijken .
Waar eventueel te downloaden ?

Groet ,

Mark

Beproef je geluk eens op http://www.finalgear.com/shows/topgear/

Ik denk dat die opmerking van mij kwam, IIRC was het weliswaar in de beginjaren van de XM, maar niet het eerste jaar, dus ik zou zeggen begin bij 1990 en werk je door de afleveringen heen naar boven. Idea

1990 dus, met dank aan youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=2DN9Rbs8V88&search=citroen

Xm vs Elan vs FrotScrotum

(hopelijk vinden de mods het niet erg dat ik weer even offtopic ga en ook een linkje in het Xm forum gooi…)

C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002

in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije

Profiel  
 
citroen23
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7280
Geregistreerd: 18-01-2004

- SM 2.7 carb
Gepost: 09 juni 2006 05:35 PM
  [ # 81 ]

nog fff een C6 “youtube” voor degene die problemen hebben met o.a. de codec’s en het niet kunnen afspelen:

 

Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!

history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.

Profiel  
 
hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8156
Geregistreerd: 15-08-2004

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 08 juli 2006 01:56 AM
  [ # 82 ]

Misschien is het een idee om het topic te hernoemen? Op bijgaande site is een aflevering van the fifth gear te downloaden waarin de C6 op een leuke wijze wordt getest en uiteraard weer wordt voorzien van het nodige droge Engelse commentaar.  Cool
Wellicht een idee om op de server van Patje74 te plaatsen?

Patrick
 

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
eviltwin
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2937
Geregistreerd: 17-03-2005

Gepost: 13 juli 2006 02:07 PM
  [ # 83 ]

Voor diegenen die niet aan filesharing doen, hier nog een youtube link naar de bovenstaande fifth gear video:
http://youtube.com/watch?v=M0IdtH4S700&search=fifth gear
helaas is het omzetten van breedbeeld naar smalbeeld niet echt gelukt Confused

net als bij top gear ligt de nadruk op het onderstel, ditmaal een ontsnapping aan een set huurmoordenaars, die een band lek schieten. Cool

Of is de bovenstaande al echt te downloaden?

C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002

in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije

Profiel  
 
hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8156
Geregistreerd: 15-08-2004

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 13 juli 2006 03:52 PM
  [ # 84 ]
eviltwin schreef:

Of is de bovenstaande al echt te downloaden?

Het bittorrent bestand heb ik inmiddels als avi beschikbaar, maar om vervolgens 350MB naar een server te zenden, dat is weer andere koek. Ik heb zelf geen server in de lucht.

Overigens is het een heel mooi gestyleerd filmpje. Filters gebruikt voor mooie effecten ed, net als TopGear. Het was voor mij de 1e keer dat ik een 5th Gear aflevering zag. Ik wist wel dat een groot deel van het oude TG team naar een ander programma was overgestapt, leuk om ze weer te zien en te horen. Weer eens wat anders dan de Jeremy Clarkson show.  Wink
Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
eviltwin
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2937
Geregistreerd: 17-03-2005

Gepost: 13 juli 2006 05:41 PM
  [ # 85 ]

Ik vond het juist zo vervelend dat ze die dingen van TG hadden overgenomen (of andersom) zoals het opnemen via een rioolbuis of met zo’n groothoeklens, ook het ontsnappen aan scherpschutters was niet nieuw, Jeremy deed dat in SLK55 vs Boxster, alleen werd er daar op hem geschoten, niet op z’n banden Wink

Ik had liever gezien dat Tiff de C6 over de Nordschleife gejaagd had of nog beter het Isle of Man TT circuit Cool

C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002

in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije

Profiel  
 
hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8156
Geregistreerd: 15-08-2004

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 13 juli 2006 10:36 PM
  [ # 86 ]
eviltwin schreef:

Ik vond het juist zo vervelend dat ze die dingen van TG hadden overgenomen (of andersom) zoals het opnemen via een rioolbuis of met zo’n groothoeklens, ook het ontsnappen aan scherpschutters was niet nieuw, Jeremy deed dat in SLK55 vs Boxster, alleen werd er daar op hem geschoten, niet op z’n banden Wink

Ik had liever gezien dat Tiff de C6 over de Nordschleife gejaagd had of nog beter het Isle of Man TT circuit Cool

Die sfeerbeelden boeien me nog steeds, maar ik moet je wel zeggen dat ik lang niet altijd kijk. Maar kennelijk zijn in Engeland nog steeds gek van het rijden op 3 wielen met een HP wagen. Veilig is ie dus wel de C6.
Overigens was een ouderwets potje robberen met de C^ook heel speels geweest. Daar heb je zonder meer gelijk in.
Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Stefan_Xsara
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 58
Geregistreerd: 05-04-2006

Gepost: 14 juli 2006 12:29 PM
  [ # 87 ]

Gave aflevering van Fifth Gear! Wat een superauto blijft het toch en naar engelse omstandigheden mooi verwoord wat het nou precies voor een auto is.

Nordschleife was inderdaad mooi geweest en dan met de nadruk op het sublieme onderstel, bijvoorbeeld met een vissekom met goudvissen op de achterbank of een president met nekklachten Wink

Wat wil ik graag een C6 als ik haar over die mooie weggetjes zie gaan!!

Profiel  
 
eviltwin
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2937
Geregistreerd: 17-03-2005

Gepost: 14 juli 2006 01:28 PM
  [ # 88 ]
Stefan_Xsara schreef:

(..)
Nordschleife was inderdaad mooi geweest en dan met de nadruk op het sublieme onderstel, bijvoorbeeld met een vissekom met goudvissen op de achterbank of een president met nekklachten Wink

Wat wil ik graag een C6 als ik haar over die mooie weggetjes zie gaan!!

Dat met die vissekom is ook al eens door TopGear gedaan, in een retro test, XJS vs Mitsubsidie Starion vs BWM635 IIRC. Over een hobbelparcours met een afwasbak op schoot Very Happy

Het kan in een van deze video’s zitten:
http://www.youtube.com/watch?v=bz45WCih_cU&search=top gear challenge

http://www.youtube.com/watch?v=bz60p9lz3go&search=top gear challenge

C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002

in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije

Profiel  
 
exuserpb
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1328
Geregistreerd: 15-04-2005

Gepost: 30 september 2006 12:06 AM
  [ # 89 ]

Vanavond over 15 minuten komt de C6 weer op TV in Top Gear, op Veronica

Profiel  
 
stan
> 1800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1865
Geregistreerd: 05-11-2005

Gepost: 30 september 2006 11:15 AM
  [ # 90 ]

gisteren ook de aflevering gezien en had er gemengde gevoelens over de vergelijking met de bmw op de ren baan was wel goed bey bey bmw lol .

Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere

Profiel  
 
 
6 van de 7
« Eerste  < Vorige 4 5 6 7 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook