Koelvloeistof C15D
soapwater
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 243
Geregistreerd: 08-05-2006

Gepost: 14 mei 2006 02:09 PM

He luitjes,

gister was het dan eindelijk zover en heb ik mijn nieuwste aanwinst opgehaald











gister ook even es lekker gepoets want hij zag er niet uit Smile  verder ook nog tegen een paar dingetjes aan gelopen wo. acculampje blijft zwak branden dashbord verlichting werkt niet dagteller werkt niet en dat de uitlaat wel heel veel lawaai maakt op de snelweg Shocked  toch maar op zoek naar een gewone achterdemper van een 16 kleppert of zo. anders ben ik net echt sjonnie van flodder Laughing
maar verder rijden als een beer en het lijkt net of deze nog het meeste trekt in vergelijking met mijn andere vorige sports Smile

verder moet er optisch ook nog wat gebeuren wo side skirt van de dorpel kapot door laswerkzaamheden en herstel van de dorpel, twee deuren niet al te mooi meer ( roest ) ander voor bumper erop, ronde koplampies Cool  en natuurlijk die trekhaak eronder weg ( staat niet onder zo’n auto.
ook moeten de gasveertjes even vervangen worden ,want zo’n klep is toch wel zwaar en sommige onderdelen van het dashbord zitten schroefgaten in Confused  iemand deze liggen?

maar goed in ieder geval nog een boel knutselplezier en ben zo blij als een klein kind Laughing

Citroen C15D (RIP)
Xsara 2 1.9D break rijdt op plantenolie
Berlingo Multispace 1.4i
http://www.ppo.nu

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook