4 van de 7
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende >  Laatste »
   
C6 Kleur
georgeskawa
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 290
Geregistreerd: 13-07-2006

Gepost: 24 juli 2007 09:45 PM
  [ # 46 ]

weet iemand iets meer over die nieuwe kleur, “perla nero’ of zoiets ??

Profiel  
 
Blooper1963
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005

- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Gepost: 25 juli 2007 01:09 AM
  [ # 47 ]
georgeskawa schreef:

weet iemand iets meer over die nieuwe kleur, “perla nero’ of zoiets ??

Staat al op de Belgische site (leverbaar of niet???)je kan in elk geval het kleur nog niet bekijken!!
Toen ik gaan testrijden ben,zei de vertegenwoordiger van sucursale Wilrijk, mij dat in september heel waarschijnlijk het rouge profond verdwijnt en er een andere metalic lak of parelmoer in de plaats komt! maar zeker was hij niet! Wink

Profiel  
 
cxfanatic
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1412
Geregistreerd: 21-12-2005

- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Gepost: 25 juli 2007 12:24 PM
  [ # 48 ]

Ha, dat zal de Rouge Profond-rijders goed doen, want zo blijft het lekker exclusief!

Perla Nero, dat klinkt als zwart met pareleffect.

Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.

Profiel  
 
Blooper1963
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005

- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Gepost: 25 juli 2007 01:08 PM
  [ # 49 ]
cxfanatic schreef:

Ha, dat zal de Rouge Profond-rijders goed doen, want zo blijft het lekker exclusief!

Perla Nero, dat klinkt als zwart met pareleffect.

Juist! is hetzelfde zwart van Obsidien zwart, maar nu met parelmoer der op! eens het kleur aanslaat (België),dan verdwijnt geheid het Obsidien zwart!! Ook heb ik al fluisteringen gehoord (ook België en het groot hertogdom Luxemburg), dat na de liftingen e.d. van na september,er Keb Nociola bij zou komen!! is een lichte kleur, maar weer niet goed definieerbaar!het heeft groene,maar ook bronsachtige, als bruine inschijningen door de lichtinval!! Wel een prachtig kleurtje, dat goed zou combineren met bruin caramel leder,was het al dan niet dat dit niet zo mooi is,want: het dashbord blijft zwart,de deuren zijn ook zwart,behalve de middenste inleg die in bruin is. verder zijn het ook donkergrijze matten en dan zijn enkel het meubilair in een monotoon caramel bruin leder!! hadden ze dit nu gedaan zoals bij de SM destijds, dus: deurpanelen + meubilair in bruin en matten in donker beige, dan had het er al iets netter uitgezien Wink

Profiel  
 
Métisse
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 122
Geregistreerd: 24-09-2006

Gepost: 25 juli 2007 02:23 PM
  [ # 50 ]

Denk dat het Nocciola eerder het Sable Langrune zal vervangen,net zoals het op andere modellen het Sable Bivouac verving.

Als u eens wist…

Profiel  
 
Blooper1963
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005

- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Gepost: 25 juli 2007 02:30 PM
  [ # 51 ]
Métisse schreef:

Denk dat het Nocciola eerder het Sable Langrune zal vervangen,net zoals het op andere modellen het Sable Bivouac verving.

Is mogelijk! Ik weet niets met zekerheid. Ik herhaal: ik heb het ook maar van horen zeggen Wink

Profiel  
 
georgeskawa
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 290
Geregistreerd: 13-07-2006

Gepost: 25 juli 2007 02:42 PM
  [ # 52 ]

hé Blooper, trek jij je daar niets van aan dat ze in september de C6 gaan aanpassen ? voor mij is ‘t een goeie reden om de bestelling/levering voor na die aanpassingen te voorzien, groeten, Georges

Profiel  
 
Blooper1963
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005

- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Gepost: 25 juli 2007 02:54 PM
  [ # 53 ]
georgeskawa schreef:

hé Blooper, trek jij je daar niets van aan dat ze in september de C6 gaan aanpassen ? voor mij is ‘t een goeie reden om de bestelling/levering voor na die aanpassingen te voorzien, groeten, Georges

Die aanpassingen zijn al grotendeels doorgevoerd!! Zo staat er bijvoorbeeld op de site: navigatie met CD rom!! terwijl deze welke ik besteld heb een Hard disk navigatie bevat, met gans Europa der op!! ook is er geen CD wisselaar meer in,want op diezelfde harddisk kan je nu 10 GIG aan MP3’s opslaan(ongeveer 8500 songs).En zo zijn er nog kleinigheden veranderd,zoals het sfeerlicht,aan de deurklinken!!Dit zou nu met diodes zijn I.P.V. lampjes etc…Ook kan je nu de 2.2 HDI verkrijgen met de 18” inch roccastrada velgen van hun grotere zusjes,de V6’en. En wellicht alles wat in augustus besteld word,let wel besteld, geen stockwagen, zullen met andere kleuren beschikbaar zijn!Je moet dit ff gaan bevragen op het Ijzerplein, daar zullen ze U genoeg inlichtingen kunnen verschaffen!Dealers zijn nog niet allen op de hoogte. Wink

Profiel  
 
Métisse
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 122
Geregistreerd: 24-09-2006

Gepost: 25 juli 2007 03:18 PM
  [ # 54 ]

Of in de bijhuizen van het Ijzerplein in Gent,Antwerpen,Namen,Evere….

Als u eens wist…

Profiel  
 
cxfanatic
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1412
Geregistreerd: 21-12-2005

- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Gepost: 25 juli 2007 03:26 PM
  [ # 55 ]

Is dat bruinachtige de kleur die je wel eens op de C4 Picasso ziet?

Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.

Profiel  
 
Blooper1963
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005

- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Gepost: 25 juli 2007 04:21 PM
  [ # 56 ]
cxfanatic schreef:

Is dat bruinachtige de kleur die je wel eens op de C4 Picasso ziet?

Ik weet ‘t niet! Allesinds heeft het caramel bruine leder,op de C6, niet dezelfde benaming als dewelke op die C4 picasso, maar wie weet, is dit wel in hetzelfde materiaal gemaakt!
In Bokrijk stond er zo een picasso met dat bruine leder,en daar is het heeeel knap, want het geheel is in bruin met een geel achtige achtergrond en niet ZWART zoals bij de C6!! maar die lederen optie op de C4 picasso,kost dan ook wel wat! bijna 4000 € hier in België Laughing

@Métisse: het best ben je op het ijzerplein, want de verstrekte,onzekere info, die ik hier verspreid,komt van Antwerpen,dus….Zij weten het nog niet met zekerheid.

Profiel  
 
Citrophile
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1649
Geregistreerd: 29-04-2007

- XM PRV V6.24 Exclusive serie1
- DS 3 Racing 207pk
Gepost: 26 juli 2007 10:56 PM
  [ # 57 ]
Blooper1963 schreef:
cxfanatic schreef:

Is dat bruinachtige de kleur die je wel eens op de C4 Picasso ziet?

Ik weet ‘t niet! Allesinds heeft het caramel bruine leder,op de C6, niet dezelfde benaming als dewelke op die C4 picasso, maar wie weet, is dit wel in hetzelfde materiaal gemaakt!
In Bokrijk stond er zo een picasso met dat bruine leder,en daar is het heeeel knap, want het geheel is in bruin met een geel achtige achtergrond en niet ZWART zoals bij de C6!! maar die lederen optie op de C4 picasso,kost dan ook wel wat! bijna 4000 € hier in België Laughing

@Métisse: het best ben je op het ijzerplein, want de verstrekte,onzekere info, die ik hier verspreid,komt van Antwerpen,dus….Zij weten het nog niet met zekerheid.

Nocciola (hazelnoot) is inderdaad op de C4 Picasso leverbaar.
Het integraalleer voor de C4 Picasso kost in Nederland 5200 euro…. Shocked.  Ik heb laatst zo`n C4 Picasso klaargemaakt, inderdaad komt dit mooier over dan in de C6 doordat het middengedeelte van het dashboard en bovenop de deurpanelen ook ermee bekleed is.

Citroën is een beetje vreemd huh , maar wel lekker Mr. Green !

Profiel  
 
cxfanatic
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1412
Geregistreerd: 21-12-2005

- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Gepost: 27 juli 2007 03:33 PM
  [ # 58 ]

Dat bestelt dus niemand, leer voor dat bedrag, lijkt me.

Raar trouwens dat ze de C6 niet met wat meer interieurmogelijkheden leveren.

Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.

Profiel  
 
eviltwin
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2937
Geregistreerd: 17-03-2005

Gepost: 27 juli 2007 04:08 PM
  [ # 59 ]
cxfanatic schreef:

Dat bestelt dus niemand, leer voor dat bedrag, lijkt me.

Raar trouwens dat ze de C6 niet met wat meer interieurmogelijkheden leveren.

De C6 is er met:
[list]donker Velours (grijze kunststof lijsten, portiervakken)
Velours/Alcantare (zwart gelakte lijsten, portiervakken)
3 kleuren leer (houten lijsten, portiervakken)[/list:u]
en men heeft nog een wollen interieur aangeboden:
http://www.quaidejavel.com/citroen/105/vehicules/c6-cashmere

bij sommige modellen (c4pic, 407c) kan je leer op het dashboard krijgen, maar die hebben geen HUD of “koeltoren” en een andere dashboard contructie. Op de C6 zit je dus vast aan de kleur van de kunststof delen: [list]zwart bij zwart leer en cognac leer
crême/beige bij crême leer en cashmere.[/list:u]

Wellicht dat blauw of rood leer met crême plastic zou werken, afhankelijk van de exterieur kleur. Maar of het lonend is dat aan te bieden… Confused:
Het is volgens mij verdwenen met de Xm Ph.II in de Ph.I had je bijv. nog geheel blauwe interieurs (alle grote kunststof delen) Het is op een C6 zalfs al te duur om knopjes (stuur, deur, hudbediening) met het crême overeen te doen komen.

Op echt exclusive auto’s (Bentley, Maserati) kan je wel vele kleuren kiezen, vaak met overeenkomstige of juist contrasterende plastic delen, maar daar betaal je dan ook voor Wink

C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002

in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije

Profiel  
 
cxfanatic
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1412
Geregistreerd: 21-12-2005

- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Gepost: 27 juli 2007 04:14 PM
  [ # 60 ]

Maar zwart kunststof in combinatie met donkerrood, donkerbruin, donkerblauw leer o.i.d. moet toch wel mogelijk zijn?

Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.

Profiel  
 
 
4 van de 7
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook