Evasion schuifdeur binnen bediening
karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5738
Geregistreerd: 25-08-2003

Gepost: 22 juli 2006 03:46 AM

Is er iets wat ik over het hoofd zie of is het sluitmechaniek van de linker achterschuifdeur van mijn Evasion toch kapot:
- op het kinderslot doet de binnenhandgreep helemaal niks
- van het kinderslot af doet kan ik met de binnenhandgreep de deur wel openen maar niet sluiten als deze achter de open-vergrendeling is gekomen.
- de buitenhandgreep functioneert wel altijd zoals verwacht

Het is hoe dan ook een gevalletje garantie, ik ga er zelf nog niet prutsen gedurende de eerste 6 maanden…

Ich bin ein Breaker

Profiel  
 
karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5738
Geregistreerd: 25-08-2003

Gepost: 21 augustus 2006 02:47 AM
  [ # 1 ]

Re: Evasion schuifdeur binnen bediening

karel schreef:

Is er iets wat ik over het hoofd zie of is het sluitmechaniek van de linker achterschuifdeur van mijn Evasion toch kapot:
- op het kinderslot doet de binnenhandgreep helemaal niks
- van het kinderslot af doet kan ik met de binnenhandgreep de deur wel openen maar niet sluiten als deze achter de open-vergrendeling is gekomen.
- de buitenhandgreep functioneert wel altijd zoals verwacht

Het is hoe dan ook een gevalletje garantie, ik ga er zelf nog niet prutsen gedurende de eerste 6 maanden…

Ik kon het niet laten; de Franse RTA gekocht en toch maar begonnen: er bleek na (bekend) spuitwerk een montagefoutje gemaakt te zijn. De 2 stangetjes aan de handgreep ( 1 voor open en 1 voor dicht) kruisen elkaar op nogal erg complexe wijze. Daar ga je makkelijk de mist mee in.
Datgene wat bij losse handgreep het meest logisch aanvoelt is bij afmontage fout, want dan wringt het. Ik heb de stangetjes omgedraaid en het werkt weer als een tierelier.

Ich bin ein Breaker

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook